Menu główne
Forum
Klubowicze
talgo1 |
Dodany dnia 03-08-2013 19:35 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Witam
Mam problem z wolnymi obrotami na LPG Co zrobiłem rurę dolotu skierowałem do środka Podkręciłem śrubę na silniku krokowym Zregenerować i ustawiłem parownik A i tak cholerę to dało jadę 50km/h wciskam sprzęgło wskazówka od obrotów spada w dół silnik gaśnie Z ciekawości przełączyłem ja PB rozpędziłem się do 70 km/h wciskam sprzęgło i wskazówka jak murowana staje na 800 obr i nie drgnie Tak więc potrzebuje waszych dobrych rad bo sam już wyczerpałem możliwości Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-08-2013 19:35 |
maestro |
Dodany dnia 03-08-2013 20:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Musisz miec nadal źle ustawiony temat. Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym?
A ile spala? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
talgo1 |
Dodany dnia 04-08-2013 08:32 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
maestro napisał(a): Musisz miec nadal źle ustawiony temat. Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym? A ile spala? Spala normalnie 8-9 w trasie 11-12 w trasie Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym chodzi mi i odłączenie krokowego i wykręcenie śruby by obroty stały na 3000 obr Co masz na myśli źle ustawiony temat mówisz o parowniku Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 04-08-2013 10:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To masz wolne obroty na parowniku ustawic!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
talgo1 |
Dodany dnia 04-08-2013 10:00 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
dobra ide walczyć zobacze co z tego wyniknie i dam znać
Treść dodana dnia 05 sierpień 2013 15:39: Defacto niewiele z tego wynikło mniej mieszanki gaśnie więcej gaśnie ja mu sprzęgło a on chlast Dodatkowo wciskam sprzeło obroty lecą do zera zapalają się wszystkie kontrolki tak jak by zgasł i pól sekundy obroty od razu wskakują na 500obr i silnik pracuje dalej tyle że nie równo a na PB ideał samochodu gdybym tylko mieszkał w Kuwejcie wypierdzielił bym ten gaz w cholerę Edytowane przez talgo1 dnia 05-08-2013 16:39 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-08-2013 20:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@talgo1 nadal masz cos nasrane.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
talgo1 |
Dodany dnia 11-08-2013 12:46 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
ale co bo juz nie wiem gdzie zajrzeć
wnioski z dzisiejszej jazdy jadąc między 2200 - 3000 obr wciskając sprzęgło nie gaśnie obroty spadają do 500 ale potem kołyszą między 500-800 ale między 1500 - 2200 obr gaśnie i pytanie czemu tylko w tym zakresie gasnie Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
guciowsk |
Dodany dnia 11-08-2013 12:49 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
obstawiam że mimo regeneracji parownika to on i tak jest do wyrzucenia. Ja tak miałem u siebie
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
bzykus |
Dodany dnia 11-08-2013 13:38 |
Postów: 32 Data rejestracji: 27.04.2013 22:46 Skąd: łódzkie Łódź |
Nie wiem czy masz ten niby sterownik(ja mam smieszne bingo), ale u mnie miewal fochy, tylko przy zmianach temp... Jak masz odlacz na pare min, niech sie zresetuje... Moj parownik 6 lat, ale jakos dycha jeszcze i spalanie 9/13 Filtr gazu i powietrza tez nie zaszkodzi wymienic Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 11-08-2013 13:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@bzykus To nie ma nic do rzeczy. Też miałem bingo i to jest tylko trochę przekaźników de facto.
@talgo1 Gdybanie i wróżenie z fusów. Konkrety: Jaki sterownik, jaki parownik, i czy masz śrubę w "krokowym" od gazu na wężu do miksera? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 12-08-2013 08:27 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Parownik blue star (lovato tomasetto jak kto woli)
śruba jest na wężu Sterownik to nie bingo to któryś z pierwszych przełącza się w 3 trybach PB-PB,GAZ--GAz i ma 3 diody żółtą ,zieloną i czerwoną coś jak lecho w tym momencie ni mam jak sprawdzić ale pewnie to będzie lecho Bzykus filtr gazu to wymieniałem ode razu przy czyszczeniu parownika się rozumie samo przez się Edytowane przez talgo1 dnia 12-08-2013 08:33 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 12-08-2013 10:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Którą śrubą na reduktorze kręciłeś?
Plastikową czy metalową? (od góry jest metalowa, od boku plastikowa) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 12-08-2013 21:49 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
u mnie obydwie są metalowe
tej z góry nie ruszałem tylko ta na boku reduktora Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 12-08-2013 22:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no to odkręć o pół obrotu tę z góry.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 13-08-2013 07:01 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
tylko pytanie wszędzie czytam że ten od ciśnienia powinien być zakręcony na max ale zobaczę może akurat coś da
czy po wykręceniu o pół obrotu tego by passu należy ustawić całą instalacje od nowa ? Edytowane przez talgo1 dnia 13-08-2013 07:07 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 13-08-2013 09:27 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Nie-
Ogólnie, jak wiesz, parownik działa na zasadzie podciśnienia generowanego przez silnik (w dużym skrócie myślowym). Jeżeli na wolnych, podciśnienie generowane przez mikser jest za małe i nie "wyciąga" wystarczająco dużo gazu to trzeba sobie by-passem pomóc. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 13-08-2013 19:18 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
no fakt coś w tym jest ok sprawdzę i dam znać
Treść dodana dnia 16 sierpień 2013 20:15: Witam ponownie wykręcenie śruby górnej na niewiele się zdało jak gasł na niskich obrotach tak gaśnie dalej Treść dodana dnia 19 sierpień 2013 12:53: Wymieniłem parownik na nowy zmieniłem kable i świece i dalej to samo Edytowane przez talgo1 dnia 19-08-2013 13:53 Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
guciowsk |
Dodany dnia 19-08-2013 13:59 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a rura od powietrza jak jest Możliwe ze dostaje go za duzo
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
talgo1 |
Dodany dnia 20-08-2013 12:30 |
Postów: 276 Data rejestracji: 13.02.2008 18:04 Skąd: wielkopolskie Poznań |
Jest jak w pierwszym poście
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |