27 Kwietnia 2024 17:27:12
Zdjęcia użytkowników
WataPLbn Wojtas17
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
Wolne obroty na LPG 
talgo1
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2013 19:35
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Witam
Mam problem z wolnymi obrotami na LPG

Co zrobiłem

rurę dolotu skierowałem do środka
Podkręciłem śrubę na silniku krokowym
Zregenerować i ustawiłem parownik

A i tak cholerę to dało jadę 50km/h wciskam sprzęgło
wskazówka od obrotów spada w dół silnik gaśnie

Z ciekawości przełączyłem ja PB rozpędziłem się do 70 km/h
wciskam sprzęgło i wskazówka jak murowana staje na 800 obr i nie drgnie

Tak więc potrzebuje waszych dobrych rad bo sam już wyczerpałem możliwości

Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 03-08-2013 19:35
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2013 20:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Musisz miec nadal źle ustawiony temat. Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym?
A ile spala?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
talgo1
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 08:32
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

maestro napisał(a):

Musisz miec nadal źle ustawiony temat. Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym?
A ile spala?


Spala normalnie 8-9 w trasie 11-12 w trasie


Co to znaczy podkreciłem śrube na krokowym

chodzi mi i odłączenie krokowego i wykręcenie śruby by obroty stały na 3000 obr


Co masz na myśli źle ustawiony temat
mówisz o parowniku

Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 10:00
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To masz wolne obroty na parowniku ustawic!

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
talgo1
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2013 10:00
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

dobra ide walczyć zobacze co z tego wyniknie i dam znać


Treść dodana dnia 05 sierpień 2013 15:39:

Defacto niewiele z tego wynikło
mniej mieszanki gaśnie więcej gaśnie
ja mu sprzęgło a on chlast hahaha

Dodatkowo wciskam sprzeło obroty lecą do zera zapalają się wszystkie kontrolki tak jak by zgasł i pól sekundy obroty od razu wskakują na 500obr i silnik pracuje dalej tyle że nie równo
a na PB ideał samochodu gdybym tylko mieszkał w Kuwejcie wypierdzielił bym ten gaz w cholerę Grin

Edytowane przez talgo1 dnia 05-08-2013 16:39
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2013 20:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@talgo1 nadal masz cos nasrane.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
talgo1
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2013 12:46
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

ale co bo juz nie wiem gdzie zajrzeć

wnioski z dzisiejszej jazdy

jadąc między 2200 - 3000 obr wciskając sprzęgło nie gaśnie
obroty spadają do 500 ale potem kołyszą między 500-800

ale między 1500 - 2200 obr gaśnie

i pytanie czemu tylko w tym zakresie gasnie

Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
guciowsk
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2013 12:49
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

obstawiam że mimo regeneracji parownika to on i tak jest do wyrzucenia. Ja tak miałem u siebie

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
bzykus
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2013 13:38
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 27.04.2013 22:46
Skąd: łódzkie
Łódź

Nie wiem czy masz ten niby sterownik(ja mam smieszne bingo), ale u mnie miewal fochy, tylko przy zmianach temp...
Jak masz odlacz na pare min, niech sie zresetuje...
Moj parownik 6 lat, ale jakos dycha jeszcze i spalanie 9/13
Filtr gazu i powietrza tez nie zaszkodzi wymienic Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 220000km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2013 13:42
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@bzykus To nie ma nic do rzeczy. Też miałem bingo i to jest tylko trochę przekaźników de facto.

@talgo1 Gdybanie i wróżenie z fusów.
Konkrety:
Jaki sterownik, jaki parownik, i czy masz śrubę w "krokowym" od gazu na wężu do miksera?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
talgo1
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2013 08:27
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Parownik blue star (lovato tomasetto jak kto woli)
śruba jest na wężu
Sterownik to nie bingo to któryś z pierwszych przełącza się w 3 trybach
PB-PB,GAZ--GAz
i ma 3 diody żółtą ,zieloną i czerwoną coś jak lecho
w tym momencie ni mam jak sprawdzić ale pewnie to będzie lecho



Bzykus filtr gazu to wymieniałem ode razu przy czyszczeniu parownika się rozumie samo przez się Wink

Edytowane przez talgo1 dnia 12-08-2013 08:33
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
michor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2013 10:07
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Którą śrubą na reduktorze kręciłeś?
Plastikową czy metalową?

(od góry jest metalowa, od boku plastikowa)

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
talgo1
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2013 21:49
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

u mnie obydwie są metalowe
tej z góry nie ruszałem tylko ta na boku reduktora

Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
michor
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2013 22:29
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no to odkręć o pół obrotu tę z góry.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
talgo1
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2013 07:01
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

tylko pytanie wszędzie czytam że ten od ciśnienia powinien być zakręcony na max ale zobaczę może akurat coś da

czy po wykręceniu o pół obrotu tego by passu należy ustawić całą instalacje od nowa ?

Edytowane przez talgo1 dnia 13-08-2013 07:07
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2013 09:27
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Nie-

Ogólnie, jak wiesz, parownik działa na zasadzie podciśnienia generowanego przez silnik (w dużym skrócie myślowym).

Jeżeli na wolnych, podciśnienie generowane przez mikser jest za małe i nie "wyciąga" wystarczająco dużo gazu to trzeba sobie by-passem pomóc.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
talgo1
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2013 19:18
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

no fakt coś w tym jest ok sprawdzę i dam znać


Treść dodana dnia 16 sierpień 2013 20:15:

Witam ponownie
wykręcenie śruby górnej na niewiele się zdało jak gasł na niskich obrotach tak gaśnie dalej


Treść dodana dnia 19 sierpień 2013 12:53:

Wymieniłem parownik na nowy zmieniłem kable i świece i dalej to samo

Edytowane przez talgo1 dnia 19-08-2013 13:53
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
guciowsk
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2013 13:59
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

a rura od powietrza jak jest? Możliwe ze dostaje go za duzo

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
talgo1
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2013 12:30
Awatar


Postów: 276

Data rejestracji: 13.02.2008 18:04
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Jest jak w pierwszym poście Smile

Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N (1721/73KM), hatchback 5d,193000km SPRINT

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 280000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: