Menu główne
Forum
Klubowicze
Rafez |
Dodany dnia 01-09-2013 11:12 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
Witam. Mam do was pytanie drodzy forumowicze. Mianowicie, Mam okazje zamienić R19 z silnikem E6J 1.4 na R19 z silnikiem 1.7 F3N w przyzwoitym stanie. Pytanie do was drodzy forumowicze, czy warto? który silnik jest lepszy, trwalszy? ten z 1.7 też jest w gazie, dobrze ten silnik znosi gaz? warto wogóle czy niezbyt? Silnik w mojej renówce jest w przyzwoitym stanie, lecz niestety w wielu miejscach dopadła go rdza na nadkolach, od strony kierowcy pod progiem zaczęła brać go, blacha... nie wiem czy jest sens ładować kase w blacharkę, ten z 1.7 ma blacharkę w lepszym stanie... Jakie jest wasze zdanie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 01-09-2013 11:12 |
guciowsk |
Dodany dnia 01-09-2013 11:26 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Rafez Praktycznie identyczne osiągi. Jeżeli blacha naprawdę jest lepsza to można jeżeli tylko troszkę to nie warto. Poza tym W swoim wiesz co masz a po co ktos chce się zamienić, jakby było ok to by nie chciał
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Rafez |
Dodany dnia 01-09-2013 11:32 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
no niby tak. tyle że ten właściciel jest prawie jak rodzina, wiem od kogo bym kupił. byle komu nie chce go sprzedać ino komuś zaufanemu, wiesz o co kaman. w mojej renówce sie nazbierało trochę, ta blacharka, przednie zawieszenie, powstał jakiś wyciek w okolicach miski, z tyłu coś skrzypi, gaźnik mi robi figle bo raz auto ma buta a raz jest mułem... no i ta blacharka, najwiekszy wydatek. chcąc tym autem jezdzic to bym musiał wydac w blacharke ze 2 tys. bo na odwal sie nie oplaca robic takich rzeczy. ja wiem, w aucie bez rdzy chyba lepiej 2 tys w mechjanike wlozyc hmm? wogole ten silnik 1.7 cieszy sie dobrą opinią czy niezbyt lepszą od E6J? albo całkowicie innego auta se poszukać ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 01-09-2013 11:37 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Rafez Silnik F3N opisuje tylko jedno zdanie: Oporny na tuning i ciężki do zajechania. Jest wtrysk więc odpadają problemy za gaźnikiem. Normalne auto do jazdy, sportowy nie jest ale mozna nim zrobić milion kilometrów taki benzynowy diesel, w trasie mało pali, w zime na krótkich dystansach dużo
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Rafez |
Dodany dnia 01-09-2013 11:43 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
dochodzę do wniosku że warto ;] ten E6J nie jest zły, przez 2 lata nie mialem z nim dużych problemów, ale jest nieco "archaiczny" trzeba przyznać. Pierdzielenie sie z tym gaźnikiem, róznie to pracuje, na gazie raz pierdzi raz nie, odpalanie z tym ssaniem ręcznym itp. Poważnie się zastanowię na tym F3N. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-09-2013 23:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
gdybys raz zrobił gażnik a porządnie to bys nie miał z nim problemów. silnik świetny i gdy jest cały układ w dobrym stanie to F3Na robi z palcem w ....
ale jezeli f3n jest z gazem to bierz. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 01-09-2013 23:40 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
chętnie przyjmę gaźnik jak fura na złom będzie szła
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
zajac93 |
Dodany dnia 02-09-2013 06:50 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
@maestro Dokładnie miałem to samo zeszłej zimy. Gaźnik do domu . Rozbieranie do najmniejszego elementu, mycie w nitro, złożenie na nowo ,regulacja i NIGDY POTEM JUŻ NIE SZARPAŁ a silnik mimo ze u mnie chlał olej to mocy mu nie brakowało I moim zdaniem e6j jest duzo cichszy . Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |