Menu główne
Forum
Klubowicze
R9GTX |
Dodany dnia 10-09-2013 22:51 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-09-2013 22:51 |
tomek1405 |
Dodany dnia 07-10-2014 18:39 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Pisze bo poglebil sie problem wibracji. Jak silnik schodzi ponizej 900 obrotow dostaje wibracje przy 750 robi sie nieprzyjemnie. Poduszki silnika i skrzyni nowe, silnik wolnych obrotow nowy, swiece oraz kable podmienione i to samo cewka rowniez. Odma wyczyszczona. Sprezanie cylindrow mierzone po rozgrzaniu na kazdym wyszlo po 13 bar. Teraz jeszcze chce wstawic nowa kopulke i palec oraz Map Sensor jak i to nie pomoze to juz sam nie wiem.
Problem pojawia sie po rozgrzaniu silnika jak jest na ssaniu czy wlaczonej klimie chodzi rowno jak zloto tylko wtedy obroty sa na poziomie 900- 1100. W F3Nie mozna bylo srubka regulowac sobie obroty a w F3P zrobili gowno i sie nie da pelen automat. Tak jak w F3nie podkrecilbym obroty recznie na 900 i by bylo po problemie. Edytowane przez tomek1405 dnia 13-11-2014 10:11 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 10:39 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@tomek1405 Jak się nie da? Automatyka automatyką, ale i tak potrzebuje odniesienia, jakim jest napięcie linki, przełóż po prostu tą spinkę na lince gazu o dwa ząbki bliżej przepustnicy i będziesz miał obroty wyższe o jakieś 100 na biegu jałowym, tylko uważaj, żeby ci ta spinka nie wyskoczyła i wpadła gdzieś w czeluści komory. Spinka jak byś jednak ją zgubił dostępna tylko w ASO, cena około 5 złotych ile dobrze pamiętam.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-11-2014 10:48 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@dj_mafiozo to zle kombinujesz bo ta spiralke jak nazywasz mozna przesunac do pewnego momentu jak naciagniesz tak by obroty byly na poziomie 900 to po zgaszeniu silnik krokowy nie ustawia sie w pozycji wyjsciowej bo linka jest zbyt mocno naciagnieta. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 11:16 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Tak, jak ją za bardzo przesuniesz to owszem, ale to się dzieję dopiero później. Wiem, bo musiałem to ustawiać po ściągnięciu przepustnicy gdy miał za wysokie obroty (ca. 1200 na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, ale nawet wówczas cały ten automatik działał.
W między czasie mi ta spinka wyskoczyła i myślałem, że jej nigdy więcej nie ujrzę więc najeździłem się po całym mieście i tylko w ASO udało mi się dostać (w ogóle przez pomyłkę wysłali ją na drugi koniec polski, ale to mniejsza z tym). Ostatnio jak rozbierałem tam to ją odnalazłem na osłonie termicznej. Natomiast to o czym wspominasz ma miejsce, gdy linka jest na tyle naciągnięta, że nie ma miejsca dla siłownika do regulacji tylko zamknięta przepustnica jest uchylana przez naciągniętą linkę. Pomijając to, to naciąg linki regulujesz tak, żeby po wciśnięciu pedału w podłogę przepustnica była w pełni otwarta. Poza tym to jaka powinna być prędkość obrotowa biegu jałowego dla tego silnika? Bo w instrukcji obsługi dla każdego jednego silnika na wtrysku piszę: "Nicht einstellbar", a powszechnie wiadomo że chociażby wspomniane F3N mono i C3J bez problemu ustawiasz (co jest opisane dopiero w książce serwisowej, do której teoretycznie zwykły śmiertelnik nie ma dostępu). Natomiast ustawianie obrotów biegu jałowego jest opisane tylko dla gaźników. Mój (osprzęt Bosha - F3P N706) chodzi idealnie przy 800. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-11-2014 11:24 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mowie ci ze nie da sie tym wysterowac idealnie na 900 Bo probowalem nie wraca do pozycji. Probowalem tez wkrecac srubke z tyl by mechanizm opieral sie na blokadzie ale niewiele to pomoglo. Idealnie silnik pracuje przy 900 obrotach. Fabrycznie 750. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 11:58 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 kup register gazowy i podaj mu za przepustnicę lewe powietrze. na tym zaworze ustaw sobie żeby ci obroty wzrosły o tyle o ile chcesz. nie mamy przepływki więc nie powinno być falowania obrotów
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2014 13:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
może trzeba przywyknąć że to konstrukcja z lat 80tych i takiej super kultury nie bedzie? po za tym jakie te nowe poduszki? nie rzadko są bardziej sztywne nowe niż stare oryginalne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 13:21 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro Mam dokładnie ten sam silnik i mój chodzi aksamitnie, a przynajmniej na tyle na ile może chodzić jednostka 4 cylindrowa, która naturą rzeczy nie jest idealnie wyważona.
@tomek1405 To go oszukaj. Masz klimę, więc odepnij wtyczkę od sprzęgła kompresora, i podaj za diodą sygnał do ECU, żeby go ogłupić, że ma załączoną klimę. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-11-2014 13:53 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro Jesli tak ma byc to przywykne tylko szukam przyczyny bo dwa lata temu nie drzalo i nagle zaczelo. Stad moje dociekanie.
Poduszki Hutchisona lepszych nie zdolalem znalesc. Sprawdze jeszcze kopulke i map sensor jak nie to zostawie to bo juz wszystko sprawdzilem. Powiedzcie mi map sensor f3n i f3p jest taki sam? Bo wizualnie tak ale czy w srodku? Edytowane przez tomek1405 dnia 13-11-2014 13:59 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 14:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 spróbuj tego co ci napisałem, wymienisz silnik na nowy i dalej będziesz miał drgania...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-11-2014 15:22 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Kujtek Tylko jak to podlaczyc? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 15:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 weź jakieś podciśnienie odepnij i daj trójnik...
na przykład mapsensora... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-11-2014 15:46 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Kujtek Sprobuje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 16:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 przygotuj się że może ci podskoczyć spalanie, niewiele, ale podskoczy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 19:24 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Akurat przed mapsensora bym nie podawał lewego powietrza. Daj mu na odmie.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 17-11-2014 15:26 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Znalazlem dzis sposob na to drzenie. Naciagnac linke na zabkach i podczas wylaczania silnika zeby silniczek ustawil sie w pozycji 0 przegazowac do 1500 obrotow. Probowalem pare razy zawsze sie ustawia. Bez gazu pozostaje w ostatniej pozycji pracy silnika i po odpaleniu sie dusi. Prowizorka ale dziala Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |