16 Maj 2022 17:28:09
Zdjęcia użytkowników
seba2ts Grucha
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia

Deaver [off] 19-02-2022 20:13
Ja jeżdżę 19 prawie codziennie. Jest to moja piąta dziewiętnastka i po prostu lubię ją bardzo. Dzisiaj z okazji jej imienin (19 luty Grin) kupiłem jej nowe klocki hamulcowe i wkrótce je wymienię.

marcin90pl [off] 18-02-2022 09:32
No cóż, nie ma się co oszukiwać, że R19 to model już leciwy. Średnia wieku 30lat to większość już na żyletki oddane. Mój egzemplarz jeszcze jeździ 3 razy w roku jako zapasowe i staram się dbać. Przegląd przechodzi póki co ? ?

piomazi [off] 17-02-2022 22:55
pozdrawiam, miałem 15 lat F3N super autko

konradk [off] 30-01-2022 19:31
Witam. Też dawno mnie tutaj nie było. Mam do dziś R19. W tym roku stuknie jej 30 lat Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Drżenie silnika na wolnych obrotach 
R9GTX
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2013 22:51
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

Rotfl

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-09-2013 22:51
Awatar
tomek1405
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2014 18:39
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Pisze bo poglebil sie problem wibracji. Jak silnik schodzi ponizej 900 obrotow dostaje wibracje przy 750 robi sie nieprzyjemnie. Poduszki silnika i skrzyni nowe, silnik wolnych obrotow nowy, swiece oraz kable podmienione i to samo cewka rowniez. Odma wyczyszczona. Sprezanie cylindrow mierzone po rozgrzaniu na kazdym wyszlo po 13 bar. Teraz jeszcze chce wstawic nowa kopulke i palec oraz Map Sensor jak i to nie pomoze to juz sam nie wiem.
Problem pojawia sie po rozgrzaniu silnika jak jest na ssaniu czy wlaczonej klimie chodzi rowno jak zloto tylko wtedy obroty sa na poziomie 900- 1100.

W F3Nie mozna bylo srubka regulowac sobie obroty a w F3P zrobili gowno i sie nie da pelen automat. Tak jak w F3nie podkrecilbym obroty recznie na 900 i by bylo po problemie.

Edytowane przez tomek1405 dnia 13-11-2014 10:11
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
dj_mafiozo
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 10:39
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@tomek1405 Jak się nie da? Automatyka automatyką, ale i tak potrzebuje odniesienia, jakim jest napięcie linki, przełóż po prostu tą spinkę na lince gazu o dwa ząbki bliżej przepustnicy i będziesz miał obroty wyższe o jakieś 100 na biegu jałowym, tylko uważaj, żeby ci ta spinka nie wyskoczyła i wpadła gdzieś w czeluści komory. Spinka jak byś jednak ją zgubił dostępna tylko w ASO, cena około 5 złotych ile dobrze pamiętam.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6

Moje auto: Renault Scenic I RXi, Phase II, 2000r., F4R 2,0 16v (1998/140 KM), benzyna+LPG, 244000km
 
tomek1405
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 10:48
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@dj_mafiozo to zle kombinujesz bo ta spiralke jak nazywasz mozna przesunac do pewnego momentu jak naciagniesz tak by obroty byly na poziomie 900 to po zgaszeniu silnik krokowy nie ustawia sie w pozycji wyjsciowej bo linka jest zbyt mocno naciagnieta.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
dj_mafiozo
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 11:16
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Tak, jak ją za bardzo przesuniesz to owszem, ale to się dzieję dopiero później. Wiem, bo musiałem to ustawiać po ściągnięciu przepustnicy gdy miał za wysokie obroty (ca. 1200 na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku, ale nawet wówczas cały ten automatik działał.
W między czasie mi ta spinka wyskoczyła i myślałem, że jej nigdy więcej nie ujrzę więc najeździłem się po całym mieście i tylko w ASO udało mi się dostać (w ogóle przez pomyłkę wysłali ją na drugi koniec polski, ale to mniejsza z tym). Ostatnio jak rozbierałem tam to ją odnalazłem na osłonie termicznej.
Natomiast to o czym wspominasz ma miejsce, gdy linka jest na tyle naciągnięta, że nie ma miejsca dla siłownika do regulacji tylko zamknięta przepustnica jest uchylana przez naciągniętą linkę.
Pomijając to, to naciąg linki regulujesz tak, żeby po wciśnięciu pedału w podłogę przepustnica była w pełni otwarta.
Poza tym to jaka powinna być prędkość obrotowa biegu jałowego dla tego silnika? Bo w instrukcji obsługi dla każdego jednego silnika na wtrysku piszę: "Nicht einstellbar", a powszechnie wiadomo że chociażby wspomniane F3N mono i C3J bez problemu ustawiasz (co jest opisane dopiero w książce serwisowej, do której teoretycznie zwykły śmiertelnik nie ma dostępu). Natomiast ustawianie obrotów biegu jałowego jest opisane tylko dla gaźników.
Mój (osprzęt Bosha - F3P N706) chodzi idealnie przy 800.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6

Moje auto: Renault Scenic I RXi, Phase II, 2000r., F4R 2,0 16v (1998/140 KM), benzyna+LPG, 244000km
 
tomek1405
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 11:24
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Mowie ci ze nie da sie tym wysterowac idealnie na 900Smile Bo probowalem nie wraca do pozycji. Probowalem tez wkrecac srubke z tyl by mechanizm opieral sie na blokadzie ale niewiele to pomoglo. Idealnie silnik pracuje przy 900 obrotach. Fabrycznie 750.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 11:58
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@tomek1405 kup register gazowy i podaj mu za przepustnicę lewe powietrze. na tym zaworze ustaw sobie żeby ci obroty wzrosły o tyle o ile chcesz. nie mamy przepływki więc nie powinno być falowania obrotów

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 13:09
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

może trzeba przywyknąć że to konstrukcja z lat 80tych i takiej super kultury nie bedzie? po za tym jakie te nowe poduszki? nie rzadko są bardziej sztywne nowe niż stare oryginalne.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dj_mafiozo
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 13:21
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@maestro Mam dokładnie ten sam silnik i mój chodzi aksamitnie, a przynajmniej na tyle na ile może chodzić jednostka 4 cylindrowa, która naturą rzeczy nie jest idealnie wyważona.

@tomek1405 To go oszukaj. Masz klimę, więc odepnij wtyczkę od sprzęgła kompresora, i podaj za diodą sygnał do ECU, żeby go ogłupić, że ma załączoną klimę.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6

Moje auto: Renault Scenic I RXi, Phase II, 2000r., F4R 2,0 16v (1998/140 KM), benzyna+LPG, 244000km
 
tomek1405
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 13:53
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@maestro Jesli tak ma byc to przywykne tylko szukam przyczyny bo dwa lata temu nie drzalo i nagle zaczelo. Stad moje dociekanie.
Poduszki Hutchisona lepszych nie zdolalem znalesc.

Sprawdze jeszcze kopulke i map sensor jak nie to zostawie to bo juz wszystko sprawdzilem.
Powiedzcie mi map sensor f3n i f3p jest taki sam? Bo wizualnie tak ale czy w srodku?

Edytowane przez tomek1405 dnia 13-11-2014 13:59
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 14:13
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@tomek1405 spróbuj tego co ci napisałem, wymienisz silnik na nowy i dalej będziesz miał drgania...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
tomek1405
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 15:22
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@Kujtek Tylko jak to podlaczyc?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 15:27
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@tomek1405 weź jakieś podciśnienie odepnij i daj trójnik...
na przykład mapsensora...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
tomek1405
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 15:46
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@Kujtek Sprobuje

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Kujtek
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 16:15
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@tomek1405 przygotuj się że może ci podskoczyć spalanie, niewiele, ale podskoczy

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2014 19:24
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Akurat przed mapsensora bym nie podawał lewego powietrza. Daj mu na odmie.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6

Moje auto: Renault Scenic I RXi, Phase II, 2000r., F4R 2,0 16v (1998/140 KM), benzyna+LPG, 244000km
 
tomek1405
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2014 15:26
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Znalazlem dzis sposob na to drzenie. Naciagnac linke na zabkach i podczas wylaczania silnika zeby silniczek ustawil sie w pozycji 0 przegazowac do 1500 obrotow. Probowalem pare razy zawsze sie ustawia. Bez gazu pozostaje w ostatniej pozycji pracy silnika i po odpaleniu sie dusi.

Prowizorka ale dziala Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: