Menu główne
Forum
Klubowicze
spaywer |
Dodany dnia 16-10-2013 23:52 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Witam moje pytanie jak w temacie czy silnik z laguny I PH1 1,8 F3P 90KM bez problemu podejdzie to R19 gdzie założony był wcześniej silnik także 1,8 F3P 90KN przeglądając zdjęcia tych silników nie widać dużo różnic w bloku i głowicy aczkolwiek zastanawia mnie ta boczna łapa silnika która nie występuje w R19 Koledzy poradźcie czy jest dużo komplikacji aby przełożyć sam słupek z Laguny do 19 pytam tu o jakieś przeróbki nie o montaż Pozdrawiam
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-10-2013 23:52 |
R9GTX |
Dodany dnia 16-10-2013 23:57 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
niema większego problemu, a może kolega by chciał 2.0?
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
ruli17 |
Dodany dnia 17-10-2013 01:42 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
silnik niby ten sam, ale koło zamachowe musi być z poprzedniego, bo inaczej nie ma wała byś znalazł iskrę po swapie. chodzi głównie o sygnał z czujnika położenia wału...
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-10-2013 08:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ruli17 niedawno ktoś z tym się bawił, chyba misiek_pt. faktycznie jest różnica, 44 zęby kontra 124
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 17-10-2013 08:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
koło zamachowe koniecznie z 19stki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spaywer |
Dodany dnia 17-10-2013 08:58 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
czyli coś już wiem a może ma ktoś z was silnik godny polecenia za rozsądne pieniądze
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-10-2013 09:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@spaywer zazwyczaj nie da sie zrobić 'godnie' za 'rozsadne' pieniadze
co do górnej łapy - po prostu ją okrecasz, a silnik montujesz tak jak w 19stce na dolne poduszki. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
fed21 |
Dodany dnia 17-10-2013 10:04 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
podepne sie do tematu a do 2.0 z f3n kolo bedzie pasowac? Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-10-2013 10:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@fed21 f3n mono i multi chyba mają po 44 zęby
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 17-10-2013 12:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@fed21 nie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
spaywer |
Dodany dnia 26-11-2013 00:38 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Wracając do tematu autko przeszło dosyć poważny remont silnika a w zasadzie całej góry a blok został zakupiony z laguny '97 1,8 F3P 760 bodajże wszystkie części nowe paski uszczelniacze zrobiona głowica kapitalnie wszystko do wymiany było, zalałem go olejem ELF'a pół syntetyk i silnik znów odżył planuje jeszcze wymienić skrzynie na inną jak myślicie nad tym pomysłem bo mam wrażenie że ta skrzynia jest za mała do tego auta i są krótkie przełożenia
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-11-2013 01:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@spaywer a jaką masz teraz?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 26-11-2013 06:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
co to znaczy skrzynia za mała?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |