Menu główne
Forum
Klubowicze
DanJ93 |
Dodany dnia 21-10-2013 23:42 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Witam, to znowu ja, na autach nic się nie znam, więc muszę o wszystko pytać. Jak jadę na LPG to czasem jak mu depnę (obojętne na którym biegu (tylko na piątce chyba tak nie ma - nie jestem pewien)) jak wejdzie na 2.5-3k obrotów to nie chce iść dalej, zaczyna tracić moc, lekko szarpać. Czasami jak przeskoczy ponad tą barierę (poszarpie lekko chwile i przejdzie) to dalej już idzie w miarę OK. Na benzynie wszystko śmiga jak ma być. Kuzyn mówił, że to może gaźniki, możliwe, że to to? Jeszcze ostatnio przejechałem jakieś 50km i spalił mi 12l gazu ;o teraz tankowałem do pełna LPG, mam przejechane 91km i już prawie butla pusta, jutro dobiję do 100 i zobaczę ile wyjdzie, ale raczej pali w ch*j Macie jakieś pomysły? Podpowiedzi? Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-10-2013 23:42 |
Robsajson |
Dodany dnia 21-10-2013 23:52 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Najpierw wymień filtr LPG.Jeśli to nic nie da trzeba podjechać na regulację instalki a kiedy problem nie zniknie to wymiana prownika na pewno rozwiążę sprawę. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Swistakbb |
Dodany dnia 22-10-2013 00:08 |
Postów: 572 Data rejestracji: 01.10.2009 15:33 Skąd: śląskie Bielsko-Biała |
pewnie jest zalany w trupa i temu nie chce ciągnąć po obrotach bo nie jest w stanie przepalić ilości paliwa którą dostaje
Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
|
DanJ93 |
Dodany dnia 22-10-2013 02:36 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Zapomniałem napisać, że ten problem występuje tylko gdy auto jest na biegu, na luzie normalnie łapie wysokie obroty jak mu dam gazu. Jeśli znajdę czas to dzisiaj sprawdzę filtr Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
michor |
Dodany dnia 22-10-2013 12:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Gazem nie śmierdzi przypadkiem?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
DanJ93 |
Dodany dnia 22-10-2013 16:14 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Śmierdzi. Dzisiaj ujechałem na gazie 5km (na małych obrotach), potem już w ogóle nie chciał iść (ruszyłem na jedynce, wbiłem 2, wbiłem 3 przy 2k obrotów i był za wysoki bieg, dałem na 2 i nie chciał iść ;/ ) Na benzynie idzie jak marzenie. Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
milas92 |
Dodany dnia 22-10-2013 16:17 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
10 miasto benzyna, 12 miasto gazu. norma dla wyczyna
reduktor? nie zamarza? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
michor |
Dodany dnia 22-10-2013 16:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
DanJ93 napisał(a): Śmierdzi. Dzisiaj ujechałem na gazie 5km (na małych obrotach), potem już w ogóle nie chciał iść (ruszyłem na jedynce, wbiłem 2, wbiłem 3 przy 2k obrotów i był za wysoki bieg, dałem na 2 i nie chciał iść ;/ ) Na benzynie idzie jak marzenie. No to nie powinno. Szukaj: 1) nieszczelności (bo to też możliwe) 2) wyreguluj całość. Wolne obroty nie kuleją? Sugeruję na razie jeździć na benzynie dopóki nie ogarniesz, bo wybuchniesz. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 22-10-2013 19:51 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
noo dokładnie spalanie w miescie tylko i wyłacznie 12 L w zime potrafi nawet pod 15 podejsc.... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
DanJ93 |
Dodany dnia 23-10-2013 00:01 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Chyba nie doczytaliście, że mi tyle spalił na 50 km. Reduktor jest ciepły. Filtr gazu w porządku Szczelność sprawdziłem na razie tylko na łączności przewodów specjalnym płynem, w weekend może będę miał urządzenie do wykrywania gazu, to sprawdzę całość. jak wyregulować gaz? Gaz pierwszej generacji Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-10-2013 00:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
lepiej jedź do gaziarzy żeby ci wyregulowali
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 23-10-2013 11:08 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@DanJ93 poszukaj w FAQ jest mój opis jak się reguluje taki gaz.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 23-10-2013 11:45 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Parownik do regulacji lub wymiany, albo mikser sie zrypał
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Sylas |
Dodany dnia 23-10-2013 15:07 |
Postów: 1535 Data rejestracji: 19.05.2009 17:39 Skąd: łódzkie Łódź |
na 90% parownik do wymiany
Moje auto: Opel Omega B 1995r poj. 2.0 16V b+g, Przebieg 189000km, 4xel. szyby el. lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, el.szyberdach, el. roleta tylnej szyby
Moje auto: Opel Omega 2.0 16V, benzyna+LPG, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 23-10-2013 15:10 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Sylas na 90% to nie wiadomo.
Niech sprawdzi co i jak najpierw a potem dopiero. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mateusz lks82j1 |
Dodany dnia 23-10-2013 15:23 |
Postów: 32 Data rejestracji: 15.07.2013 22:25 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
wystarczy prawdopodobnie wymienic membrany w parowniku koszt ok 50 zl i bedzie chodzic po co odrazu caly parownik mieniac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180000km
|
|
|
Sylas |
Dodany dnia 23-10-2013 15:25 |
Postów: 1535 Data rejestracji: 19.05.2009 17:39 Skąd: łódzkie Łódź |
@mateusz lks82j1: wymiana membran nic nie da bo juz to przerabiałem
Moje auto: Opel Omega B 1995r poj. 2.0 16V b+g, Przebieg 189000km, 4xel. szyby el. lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, el.szyberdach, el. roleta tylnej szyby
Moje auto: Opel Omega 2.0 16V, benzyna+LPG, 191000km
|
mateusz lks82j1 |
Dodany dnia 23-10-2013 15:58 |
Postów: 32 Data rejestracji: 15.07.2013 22:25 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
a przewody przy parowniku sprawdziane byly czy gas nie ucieka jak smierdzi moze ktos gas rozregolowal
/michor: pytałem o to wcześniej - czytaj cały wątek. I piszmy poprawnie ok? jakieś przecinki, kropki? Edytowane przez michor dnia 23-10-2013 18:56 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180000km
|
|
|
DanJ93 |
Dodany dnia 23-10-2013 16:49 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Były sprawdzane. Może i jest rozregulowany, bo ja te auto niedawno kupiłem. Dzisiaj postaram się sprawdzić parownik (w środku) i wyregulować na śrubie, oraz jak obczaję jak to na parowniku Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
michor |
Dodany dnia 23-10-2013 18:57 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Masz kurcze przecież w FAQ DOKŁADNY opis jak to wyregulować...
To zajmuje 3 minuty (!) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |