27 Kwietnia 2024 22:56:38
Zdjęcia użytkowników
mati_ nelus2403
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Instalacja gazowa (LPG)
 Drukuj temat
"Ograniczone" obroty, duże spalanie 
DanJ93
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 21-10-2013 23:42
Awatar


Postów: 45

Data rejestracji: 30.09.2013 16:49
Skąd: podkarpackie
Lubaczów

Witam,
to znowu ja, na autach nic się nie znam, więc muszę o wszystko pytać.

Jak jadę na LPG to czasem jak mu depnę (obojętne na którym biegu (tylko na piątce chyba tak nie ma - nie jestem pewien)) jak wejdzie na 2.5-3k obrotów to nie chce iść dalej, zaczyna tracić moc, lekko szarpać. Czasami jak przeskoczy ponad tą barierę (poszarpie lekko chwile i przejdzie) to dalej już idzie w miarę OK.
Na benzynie wszystko śmiga jak ma być. Kuzyn mówił, że to może gaźniki, możliwe, że to to?

Jeszcze ostatnio przejechałem jakieś 50km i spalił mi 12l gazu ;o
teraz tankowałem do pełna LPG, mam przejechane 91km i już prawie butla pusta, jutro dobiję do 100 i zobaczę ile wyjdzie, ale raczej pali w ch*j

Macie jakieś pomysły? Podpowiedzi?

Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 21-10-2013 23:42
Awatar
Robsajson
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 21-10-2013 23:52
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Najpierw wymień filtr LPG.Jeśli to nic nie da trzeba podjechać na regulację instalki a kiedy problem nie zniknie to wymiana prownika na pewno rozwiążę sprawę.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Swistakbb
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 00:08
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 01.10.2009 15:33
Skąd: śląskie
Bielsko-Biała

pewnie jest zalany w trupa i temu nie chce ciągnąć po obrotach bo nie jest w stanie przepalić ilości paliwa którą dostaje

Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km

Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
 
DanJ93
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 02:36
Awatar


Postów: 45

Data rejestracji: 30.09.2013 16:49
Skąd: podkarpackie
Lubaczów

Zapomniałem napisać, że ten problem występuje tylko gdy auto jest na biegu, na luzie normalnie łapie wysokie obroty jak mu dam gazu.

Jeśli znajdę czas to dzisiaj sprawdzę filtr

Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
 
michor
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 12:50
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Gazem nie śmierdzi przypadkiem?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
DanJ93
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 16:14
Awatar


Postów: 45

Data rejestracji: 30.09.2013 16:49
Skąd: podkarpackie
Lubaczów

Śmierdzi.
Dzisiaj ujechałem na gazie 5km (na małych obrotach), potem już w ogóle nie chciał iść (ruszyłem na jedynce, wbiłem 2, wbiłem 3 przy 2k obrotów i był za wysoki bieg, dałem na 2 i nie chciał iść ;/ )
Na benzynie idzie jak marzenie.

Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
 
milas92
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 16:17
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

10 miasto benzyna, 12 miasto gazu. norma dla wyczyna

reduktor? nie zamarza?

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
michor
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 16:23
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

DanJ93 napisał(a):

Śmierdzi.
Dzisiaj ujechałem na gazie 5km (na małych obrotach), potem już w ogóle nie chciał iść (ruszyłem na jedynce, wbiłem 2, wbiłem 3 przy 2k obrotów i był za wysoki bieg, dałem na 2 i nie chciał iść ;/ )
Na benzynie idzie jak marzenie.


No to nie powinno.

Szukaj:
1) nieszczelności (bo to też możliwe)
2) wyreguluj całość.

Wolne obroty nie kuleją?


Sugeruję na razie jeździć na benzynie dopóki nie ogarniesz, bo wybuchniesz.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
se7en3
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 22-10-2013 19:51
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

noo dokładnie spalanie w miescie tylko i wyłacznie 12 L
w zime potrafi nawet pod 15 podejsc....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
DanJ93
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 00:01
Awatar


Postów: 45

Data rejestracji: 30.09.2013 16:49
Skąd: podkarpackie
Lubaczów

Chyba nie doczytaliście, że mi tyle spalił na 50 km.
Reduktor jest ciepły.
Filtr gazu w porządku
Szczelność sprawdziłem na razie tylko na łączności przewodów specjalnym płynem, w weekend może będę miał urządzenie do wykrywania gazu, to sprawdzę całość.
jak wyregulować gaz? Gaz pierwszej generacji

Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 00:03
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

lepiej jedź do gaziarzy żeby ci wyregulowali

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
michor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 11:08
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@DanJ93 poszukaj w FAQ jest mój opis jak się reguluje taki gaz.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
guciowsk
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 11:45
Awatar


Postów: 2952

Data rejestracji: 18.12.2008 16:49
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

Parownik do regulacji lub wymiany, albo mikser sie zrypał

Turbo Burbo eL Pi Dżi Rotfl

Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
 
Sylas
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 15:07
Awatar


Postów: 1535

Data rejestracji: 19.05.2009 17:39
Skąd: łódzkie
Łódź

na 90% parownik do wymiany

Moje auto: Opel Omega B 1995r poj. 2.0 16V b+g, Przebieg 189000km, 4xel. szyby el. lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, el.szyberdach, el. roleta tylnej szyby

Moje auto: Opel Omega 2.0 16V, benzyna+LPG, 191000km
 
michor
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 15:10
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@Sylas na 90% to nie wiadomo.

Niech sprawdzi co i jak najpierw a potem dopiero.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
mateusz lks82j1
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 15:23
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 15.07.2013 22:25
Skąd: lubelskie
Krasnystaw

wystarczy prawdopodobnie wymienic membrany w parowniku koszt ok 50 zl i bedzie chodzic po co odrazu caly parownik mieniac

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180000km
 
Sylas
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 15:25
Awatar


Postów: 1535

Data rejestracji: 19.05.2009 17:39
Skąd: łódzkie
Łódź

@mateusz lks82j1: wymiana membran nic nie da bo juz to przerabiałem

Moje auto: Opel Omega B 1995r poj. 2.0 16V b+g, Przebieg 189000km, 4xel. szyby el. lusterka, klimatyzacja dwustrefowa, el.szyberdach, el. roleta tylnej szyby

Moje auto: Opel Omega 2.0 16V, benzyna+LPG, 191000km
 
mateusz lks82j1
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 15:58
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 15.07.2013 22:25
Skąd: lubelskie
Krasnystaw

a przewody przy parowniku sprawdziane byly czy gas nie ucieka jak smierdzi moze ktos gas rozregolowal



/michor: pytałem o to wcześniej - czytaj cały wątek. I piszmy poprawnie ok? jakieś przecinki, kropki?

Edytowane przez michor dnia 23-10-2013 18:56
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180000km
 
DanJ93
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 16:49
Awatar


Postów: 45

Data rejestracji: 30.09.2013 16:49
Skąd: podkarpackie
Lubaczów

Były sprawdzane.
Może i jest rozregulowany, bo ja te auto niedawno kupiłem.
Dzisiaj postaram się sprawdzić parownik (w środku) i wyregulować na śrubie, oraz jak obczaję jak to na parowniku

Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
 
michor
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 23-10-2013 18:57
Moderator Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Masz kurcze przecież w FAQ DOKŁADNY opis jak to wyregulować...

To zajmuje 3 minuty (!)

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: