Menu główne
Forum
Klubowicze
DanJ93 |
Dodany dnia 23-10-2013 20:26 |
Postów: 45 Data rejestracji: 30.09.2013 16:49 Skąd: podkarpackie Lubaczów |
Reduktor i parownik to jest to samo, tylko ma dwie inne nazwy, tak? Dzisiaj nie miałem czasu w to zaglądać, myślę, że jutro dam radę i napiszę co z tego wyszło. Próbować najpierw regulować, czy najpierw wyczyścić reduktor od środka (nie wiem czy jest brudny, bo nie sprawdzałem) i potem regulować? Moje auto: Fiat Uno, 1998r. 1.0 i.e. 45KM, benzyna, 148000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-10-2013 20:26 |
maestro |
Dodany dnia 23-10-2013 20:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@DanJ93 jak bedziesz miał gówno w parowniku/reduktorze to i gówno z regulacji wyjdzie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |