Menu główne
Forum
Klubowicze
kaczor9032 |
Dodany dnia 04-11-2013 13:01 |
Postów: 22 Data rejestracji: 04.11.2013 12:35 Skąd: - |
Witam czy znacie kogos kto zakładał kute tłoki i turbo do reni bo ciekawy jestem ile koni mozna z tego wyciągnąć bo mam pewien pomysł co zrobic z tym silnikiem... |
renault19.pl | Dodany dnia 04-11-2013 13:01 |
michor |
Dodany dnia 04-11-2013 13:08 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dużo.
Na seryjnych gratach sięgniesz (podobno) 250-300. Co dalej? dalej sporo kasy na tłoki i korby kute [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kaczor9032 |
Dodany dnia 04-11-2013 13:15 |
Postów: 22 Data rejestracji: 04.11.2013 12:35 Skąd: - |
tłoki nie same korby wystarcza kanapka pod głowice turbo i wystarczy nie bede robił jakiegos potrowa bez przesady |
Kujtek |
Dodany dnia 04-11-2013 13:24 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kaczor9032 wrzucił pewien gość do galerii tu na forum zdjęcie hybrydy: dół b18ft i głowica 16v, ale więcej info nie ma
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kaczor9032 |
Dodany dnia 04-11-2013 13:43 |
Postów: 22 Data rejestracji: 04.11.2013 12:35 Skąd: - |
nie bede kombinował to co chce zrobic mi wystarczy |
Kujtek |
Dodany dnia 04-11-2013 13:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
na zachodzie się bawią w takie rzeczy, tam więcej info znajdziesz
pochwal się co chcesz zrobić Edytowane przez Kujtek dnia 04-11-2013 13:50 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2013 14:05 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No to na "spokojnie" na 0,6-0,8 z kanapką na seryjnym zdrowym silniku powinieneś sięgnąć 200.
Starczy z zapasem na R19 i 1,000 kg na plecach (i skrzyni bez szpery) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
patrick_LCH |
Dodany dnia 04-11-2013 14:27 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Żeby nie było tak jak zwykle że chce to chce tamto a wychodzi kupa ;p
Już przewineło się tutaj kilku takich tunerów i jakoś efektów nie widać. Żeby nie było że hejtuje ale teraz już patrze na to trochę przez palce. Mimo wszystko kibicuje aby w tym wypadku było inaczej Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
Koucz |
Dodany dnia 04-11-2013 14:32 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
A ja się podepne był taki temat megane turbo maestro napominał o tym, jaki tam był silnik 2.0? 120, jeden facet wyciągnął prawie 200kucy na seryjnym bez tłoków kutych i korbowodów, może ktoś więcej info nasunąć Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2013 14:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Poszukaj sobie na forum megane- dosyć dużo było o tym pisane.
Soft turbo wchodzi jak marzenie- ale chyba nie do końca sobie wszyscy zdają sprawę z kosztów Ja też myślałem że to się da tanio zrobić ale jak przychodzi co do czego to się kwoty w 1,000 liczy a nie w 100. POrządne turbo -> kilka stówek, Remont (przynajmniej) góry silnika -> kolejne kilka stówek, Kolektor + wydech Smarowanie turbo Jakaś elektronika do ogaru tego wszystkiego, pompa paliwa nowa, wtryski może, orurowanie, intercooler, Bov itp itd - zbiera się tych PLN'ów [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
kaczor9032 |
Dodany dnia 04-11-2013 15:01 |
Postów: 22 Data rejestracji: 04.11.2013 12:35 Skąd: - |
kute korby 1600 turbina jescze nie wiem od czego ale tez licze ok 1000, uszcelki, licze cos ok 4 tys... bo zawsze cos w trakcie moze wyskoczyc |
Kujtek |
Dodany dnia 04-11-2013 15:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
intercooler, rurki, spawanie kolektora do turbo...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzesio |
Dodany dnia 04-11-2013 15:13 |
Postów: 1231 Data rejestracji: 30.11.2008 19:54 Skąd: pomorskie Banino |
4 tysiące to nawet na sam remont nie starczy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2013 15:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
kaczor9032 napisał(a): kute korby 1600 turbina jescze nie wiem od czego ale tez licze ok 1000, uszcelki, licze cos ok 4 tys... bo zawsze cos w trakcie moze wyskoczyc Ciekawe skąd masz te kute korby za 1600? bo ja gdzie nie spojrzę to za 2500 widzę. + śruby. + wał do szlifu i dobranie panewek. Myślisz że te korby to tak się zakłada "o" i gotowe? A gdzie tłoki nowe? (no chyba że też uważasz że sobie sworznie porozbierasz i założysz stare tłoki z ze starymi pierścieniami)... Rozumiem też że za 100 kolega wyspawa kolektor z kwasówki który się nie roztopi przy pierwszym lepszym upalaniu? Same 2 flansze pod kolektor to 200 wyjęte a gdzie rury itp itd. Wymyśliłeś już jak zasilisz turbo w olej? też kiedyś tak liczyłem. A potem mi przeszło. DET III to ok 600 PLN'ów - a to nie jest do końca dobre rozwiązanie - najlepiej by trzeba dać megasquirta i przerobić calość na sekwencję z fullgrupy. Dolicz jeszcze szerokopasmową lambdę ze sterownikiem (kolejne kilka stówek) + egt najlepiej jeżeli nie chcesz stopić tłoków. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
patrick_LCH |
Dodany dnia 04-11-2013 15:32 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
I już po turboburbo ....
Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
Mateo |
Dodany dnia 04-11-2013 15:36 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Chyba każdy kto miał 16V miał takie myśli. Ja tez, ale jak liczyć zacząłem to stwierdziłem że nie ma sensu. Myślę że nawet na 15000zł by się nie skończyło. Konkretny remont silnika wyszedł mnie prawie 10000 a gdzie reszta.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
kaczor9032 |
Dodany dnia 04-11-2013 15:38 |
Postów: 22 Data rejestracji: 04.11.2013 12:35 Skąd: - |
http://top-tune.p...-p-56.html prosze kute korbowody za 2500 to sa kute tłoki, spawanie kolektora zrobi ma brat intercooler tez mam,z reszta piszecie tu ze takie bieniadze ja nie chce robic z niego 300 czy 350 koni, mi wystarczy 200 ludzie spokojnie mnie beda kosztowac tylko i wyłącznie czesci reszte zrobi mi brat w warsztacie za darmo widze ze sie bardziej sie nakrecacie ode mnie ja tez nie moie ze zrobie to w tydzien czy miesiac na to co chce zrobic potrzebuje z 17 tys powoli zbieram kase a jak uzbieram to sie bede bawil ) nie nakrecac sie tak... |
astra945 |
Dodany dnia 04-11-2013 15:38 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
Moim zdaniem też 4 tys. nie wystarczą. Korby to jedno, f7p ma słaby dół więc panewki, czyszczenie silnika, pierścienie, pełny syntetyk, smarowanie turbo, chłodzenie turbo, intercooler, mocowania, cały wydech, dolot, wtryski, pompa, strojenie, komputer (wtedy już najlepiej stand alone). To by wyszło dość ciekawie ale droogo. Można zrobić soft czyli tak jak @michor wspomniał 0.5-0.6 bar-a na serii ale musisz mieć zdrowy silnik żeby to jeździło, wtedy w kosztach może się zmieścisz. Kwestia czy uturbianie do mocy rzędu 200-220 ma sens w takim silniku ? Ja bym chyba wolał zrobić kompletny remont tego silnika i zrobić r19 "perełke" bo za jakiś czas na tym się nie straci. Do zabawy z mocą wolałbym robić 19 ale oddzielnie. Jeżeli chcesz przecierać szlaki to zrób coś ciekawego np 2.0t od renault albo od saaba. duża rzeźba ale silniki saaba są mega rozwojowe. Dalej jednak rozchodzi się o koszty. Ja to tak widzę ale rozumiem że każdy ma jakiś tam swój plan. Jeżeli jednak weźmiesz się za turbo w f7p to trzymam kciuki i pomogę jak będę umiał Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 04-11-2013 15:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@patrick_LCH reality check
Jedyne wyjście za 4000 PLN to "drut turbo" - to może się zmieścisz w "mechanicznej" części. Pamętaj że musisz na laserze wyciąć przekładkę pod głowicę. Policzyłeś już jaka ma być gruba żeby odprężyć? Czy kładziesz na zwykłą uszczelkę? Policzyłeś już wydajność turbo pod doładowanie? Czy turbo będzie z "łopla 1.7 dizel bo heniek mówił że wystarczy"? A w związku z tym- już wiesz jaką flanszę pod turbo wycinasz do kolektora? (z góry Ci powiem że turbo z 1.9 Td z R19 LEDWO CO daje radę na 0,5-0,6 bara w 16v z wydajnością) + trzymanie kciuków że na manualnym regulatorze ciśnienia starczy wydajności wtrysków i pompy. (ale osobiście obstawiam 200 km i stopione tłoki ) Widzę bardzo słabe przygotowanie do tematu [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
milas92 |
Dodany dnia 04-11-2013 15:42 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@astra945 jest pare 5tek i clio na YT, z hamowni 300-350 km. przy 1 bardze bedzie ok 200 w góre
Treść dodana dnia 04 listopad 2013 14:44: ale dla dźwięku 16stu zaworów i do tego jeszcze turbo czasami warto Edytowane przez milas92 dnia 04-11-2013 15:44 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |