Menu główne
Forum
Klubowicze
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-11-2013 18:41 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
Jak w temacie
Czy normalne jest ze na zimnym silniku trzeba sie nakrecic zeby odpalic? Czytalem ze F3N dlugo kreci ale nie widzialem wzmianki o F3P Zakładając ze iskra, pompa, rozdzielacz itp są sprawne ile zajmuje rozruch? I czy komukolwiek odpala bez wciskania pedału gazu? bo u mnie to niezbedne:/ Edytowane przez Szaflarzanin dnia 21-12-2013 20:20 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-11-2013 18:41 |
maestro |
Dodany dnia 04-11-2013 18:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Masz pytanie i odpowiedź. Skoro musisz wciskać gaz to znaczy że nie działa krokowy. Krokowy może być sam w sobie uwalony albo uwalony np czujnik temperatury.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-11-2013 18:52 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
nomkrokowy musze wyczyscic bo na benzynie mam wyzsze obroty Czyli krokowiec ma taki wplyw na odpalanie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
lukas85 |
Dodany dnia 04-11-2013 18:54 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-11-2013 18:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@lukas85 F3N długo kręci i to niepodważalny temat.
@Szaflarzanin Krokowy to wolne obroty, przed odpaleniem ustawia Ci przepustnice właśnie po to żebyś nie musiał wciskać gazu. Tak łopatologicznie. Nie wyczyścisz go, jeżeli nie działa i to on jest winien to szukaj drugiego. Odradzam nowe chińczyki. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-11-2013 19:19 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
Dlaczego nie wyczyszcze? trzyma obroty tylko nieco wyzsze (chyba cos lekko ponad 1500obr) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-11-2013 19:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Szaflarzanin Powodzenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-11-2013 19:38 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
dlaczego powodzenia? czytalem ze sie go czysci normalnie rozpuszczalnikiem a potem tylko smarnac tawotem i gotowe... Ewentualnie przybliz mi dlaczego sie mysle? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-11-2013 19:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Szaflarzanin pokaż mi gdzie sie to tak go czyści.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomspeed |
Dodany dnia 20-11-2013 00:36 |
Postów: 98 Data rejestracji: 02.10.2005 23:26 Skąd: dolnośląskie Bardo |
uwalony krokowiec, wylatany rozrusznik, nie za nowy aku i skorodowane przewody, to jest przyczyna dlugiego krecenia
dwie 19-stki zajezdzone na smierc
ale to byly dobre i mocne auta Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 20-11-2013 09:31 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z tego co pamiętam, to każda "F" na benzynę robi 2-3 obroty wału zanim się iskra pojawi.
Więc "po japońsku" od strzała nie będzie nigdy odpalać. F3N zawsze się zakręcił, F7P tak samo. łu łu łu łu i dopiero zapalało. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 20-11-2013 09:43 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
F3P tez pali za drugi kreceniem takie silniki. Co do odpalania z gazem to eksperymentujac u siebie zauwazylem ze jak ktos za mocno uciagnie linke gazu to krokowy nie chodzi i wtedy pojawia sie dlawienie. Podczas pracy silnika linka gazu ma byc luzna calkowicie a cala praca przepustnicy steruje silniczek wolnych obrotow. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 20-11-2013 16:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@tomek1405 Ciśnie mi sie na usta - "a nie mówiłem" ale Ty wszystko musisz na sobie przetestować, to co inni mówią
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 20-11-2013 16:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 20-11-2013 16:14 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro oj bo ty mowisz tak nie wolno ale nigdy nie mowisz dlaczego. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 08-12-2013 17:03 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
nie no to irytujace jednego dnia rano pali w ciagu 1s a drugiego znowu po 4-5s ponadto zauwazylem ze jak jest malo benzyny ogl ciezko pali, natomiast jak jest pol baku to jest stabilnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
michor |
Dodany dnia 08-12-2013 17:49 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek o odkładnie tak.
@Szaflarzanin to miej więcej benzyny niż mniej. Pamiętaj że warunki pogodowe, temperatura, wilgotnośc itp - inaczej się skrapla paliwo i masz. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 08-12-2013 17:57 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@michor teraz mam zawsze min, 1/4 baku a jak temu zaradzic? nieraz poprostu smiech na sali ze krece i krece a koledze stara honda na dotyk pali:/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
se7en3 |
Dodany dnia 08-12-2013 18:18 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
F3n Kreci i kreci zawsze długo taki jego urok zamim poda zassie i da iskre to mija jakis 5-8 obrotów ... OMAJ Dotiszh ! - A zrob sobie tak, i przekonasz sie ze tak ma byc. zakrec z 4 obroty tylko tak zeby nie zapalił, i spróbuj za sekund kilka zapalic go zas dostanie 2-3 obroty i zapali. masz odpowiedz ps... a co ma ilość paliwa w baku do zapalania ze co ? bo nie rozumem ... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 20-12-2013 21:50 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@se7en3 bo u mnie cos wskaznik chyba swiruje, dlatego musze miec wiecej benzynki dzis juz sie wkurzylem, znowu 5-6 sekund krecenia (nie mam f3n tylko f3p!) po swietach biore sie za swiece i przewody, jesli nie pomoze trzeba bedzie sprawdzic parownik i regulator paliwa czy moze nie zalewa czasem silnika. zeb sprawdzic parownik to w sumie wystarczyloby mi zakrecic gaz, wypalic resztke i tak zostawic na noc i zobaczyc jak rano zapali ale nie wiem jak ugryzc sprawe regulatora? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |