28 Marca 2024 09:50:19
Zdjęcia użytkowników
ziggix21 vanderlysy
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak szybko wam odpala?| F3P długo kręci 
Szaflarzanin
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 18:41
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Jak w temacie
Czy normalne jest ze na zimnym silniku trzeba sie nakrecic zeby odpalic? Czytalem ze F3N dlugo kreci ale nie widzialem wzmianki o F3P
Zakładając ze iskra, pompa, rozdzielacz itp są sprawne ile zajmuje rozruch?
I czy komukolwiek odpala bez wciskania pedału gazu? bo u mnie to niezbedne:/

Edytowane przez Szaflarzanin dnia 21-12-2013 20:20
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-11-2013 18:41
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 18:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Masz pytanie i odpowiedź. Skoro musisz wciskać gaz to znaczy że nie działa krokowy. Krokowy może być sam w sobie uwalony albo uwalony np czujnik temperatury.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Szaflarzanin
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 18:52
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

nomkrokowy musze wyczyscic bo na benzynie mam wyzsze obroty
Czyli krokowiec ma taki wplyw na odpalanie?Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
lukas85
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 18:54
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

Szaflarzanin napisał(a):

Czytalem ze F3N dlugo kreci


chyba TwójGrin

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 18:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@lukas85 F3N długo kręci i to niepodważalny temat.

@Szaflarzanin Krokowy to wolne obroty, przed odpaleniem ustawia Ci przepustnice właśnie po to żebyś nie musiał wciskać gazu. Tak łopatologicznie. Nie wyczyścisz go, jeżeli nie działa i to on jest winien to szukaj drugiego. Odradzam nowe chińczyki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Szaflarzanin
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 19:19
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

Dlaczego nie wyczyszcze?
trzyma obroty tylko nieco wyzsze (chyba cos lekko ponad 1500obr)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 19:19
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Szaflarzanin Powodzenia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Szaflarzanin
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 19:38
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

maestro napisał(a):

@Szaflarzanin Powodzenia.


dlaczego powodzenia?
czytalem ze sie go czysci normalnie rozpuszczalnikiem a potem tylko smarnac tawotem i gotowe...
Ewentualnie przybliz mi dlaczego sie mysle?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-11-2013 19:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Szaflarzanin pokaż mi gdzie sie to tak go czyści.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
tomspeed
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 00:36
Awatar


Postów: 98

Data rejestracji: 02.10.2005 23:26
Skąd: dolnośląskie
Bardo

uwalony krokowiec, wylatany rozrusznik, nie za nowy aku i skorodowane przewody, to jest przyczyna dlugiego krecenia

dwie 19-stki zajezdzone na smierc Wink
ale to byly dobre i mocne auta

Moje auto: omega B x20xev + twingo c3g + Scenic 2001 PHII 1.9 dci, diesel, 220000km
 
michor
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 09:31
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Z tego co pamiętam, to każda "F" na benzynę robi 2-3 obroty wału zanim się iskra pojawi.

Więc "po japońsku" od strzała nie będzie nigdy odpalać.

F3N zawsze się zakręcił, F7P tak samo. łu łu łu łu i dopiero zapalało.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
tomek1405
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 09:43
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

F3P tez pali za drugi kreceniem takie silniki. Co do odpalania z gazem to eksperymentujac u siebie zauwazylem ze jak ktos za mocno uciagnie linke gazu to krokowy nie chodzi i wtedy pojawia sie dlawienie.

Podczas pracy silnika linka gazu ma byc luzna calkowicie a cala praca przepustnicy steruje silniczek wolnych obrotow.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 16:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@tomek1405 Ciśnie mi sie na usta - "a nie mówiłem" ale Ty wszystko musisz na sobie przetestować, to co inni mówią Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 16:14
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

michor napisał(a):
[...] F7P tak samo. łu łu łu łu i dopiero zapalało.

takie cuś?
YouTube Video

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
tomek1405
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2013 16:14
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@maestro oj bo ty mowisz tak nie wolno ale nigdy nie mowisz dlaczego.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Szaflarzanin
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2013 17:03
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

nie no to irytujace
jednego dnia rano pali w ciagu 1s a drugiego znowu po 4-5s
ponadto zauwazylem ze jak jest malo benzyny ogl ciezko pali, natomiast jak jest pol baku to jest stabilnie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
michor
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2013 17:49
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@Kujtek o odkładnie tak.

@Szaflarzanin to miej więcej benzyny niż mniej.

Pamiętaj że warunki pogodowe, temperatura, wilgotnośc itp - inaczej się skrapla paliwo i masz.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Szaflarzanin
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2013 17:57
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

@michor teraz mam zawsze min, 1/4 baku
a jak temu zaradzic? nieraz poprostu smiech na sali ze krece i krece a koledze stara honda na dotyk pali:/

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
se7en3
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2013 18:18
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

F3n Kreci i kreci ! zawsze długo taki jego urok zamim poda zassie i da iskre to mija jakis 5-8 obrotów ... OMAJ Dotiszh !
- A zrob sobie tak, i przekonasz sie ze tak ma byc.
zakrec z 4 obroty tylko tak zeby nie zapalił, i spróbuj za sekund kilka zapalic go zas dostanie 2-3 obroty i zapali. masz odpowiedz

ps... a co ma ilość paliwa w baku do zapalania ?
ze co ? bo nie rozumem ...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
Szaflarzanin
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2013 21:50
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

@se7en3 bo u mnie cos wskaznik chyba swiruje, dlatego musze miec wiecej benzynki

dzis juz sie wkurzylem, znowu 5-6 sekund krecenia (nie mam f3n tylko f3p!)
po swietach biore sie za swiece i przewody, jesli nie pomoze trzeba bedzie sprawdzic parownik i regulator paliwa czy moze nie zalewa czasem silnika. zeb sprawdzic parownik to w sumie wystarczyloby mi zakrecic gaz, wypalic resztke i tak zostawic na noc i zobaczyc jak rano zapali ale nie wiem jak ugryzc sprawe regulatora?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: