Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 03-01-2014 20:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
masz 94 wiec zobacz w czarnej skrzynce pod maską bezpieczniki, tam jest mały 5A chyba od takich tam rzeczy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 03-01-2014 20:48 |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 03-01-2014 21:01 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
sprawdze wszystko z rana no ale naprawde poszedl by bezpiecznik od stania?;/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 03-01-2014 21:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie mysl tyle tylko sprawdz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-01-2014 15:39 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
wszystkie bezpieczniki w porzadku, dla pewnosci wyciagalem i sprawdzalem styki- rowniez brak efektu;/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
danielb1986 |
Dodany dnia 04-01-2014 16:19 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
A moze czujnik polożenia wału ?
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-01-2014 16:23 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
wczoraj sprawdzalem po kolei: czujnik- opor byl kolo 220-230, styki i kostka ok, potem cewka i na cewce stanelo nie moglem znalezc gdzie ida te 2 przewody co wchodza do cewki, nie bylo na nich napiecia (o ile ma byc) no a nwm co przed cewka sprawdzac jeszcze ogl dziwne ze od stania tak sobie nie odpala Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-01-2014 18:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja tu ewidentnie widze 3 piny
http://allegro.pl...49782.html po za tym rob te zdjecia bo z samego tego co mi opowiedziales to masz burdel na kółkach. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-01-2014 18:55 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@maestro tak, w cewce są 3 piny ale w kostce jeden skrajny pin jest pusty inaczej, możecie mi napisać gdzie dokladnie idą kable od cewki? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-01-2014 19:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
do Ciebie to jak do ściany. nie skupiaj sie na tym co gdzie idzie tylko szukaj trzeciego kabla.
cewka do działania potrzebuje + i - oraz sygnał kiedy ma iskre dać. strzelam że żółty, czarny i trzeci kolor. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-01-2014 19:31 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
ja mam kostke z 3 pinami ale sa 2 bo 1 pusty, zaden kabelek nie wypadl bo sprawdzalem, skoro tak jezdzilo to tak musi jezdzic wiem ze to co teraz napisze to idiotyzm ale mozliwe zeby jakos mase brala z miejsca mocowania? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 04-01-2014 19:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zawsze jest mozliwe. nie sprawdziłeś nawet kolorów przewodów w tej wtyczce.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 04-01-2014 20:53 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
kabelki szly 2 biale, niestety ciezko mi stwierdzic czy tak ma byc fabrycznie;/
Treść dodana dnia 05 styczeń 2014 01:00: znalazłem schemat mojej cewki: [img]http://i44.tinypic.com/24cy4id.png[/img] is not a valid Image. ponadto doczytałem się jak sprawdzić cewkę co jutro dokładnie zrobię: -zmierzyć woltomierzem napięcie na zacisku 6 po włączeniu zapłonu, powinno być min 9,5v, czyli 6 do masy? zmierzyć opór między stykami 6 i 7 (powinno być 0,4...0,8kOm) Edytowane przez Szaflarzanin dnia 05-01-2014 01:00 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 05-01-2014 09:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
masz wyraźnie napisane - 7 - końcowka masy.
skoro trzeba zmierzyć napięcie na danym przewodzie to ma byc tam w zamyśle +, bo mase masz zewsząd i jest zazwyczaj mniej ważna od + który najczesniej sie pojawia do działania, bo - jest na masie. min 9.5V? wydaje mi sie że mało Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 05-01-2014 14:37 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
sprawa wygląda tak:
o dziwo w kostce do cewki nie mam wgl kabelka z masą, musiało już go nie być bo nigdzie go nie widziałem a bez tego samochód jeździł oporność uzwojenia wtórnego jest w normie natomiast tak jak pisałem- cewka nie dostaje prądu na 1 styku (6) napięcia nie było wogóle natomiast na 2 styku (6) było 0.4v dziś już nie będe siedział przy samochodzie bo święto ale muszę zdjąć filtr powietrza i szukać dokąd idą te kable i je sprawdzic;/ Treść dodana dnia 10 styczeń 2014 18:58: sprawa jest dziwna popoprawaialem polaczenia, sprawdzilem- nie odpala no to zacholowalem do mechaniora co ciekawe podczas cholowania zaczela najpierw zarzyc sie a potem normalnie migac kontrolka immobilajzera- nigdy wczesniej nawet nie swiecila- no ale nie otwiaralem z pilota wiec mysle ok, to normalne dzis mechanik dzwoni ze samochod do odbioru, nic nie podzialal bo samochod odpala 0.o Edytowane przez Szaflarzanin dnia 10-01-2014 18:58 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |