Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 05-11-2013 23:06 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Witam.
Problem polega iż póki silnik nie złapie temperatury prawie optymalnej to źle pracuje. Spadają mu obroty , na chwilę wskakują. Przy jeźdźie trzeba trochę sprzęglić i więcej gazu dawać , w podłoge wcisne to idzie. To wszystko o tyle dziwne że jak jest zimny zapalę z rana to pracuje dobrze , ładnie ssanie ma obroty wyższe i schodzą na niższe, można normalnie jechać i po jakiejś minucie/dwóch jak się lekko rozgrzeje to zacznya się ten problem. Jeżeli się rozgrzeje to zawsze działa dobrze. Oczywiście mowa o PB. Bardzo mi to nie przeszkadza bo nagrzeje się i pracuje prawidłowo, ale może to tylko jakaś pierdołka i by się zdało naprawić w łatwy sposób : ) pozdro http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-11-2013 23:06 |
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 10:46 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
bot rozwiazales moze ten problem bo u mnie dzieje sie cos podobnego będę zaglądać do tego w sobotę ale moze mi cos podpowiesz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 10:46 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
bot rozwiazales moze ten problem bo u mnie dzieje sie cos podobnego będę zaglądać do tego w sobotę ale moze mi cos podpowiesz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
Bot |
Dodany dnia 29-11-2013 11:01 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Niestety nie.
Jakbym miał to bym podmienił sonde lambda bo ją podejrzewam. Albo jakiś czujnik temperatury , tyle że nie wiem jaki. a Ty masz był maestra sprzęt ? http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 11:36 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Tak i samochod trochę bez odpalania postal bo nie mialem kiedy jezdzic i zaczelo sie taniec cos dziac Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
Bot |
Dodany dnia 29-11-2013 11:48 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
U mnie jeżdzony praktycznie codzień. Jak coś rozkminisz to daj znać
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 12:08 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Dobra nie ma sprawy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 13:25 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
kurde... sam myslałem, że sprawa rozwiązana ale znowu powtórka z rozrywki. ja wymieniłem z tego względu sonde lambda.
zaczyna dziać się to po przejechaniu przykładowo kilometra, a po przejechaniu 5 km przestaje. spada z obrotow jakby przestał pracować na wszystkie gary, świece nowe, lambda nowa, wtryski zamieniane i na dwóch egzemplarzach to samo. dodam, że dzieje się tak tylko w okresie zimowym, przejechałem bez tego problemu tysiące km od maja, aż do lipca gdzie zaczęło być zimno i zaczeły się problemy. jestm pewny, że jak znowu zacznie być ciepło to problem zniknie. na chwile obecną w moim aucie czujnik temp zegarów prawie nigdy nie pokazuje nagrzanego silnika do prawidłowej temperatury, żeby zaczęło lecieć znośnie ciepłe powietrze musze przejechać ok 10 km, płyn w układzie jest nowo zalany w maju, przelewa się ciurkiem takze układ odpowietrzony. w lato nie było problemów z temperaturą, szybko się nagrzewał i zawsze załączał chłodzenie w dobrym momencie także nie przegrzewał się nawet w ostrych korkach. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-11-2013 13:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sprawdźcie TPSy jak zaczynają sie dziać jaja i jak jest dobrze. U siebie wymieniałem trzy razy. Wężyk do mapsensora? Jak wam odpala po nocy, albo po staniu tak jak mati pisze dłuższy czas? W moim egzemplarzu można wykluczyć listwe wtryskową, filtr paliwa, świece, kable, kopułkę i palec. Listwa była sprawdzona a reszta nowa.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 13:54 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Mapsensor wymieniałem na 3 różne i jeden z f3n chociaz nie wiem czy sie w ogole różnią, wężyki zamieniałem i sprawdzałem szczelność. z odpalaniem nigdy nie było żadnego problemu, jakoś miesiac temu stał prawie tydzień i zawsze odpalał tyle samo czasu, czyli jakoś 3/4 obroty wału, 'ssanie działa bez problemu. TPSy mam dwa i na obu to samo.
@maestro znowu masz f7p ? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-11-2013 13:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mati ma moją
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 15:07 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@milas92 nawet nie chce mi się przy mojej grzebać w te zimne dni na zime szkoda mi nawet jeździć, czas uruchomić BeeFa
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Mateo |
Dodany dnia 29-11-2013 15:34 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
To chyba norma w 16V. Przy obu moich sztukach ten problem występuje i pojęcia nie mam co jest grane. Całe szczęście ma tak tylko góra 2 tygodnie w roku więc idzie przeżyć
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 15:41 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
to ja jeszcze zmienie kompa dzisiaj
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Mateo |
Dodany dnia 29-11-2013 15:50 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Nic to nie daje
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 15:53 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Po prostu ten typ tak ma Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 16:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@mati1503 jak wyjeżdżaly nowe to też tak robiły? nie. na pewno idzie to zrobić tylko kwestia znalezienia problemu
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
mati1503 |
Dodany dnia 29-11-2013 16:12 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.08.2011 19:56 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
No wlasnie o to chodzi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 29-11-2013 17:41 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja mam to samo ale poprawiło się trochę jak dolałem do baku dodatek do czyszczenia, smarowania układu paliwowego, pojeździłem trochę na tej mieszance i jest lepiej, kupię jeszcze jedno za miecha i zobaczę czy pozbędę się tych objawów całkowicie. Tylko ja wlałem pół butelki na ok 15l beny nie tak jak jest w opisie.
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
milas92 |
Dodany dnia 29-11-2013 19:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@adamor11 to testuj, ja niczego nie chce wlewać pochopnie
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |