30 Kwietnia 2024 11:22:20
Zdjęcia użytkowników
lukaszpetrykowski2 1pawelk
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
zła praca na lekko rozgrzanym silniku 
Bot
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-11-2013 23:06
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Witam.
Problem polega iż póki silnik nie złapie temperatury prawie optymalnej to źle pracuje. Spadają mu obroty , na chwilę wskakują. Przy jeźdźie trzeba trochę sprzęglić i więcej gazu dawać , w podłoge wcisne to idzie.
To wszystko o tyle dziwne że jak jest zimny zapalę z rana to pracuje dobrze , ładnie ssanie ma obroty wyższe i schodzą na niższe, można normalnie jechać i po jakiejś minucie/dwóch jak się lekko rozgrzeje to zacznya się ten problem.
Jeżeli się rozgrzeje to zawsze działa dobrze.
Oczywiście mowa o PB.
Bardzo mi to nie przeszkadza bo nagrzeje się i pracuje prawidłowo, ale może to tylko jakaś pierdołka i by się zdało naprawić w łatwy sposób : )
pozdro

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-11-2013 23:06
Awatar
mati1503
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 10:46
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

bot rozwiazales moze ten problem bo u mnie dzieje sie cos podobnego będę zaglądać do tego w sobotę ale moze mi cos podpowiesz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
mati1503
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 10:46
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

bot rozwiazales moze ten problem bo u mnie dzieje sie cos podobnego będę zaglądać do tego w sobotę ale moze mi cos podpowiesz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
Bot
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 11:01
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Niestety nie.
Jakbym miał to bym podmienił sonde lambda bo ją podejrzewam. Albo jakiś czujnik temperatury , tyle że nie wiem jaki.
a Ty masz był maestra sprzęt ?

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
mati1503
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 11:36
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Tak i samochod trochę bez odpalania postal bo nie mialem kiedy jezdzic i zaczelo sie taniec cos dziac

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
Bot
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 11:48
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

U mnie jeżdzony praktycznie codzień. Jak coś rozkminisz to daj znać Smile

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
mati1503
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 12:08
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Dobra nie ma sprawy

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
milas92
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 13:25
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

kurde... sam myslałem, że sprawa rozwiązana ale znowu powtórka z rozrywki. ja wymieniłem z tego względu sonde lambda.
zaczyna dziać się to po przejechaniu przykładowo kilometra, a po przejechaniu 5 km przestaje.
spada z obrotow jakby przestał pracować na wszystkie gary, świece nowe, lambda nowa, wtryski zamieniane i na dwóch egzemplarzach to samo.
dodam, że dzieje się tak tylko w okresie zimowym, przejechałem bez tego problemu tysiące km od maja, aż do lipca gdzie zaczęło być zimno i zaczeły się problemy. jestm pewny, że jak znowu zacznie być ciepło to problem zniknie.
na chwile obecną w moim aucie czujnik temp zegarów prawie nigdy nie pokazuje nagrzanego silnika do prawidłowej temperatury, żeby zaczęło lecieć znośnie ciepłe powietrze musze przejechać ok 10 km, płyn w układzie jest nowo zalany w maju, przelewa się ciurkiem takze układ odpowietrzony. w lato nie było problemów z temperaturą, szybko się nagrzewał i zawsze załączał chłodzenie w dobrym momencie także nie przegrzewał się nawet w ostrych korkach.

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 13:40
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Sprawdźcie TPSy jak zaczynają sie dziać jaja i jak jest dobrze. U siebie wymieniałem trzy razy. Wężyk do mapsensora? Jak wam odpala po nocy, albo po staniu tak jak mati pisze dłuższy czas? W moim egzemplarzu można wykluczyć listwe wtryskową, filtr paliwa, świece, kable, kopułkę i palec. Listwa była sprawdzona a reszta nowa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 13:54
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

Mapsensor wymieniałem na 3 różne i jeden z f3n chociaz nie wiem czy sie w ogole różnią, wężyki zamieniałem i sprawdzałem szczelność. z odpalaniem nigdy nie było żadnego problemu, jakoś miesiac temu stał prawie tydzień i zawsze odpalał tyle samo czasu, czyli jakoś 3/4 obroty wału, 'ssanie działa bez problemu. TPSy mam dwa i na obu to samo.

@maestro znowu masz f7p ? Wink

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 13:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

mati ma moją Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 15:07
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@milas92 nawet nie chce mi się przy mojej grzebać w te zimne dni Wink na zime szkoda mi nawet jeździć, czas uruchomić BeeFa Smile

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Mateo
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 15:34
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

To chyba norma w 16V. Przy obu moich sztukach ten problem występuje i pojęcia nie mam co jest grane. Całe szczęście ma tak tylko góra 2 tygodnie w roku więc idzie przeżyćSmile

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
milas92
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 15:41
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

to ja jeszcze zmienie kompa dzisiaj

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Mateo
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 15:50
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Nic to nie dajeSad

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
mati1503
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 15:53
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Po prostu ten typ tak ma

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
milas92
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 16:05
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@mati1503 jak wyjeżdżaly nowe to też tak robiły? nie. na pewno idzie to zrobić tylko kwestia znalezienia problemu Wink

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
mati1503
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 16:12
Awatar


Postów: 78

Data rejestracji: 27.08.2011 19:56
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

No wlasnie o to chodzi

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 191000km
 
adamor11
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 17:41
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ja mam to samo ale poprawiło się trochę jak dolałem do baku dodatek do czyszczenia, smarowania układu paliwowego, pojeździłem trochę na tej mieszance i jest lepiej, kupię jeszcze jedno za miecha i zobaczę czy pozbędę się tych objawów całkowicie. Tylko ja wlałem pół butelki na ok 15l beny nie tak jak jest w opisie.

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
milas92
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 29-11-2013 19:05
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@adamor11 to testuj, ja niczego nie chce wlewać pochopnie Grin

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: