Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 12-11-2013 14:06 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Alo Pany.
Temperatura jest jasna jako tako - Moze ktoś wie - czy jest np. taki czujnik co by robił i za wskaźnik i za lampkę ostrzegawczą? W R19 są 2- ale widziałem takie czujki z 2 pinami - i pytanie czy ten 2 pin to masa, czy na lampkę? Jak coś to będę wdzięczny za podpowiedź z czego kraść. Chciałbym sobie po remoncie dodać proste wskazanie ciśnienia i temperatury oleju-> i żeby nie robić zbędnego czwórnika to bym zrobił trójnik, a lampkę podłączył do nowego czujnika. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-11-2013 14:06 |
Kujtek |
Dodany dnia 12-11-2013 14:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a nie lepiej jakoś zrobić że jak sygnał z czujnika poniżej jakiegoś poziomu to zapala się lampka?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 12-11-2013 15:53 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Czujnik z mercedesa spełnia rolę lampki ostrzegawczej (jeden pin) i na zegar olejowy, ciśnienie (drugi pin), masa jest przez gwint wkręcany do bloku. zakres tego czujnika to 0-5V i pasuje do zegarów od audi s2 i były jakies zegary w 80 b4 cupe (takowe ja posiadam w reni). czujnik: www.bazarek.pl/pr... Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
michor |
Dodany dnia 12-11-2013 16:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek napisał(a): a nie lepiej jakoś zrobić że jak sygnał z czujnika poniżej jakiegoś poziomu to zapala się lampka? A jak fabryczną kontrolke podłączę hm? A jak mi się spitoli coś z układzikiem? Wolę "prawie" fabryczne rozwiązanie (a i otwieranie klapy bagażnika mam uzależnione od kontrolki oleju więc wiesz... - tutaj kombinacji za wiele nie można zrobić ) @Christmas_23: dzięki - o to mi właśnie chodziło. Tak to robię zwykły trójnik, w jeden koniec ten czujnik w drugi czujnik temperatury i pozamiatane. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 12-11-2013 16:26 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Spoko, powiedziałem tyle ile mi Lesiu przekazał gdyż to on przecierał szlaki w tym temacie. Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-11-2013 16:42 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
typowy czujnik ciśnienia oleju do zegarów vdo bańka ma dwa piny, jeden na wskaźnik drugi na kontrolkę. Występują z kilkoma rozmiarami gwintów, np ten z mercedesa ma ten sam gwint co ten w renówce. Od temperatury oleju jest osobny czujniczek na jeden pin-wsuwkę. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
michor |
Dodany dnia 12-11-2013 21:08 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Lesiu11 Ok, dzieki! W zasadzie chciałem potwierdzić (bazując na R19) że jak bańka ma 2 piny to jest razem z kontrolką.
Zasadniczo to upraszcza cały "zestaw" przejściówek do zogranizowania i spięcia z fabryczną instalacją. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-11-2013 21:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor A przejściówek w sklepie nie kupisz bo wszedzie są kosmicznie nietypowe gwinty (M12x1 M10x1 M12x1.25).
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 12-11-2013 23:56 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mam M14/1,5 fabrycznie.
Bez przesady - jak coś to mi na tokarce wyrezasz EDIT: Tylko teraz jakąś sprytną elektronikę do tego za grosze wrezać na jakichś linijkach diodowych czy cuś i mamy temperatura + ciśnienie oleju. Edytowane przez michor dnia 13-11-2013 00:27 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2013 12:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor Lesiowi rezałem
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 13-11-2013 21:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@maestro no ja wiem ja wiem
dlatego jak coś to się bedę uśmiechał znalazłem se coś takego jak Arduino - podobno rzekomo śmiesznie prosto się to programuje itp. Może bym se komputer zrobił do kappy? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2013 21:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor moze bys se porzadne auto kupił?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2013 21:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor a po co ci toto?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2013 01:21 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek głównie to mi na ciśnieniu i temperaturze oleju zależy w kontekście panewek.
Już wiele słyszałem historii pt- lece se autostradą 200 a tu puk puk bo się olej zagrzał. A spalanie? - może lepiej nie wiedzieć [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2013 02:21 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor ja się pytam o arduino
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2013 07:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A Arduino do zrobienia komputera pokładowego. Z tego co kumam to najprostsza opcja (i gotowa) do obslugi LCD, We/wy itp.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2013 10:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor MPGuino?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2013 11:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek widziałem- za proste jak na mój gust- coś bardziej skomplikowanego się po głowie kołata.
jakieś 2 zestawy danych przełączalne a'la VAG (jeden stały, drugi resetujący się po co najmniej 2h postoju/ po każdym zagaszeniu) I tam takie różne pomysły. Na razie, to nie mogę znaleźć odpowiedniego LCD żeby mi nie kaleczył zegarów jakąś wioską [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2013 11:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor ty się martwisz wyglądem, a kto ci wsad napisze do tego ustrojstwa? czy sam chcesz tworzyć?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2013 11:33 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sam se napiszę a co?
wykształcenie wyższe jest (nie inżynierskie wprawdzie) - to se poradze/nauczę się [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |