Menu główne
Forum
Klubowicze
sali |
Dodany dnia 21-11-2013 13:34 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.11.2013 13:07 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam wszystkich.
Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Reni. Mam z nią problem ze nie jeździ na benzynie tylko na gazie. Przeglądałem forum z dotyczący tego problemu. Tylko do końca nie mogę dojść do tego jaki mam silnik. Wersja reni to RN z silnikiem 1390 a w dowód wbite 57KW Oto kilka zdjęć z pod maski Jest ktoś wstanie określić typ silnika. Bo nie wiem gdzie szukać przyczyny dlaczego nie działa benzyna. Mogę się tylko domyślać ze labo przekaźnik albo pompa paliwa. Bo generalnie jak przekręcę kluczyk to powinno ją słychać a tu głucha cisza. Z tym że gdzie tej pompy szukać, gdzieś z tyłu koło zbiornika? A przekaźnik gdzie może być. Bo w tej czarnej skrzynce po prawej stronie są same kable bez jakiś przekaźników. Generalnie zbliż się zima i przydało by się to naprawić. A jak już tak pytam to gdzie jest spust do cieczy chłodzącej bo nie wiem co tam jest a przydało by się na zimowy wymienić. Pozdrawiam wszystkich i z góry dzięki i za zainteresowanie i pomoc. Edytowane przez sali dnia 24-11-2013 12:16 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-11-2013 13:34 |
Kujtek |
Dodany dnia 21-11-2013 13:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witamy na forum
oznaczenie E6J, silnik ten posiada gaźnik, nie posiada wtrysku paliwa. tutaj uzupełnisz profil samochodu -> http://renault19....it_car.php cisza po przekręceniu kluczyka bo nie ma elektrycznej pompy paliwa pompa paliwa mechaniczna znajduje się tutaj: najlepiej jak wymontujesz gaźnik i go przeczyścisz Edytowane przez Kujtek dnia 21-11-2013 14:08 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
sali |
Dodany dnia 21-11-2013 14:33 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.11.2013 13:07 Skąd: małopolskie Kraków |
Wielkie dzięki. Spróbuje go rozebrać. Ktoś mi mówił że może pływak się wiesza i dlatego nie pali na benzynie. |
|
|
Rolf |
Dodany dnia 21-11-2013 15:12 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Kolego pływak jedynie odpowiada za wskazania ile jeszcze masz wachy w kotle.
Zrób tak jak pisze @Kujtek a i uważaj jak będziesz składał gaźnik, bo będzie cię to trochę nerwów kosztowało jak coś schanisz http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
zajac93 |
Dodany dnia 21-11-2013 18:37 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
@Rolf pływak jest w gaźniku przerabiałem tą sprawe z 5 razy przez rok użytkowania reni szczególnie zimą. A i nic do popsucia tam nie ma trzeba zapamietać gdzie jaka śruba i uważać na uszczelki No i potem regulacja , chyba najcięższa sprawa w tym wszystkim. Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
Rolf |
Dodany dnia 21-11-2013 19:16 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@zajac93 aaa no zacny suchar Milordzie skumałem że chodzi o pływak w baku
Ten w gaźniku no czasami potrafi krew zepsuć mi w Pierburgu 2e3 się wieszał... a jak założyłem 2ee to była już porażka po całości.... Nie najgorsze są uszczelki i małe filtry bo sama regulacja to pikuś katalog w łapę i jedziesz z koksem http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
lukasz609 |
Dodany dnia 21-11-2013 22:21 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Może też Ci nie palić bo przy elektrozaworze od benzyny takim białym po lewej stronie od cewki masz 1 kabel wpięty a tam musisz mieć obwód zamknięty - i + zdejm węża od gaźnika ten z prawej strony pod mikserem od gazu co się znajduję wrzuć benzynę i zakręć rozrusznikiem jak poleci wina leży po stronie gaźnika.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
grzes70 |
Dodany dnia 21-11-2013 22:42 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
O silnikach http://www.renaul...ticle_id=4 Link do profilu samochodu masz podany,wypełnuj proszę-to nam wszytkim ułatwi życie.Popraw też tytuł tak aby opisywał Twój problem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
zajac93 |
Dodany dnia 22-11-2013 08:51 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
http://postimg.or...tw5bihd2t/ strzałką zaznaczony masz elektrozawór. sprawdź czy się otwiera gdy przełączysz na benzyne i chcesz zapalić. Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
sali |
Dodany dnia 24-11-2013 12:21 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.11.2013 13:07 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam Panowie. Byłem dzisiaj pogrzebać samochodzie. Według waszych rad zanim rozgrzebałem gaźnik odpiąłem węża od gaźnika który odpowiada za benzynę. Pokręciłem rozrusznikiem i sucho ani kropelki. Wydaje mi się że elektrozawór się przełącza bo go słychać więc chyba działa. Takie jeszcze pytanie. Bo zaraz pod tym zaworem gdzie wchodzą rurki to jest taka wajcha (przełącznik) ON-OFF, w żadnej pozycji nie puszcza benzyny. To co mogła się pompka mechaniczna zepsuć. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-11-2013 12:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zrób zdjęcie jak tam te przewody idą
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
sali |
Dodany dnia 24-11-2013 12:57 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.11.2013 13:07 Skąd: małopolskie Kraków |
[img]http://www.serwcomp.pl/zdjecia/1.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://www.serwcomp.pl/zdjecia/2.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://www.serwcomp.pl/zdjecia/3.JPG[/img] is not a valid Image. Tutaj widać ten przełącznik pod tym białym elektrozaworem [img]http://www.serwcomp.pl/zdjecia/4.JPG[/img] is not a valid Image. [img]http://www.serwcomp.pl/zdjecia/7.JPG[/img] is not a valid Image. |
|
|
Rolf |
Dodany dnia 24-11-2013 13:09 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Ale do tego elektrozaworu powinno dochodzić dwa przewody + i -, a nie tylko jeden..
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-11-2013 13:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
odepnij ten wężyk od tego elektrozaworu od strony gaźnika, weź jakiś słoik duży czy coś, włóż wężyk do słoika i poproś kogoś żeby pokręcił silnikiem. jak nie będzie paliwa to sprawdź stan filtra paliwa, jak będzie dobry to zainteresuj się pompką paliwa, może umarła
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 24-11-2013 15:25 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Przy elektrozaworze masz jeden przewód więc najprościej odpiąć węża idącego od pompki do elektrozaworu i przed nim wyjąć węża i włożyć do słoika jak poleci to elektrozawór do sprawdzenia. Jak masz włączona samą benzynę po przekręceniu kluczyka powinieneś usłyszeć kliknięcie pod maską.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-11-2013 16:50 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Zdjęć w większym rozmiarze nie miałeś? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
sali |
Dodany dnia 25-11-2013 11:19 |
Postów: 7 Data rejestracji: 21.11.2013 13:07 Skąd: małopolskie Kraków |
Pytanie laika - gdzie znajdę filtr paliwa bliżej zbiornika czy bliżej pompy paliwa? |
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-11-2013 12:15 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@sali Pod autem za zbiornikiem paliwa jest na podłużnicy.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
zajac93 |
Dodany dnia 25-11-2013 13:32 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
@dj_mafiozo powiem tak, w e6j niekoniecznie. filtr paliwa z tyłu auta jest w silnikach z wtryskiem np w f3n tak jest..powinien byc zaraz przy gaźniku z jego prawej strony w takiej plastikowej obejmie niedaleko pompki ale to już zależy. ale na bank nie ma z tyłu.
Edytowane przez zajac93 dnia 25-11-2013 13:34 Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-11-2013 13:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
właśnie też się zastanawiałem czy w gaźnikowcach nie jest pod maską przed pompką paliwa
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |