Menu główne
Forum
Klubowicze
Scott |
Dodany dnia 10-12-2013 21:24 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jak w temacie, strzelił rozrząd w 1.8 multi.
I teraz mam pytanie, bo nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło. Czy szukać ''nowego" silnika, czy zabrać się za remont obecnego. Jakie mogą być koszty wymiany i zakupu innego silnika, a jakie naprawy starego? Co doradzicie? Pzdr Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-12-2013 21:24 |
Christmas_23 |
Dodany dnia 10-12-2013 21:28 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
@Scott Zdejmij głowice i się okaże. jak będzie bardzo uszkodzona to chyba ruli17 ma kompletną. jest jeszcze opcja że mocno tłoki dostały to wtedy tylko całość. Współczuje Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 10-12-2013 21:29 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
głowica na bank do remontu albo zmiany. remont kompletny głowicy to około 600zł , używek możesz kupić taniej. zakładasz pasek i chodzi ;-)
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
rycho666 |
Dodany dnia 10-12-2013 21:29 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
@Scott jeśli masz pewne źródło z pewnym silnikiem to lepiej silnik a tak to loteria nie wiadomo co kupujesz, czasem lepiej dołożyć kilka stówek to zawsze pewniejszy silnik, a może nie po masakrowało za bardzo w głowicy, a naprawa starego to nie mam pojęcia, a wymiana silnika to 200zł->, ale niech się mądrzejsi i lepiej obcykani ode mnie wypowiedzą Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 10-12-2013 21:32 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Na szybko bierz glowice od ruli17 i tyle koszta takie jak bys dal glowice do robienia . Koszta na teraz ok 300 zl glowica ok 70zl uszczelka pod glowica ok 70zl pasek no i moze rolki ok 100 zl dwie reszte zrobisz sam z pomoca forum lub 300 zl mechanik.
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Scott |
Dodany dnia 10-12-2013 21:32 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Tak, tylko ile przekładka może kosztować?
Bo jeśli w takich samych okolicach cenowych, to lepiej chyba remontować? Czy się mylę? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 10-12-2013 21:33 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Multi nie kupisz że 200zł, głowice bym miał, ostatnio robiłem Kangoo po strzale paska( scielo klin na kole walka rozrządu) za kapitalny remont głowicy dałem 900zł tyle że to dti było.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 10-12-2013 21:37 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
U nas remont od 300 w gore za glowice wiadomo im wiecej uszkodzen tym drozej . Bierz glowice kompletna od ruli 17 i masz po problemie
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Scott |
Dodany dnia 10-12-2013 21:37 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Zawsze zostaje opcja wsadzenia jakiegoś 1.8 90KM, tylko czy zmiana odbędzie się bez problemów?
Co trzeba by zmienić? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 10-12-2013 21:42 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
wiązka silnika i komputer. chłodnica alternator rozrusznik zostaje twoje
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 10-12-2013 21:53 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Ale kolego przesadzasz zostawiasz silnik wymieniasz glowice i tyle . Silnikowi nic nie jest predzej pogielo zawory niz tloki dostaly .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Scott |
Dodany dnia 10-12-2013 21:58 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
No to trzeba do jakiegoś mechaniora oddać niech zobaczy co i jak, bo ja to nie za bardzo w tym temacie się orientuję, a po drugie nie mam czasu żeby się z niego zabrać.
Zobaczymy jaka będzie diagnoza. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 10-12-2013 22:00 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
zeby tloki pogielo musialbys dosc szybko jechac przy jakiej predkosci sie to stalo? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Scott |
Dodany dnia 10-12-2013 22:09 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Nie wiem dokładnie, bo teraz młody autem jeździ i to jemu się stało.
Ale jak mu zgasło, to podobno chciał na 2-ce odpalić, jak jeszcze jechał, tak że nie wiadomo co tam się podziało. Treść dodana dnia 11 grudzień 2013 17:54: Mechanik dopiero w poniedziałek zabierze się za auto. Dopiero wtedy będzie wiadomo co się dokładnie stało. Teraz pytanie, czy jak kupię głowicę, to trzeba ja planować? I ewentualnie ile kosztują zawory? Czy trzeba je wszystkie wymieniać, czy te które dostały? Edytowane przez Scott dnia 11-12-2013 18:54 Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-12-2013 18:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pytanie trzeba zadać zasadnicze i powinno być na samym początku. Chcesz drutować czy zrobić porządnie? Rozbieżność kwotowa bedzie kilkuset złotowa.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-12-2013 19:01 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Zrobić, żeby było ok, ale też nie wydać na to "milionów".
Bo jeżeli koszty wyjdą ponad tysiąc, to chyba lepiej będzie poszukać innego auta, a ta na cześci. Treść dodana dnia 11 grudzień 2013 18:02: A jakie są koszta zrobienia porządnie? Edytowane przez Scott dnia 11-12-2013 19:02 Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-12-2013 20:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czyli bez szaleństw, wymiana tylko to, co tego wymaga. Konkretnie trzeba bedzie obejrzeć po rozłożeniu, ale nie sądze żeby kompletna kwota za robote głowicy mogła przekroczyć 500PLN. To już maksymalne maksimum według mnie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 11-12-2013 20:48 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Na porzadnych czesciach kolo tysia na takich sobie tak jak maestro mowi. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 11-12-2013 21:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie trzeba zmieniac wszystkich zaworow, nie musza byc nowe, i tak dalej.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 11-12-2013 21:22 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A jaka jest cena zaworów, za sztukę?
Bo chyba, rzeczywiście lepiej będzie kupić głowicę? I tak jak pytałem, trzeba planować głowicę przed założeniem? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |