23 Kwietnia 2024 18:16:11
Zdjęcia użytkowników
Darozzz booster70
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Strzelił rozrząd w 1.8 multi - co dalej? 
Scott
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:24
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Jak w temacie, strzelił rozrząd w 1.8 multi.
I teraz mam pytanie, bo nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło.
Czy szukać ''nowego" silnika, czy zabrać się za remont obecnego.
Jakie mogą być koszty wymiany i zakupu innego silnika, a jakie naprawy starego?
Co doradzicie?
Pzdr

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-12-2013 21:24
Awatar
Christmas_23
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:28
Awatar


Postów: 827

Data rejestracji: 17.12.2011 16:37
Skąd: śląskie
Częstochowa

@Scott Zdejmij głowice i się okaże. jak będzie bardzo uszkodzona to chyba ruli17 ma kompletną. jest jeszcze opcja że mocno tłoki dostały to wtedy tylko całość.
WspółczujeSad

Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
 
misiek_Pt
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:29
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

głowica na bank do remontu albo zmiany. remont kompletny głowicy to około 600zł , używek możesz kupić taniej. zakładasz pasek i chodzi ;-)

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
rycho666
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:29
Awatar


Postów: 500

Data rejestracji: 09.11.2008 09:34
Skąd: lubelskie
Kraśnik

@Scott jeśli masz pewne źródło z pewnym silnikiem to lepiej silnik a tak to loteria nie wiadomo co kupujesz, czasem lepiej dołożyć kilka stówek to zawsze pewniejszy silnik, a może nie po masakrowało za bardzo w głowicy, a naprawa starego to nie mam pojęcia, a wymiana silnika to 200zł->, ale niech się mądrzejsi i lepiej obcykani ode mnie wypowiedzą

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
 
danielb1986
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:32
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Na szybko bierz glowice od ruli17 i tyle koszta takie jak bys dal glowice do robienia . Koszta na teraz ok 300 zl glowica ok 70zl uszczelka pod glowica ok 70zl pasek no i moze rolki ok 100 zl dwie reszte zrobisz sam z pomoca forum lub 300 zl mechanik.

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Scott
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:32
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Tak, tylko ile przekładka może kosztować?
Bo jeśli w takich samych okolicach cenowych, to lepiej chyba remontować?
Czy się mylę?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
misiek_Pt
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:33
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

Multi nie kupisz że 200zł, głowice bym miał, ostatnio robiłem Kangoo po strzale paska( scielo klin na kole walka rozrządu) za kapitalny remont głowicy dałem 900zł tyle że to dti było.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
danielb1986
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:37
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

U nas remont od 300 w gore za glowice wiadomo im wiecej uszkodzen tym drozej . Bierz glowice kompletna od ruli 17 i masz po problemie

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Scott
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:37
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Zawsze zostaje opcja wsadzenia jakiegoś 1.8 90KM, tylko czy zmiana odbędzie się bez problemów?
Co trzeba by zmienić?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
misiek_Pt
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:42
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

wiązka silnika i komputer. chłodnica alternator rozrusznik zostaje twoje

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
danielb1986
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:53
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Ale kolego przesadzasz zostawiasz silnik wymieniasz glowice i tyle . Silnikowi nic nie jest predzej pogielo zawory niz tloki dostaly .

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
Scott
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 21:58
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

No to trzeba do jakiegoś mechaniora oddać niech zobaczy co i jak, bo ja to nie za bardzo w tym temacie się orientuję, a po drugie nie mam czasu żeby się z niego zabrać.
Zobaczymy jaka będzie diagnoza.

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
Szaflarzanin
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 22:00
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

zeby tloki pogielo musialbys dosc szybko jechac
przy jakiej predkosci sie to stalo?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
Scott
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2013 22:09
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Nie wiem dokładnie, bo teraz młody autem jeździ i to jemu się stało.
Ale jak mu zgasło, to podobno chciał na 2-ce odpalić, jak jeszcze jechał, tak że nie wiadomo co tam się podziało.


Treść dodana dnia 11 grudzień 2013 17:54:

Mechanik dopiero w poniedziałek zabierze się za auto.
Dopiero wtedy będzie wiadomo co się dokładnie stało.
Teraz pytanie, czy jak kupię głowicę, to trzeba ja planować?
I ewentualnie ile kosztują zawory?
Czy trzeba je wszystkie wymieniać, czy te które dostały?

Edytowane przez Scott dnia 11-12-2013 18:54
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 18:56
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Pytanie trzeba zadać zasadnicze i powinno być na samym początku. Chcesz drutować czy zrobić porządnie? Rozbieżność kwotowa bedzie kilkuset złotowa.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 19:01
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

Zrobić, żeby było ok, ale też nie wydać na to "milionów".
Bo jeżeli koszty wyjdą ponad tysiąc, to chyba lepiej będzie poszukać innego auta, a ta na cześci.


Treść dodana dnia 11 grudzień 2013 18:02:

A jakie są koszta zrobienia porządnie?

Edytowane przez Scott dnia 11-12-2013 19:02
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 20:41
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Czyli bez szaleństw, wymiana tylko to, co tego wymaga. Konkretnie trzeba bedzie obejrzeć po rozłożeniu, ale nie sądze żeby kompletna kwota za robote głowicy mogła przekroczyć 500PLN. To już maksymalne maksimum według mnie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
tomek1405
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 20:48
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Na porzadnych czesciach kolo tysia na takich sobie tak jak maestro mowi.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 21:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie trzeba zmieniac wszystkich zaworow, nie musza byc nowe, i tak dalej.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Scott
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2013 21:22
Awatar


Postów: 1156

Data rejestracji: 13.06.2005 14:30
Skąd: małopolskie
Oświęcim

A jaka jest cena zaworów, za sztukę?
Bo chyba, rzeczywiście lepiej będzie kupić głowicę?
I tak jak pytałem, trzeba planować głowicę przed założeniem?

Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Grin

Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: