Menu główne
Forum
Klubowicze
Szaflarzanin |
Dodany dnia 11-12-2013 21:46 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@Scott jeśli jest krzywa to paowałoby- ogl to zaleznie, jaka sie trafi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-12-2013 21:46 |
Scott |
Dodany dnia 11-12-2013 21:48 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
A jak sprawdzić, czy jest ok?
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
michor |
Dodany dnia 11-12-2013 22:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zakład Ci to sprawdzi.
Bielenie/czyszczenie na 100% musi być - bo inaczej może być potem smutno (uszczelka szybciej padnie). Ja za remont/przegląd głowicy dałem 500 - ale u mnie 20 zaworów jest. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Scott |
Dodany dnia 17-12-2013 12:13 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Mechanik mówi, że jest 5 zaworów do wymiany.
Tak, że przeliczając koszty, silnik będzie remontowany. Całość z częściami i robocizną ma wyjść ok. 900zł, tak że w tych pieniądzach nic ciekawego się nie kupi i remontujemy. Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Bot |
Dodany dnia 17-12-2013 12:16 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
to ładnie zaklepali głowice na 8 zaworów 5 do pogiętych to już trzeba umić
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-12-2013 12:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Widziałeś te zawory? 900 to chyba hmm sporo?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 17-12-2013 16:03 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
jak na same zawory to strasznie, chyba ze cos glebiej? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Koucz |
Dodany dnia 17-12-2013 16:37 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
zawory, planowanie, frezowanie gniazd, robocizna, uszczelka, płyn, wyjdzie koło tej sumy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
Scott |
Dodany dnia 17-12-2013 17:16 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Jak wyżej jest to cena za zawory, planowanie, frezowanie gniazd, uszczelka głowicy, uszczelka klawiatury, uszczelka kolektora, wymiana płytek, rolka rozrządu, pasek rozrządu i jakieś tam jeszcze uszczelki na wałku + robocizna.
Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-12-2013 04:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dobra rada - przypilnuj tej roboty, a przede wszystkim firm i jakości wkladanych podzespołów (choćby do rozrządu). No chyba że świadomie chcesz włożyć elementy z troche niższej/tańszej półki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Scott |
Dodany dnia 25-12-2013 09:43 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Dobra Pany auto wczoraj odebrane.
I teraz mam pytanie, czy po takiej operacji trzeba jakoś docierać silniki itp. ? W aucie jest LPG i mechanik mówił, żeby na początku na samej PB pojeździć, ale nie mówił ile czasu? Przejechane jest już 200km, czy to wystarczy? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 25-12-2013 10:59 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
@Scott Zawsze po takiej operacji musi wszystko się ułożyć, uszczelka dobrze siąść. Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 25-12-2013 11:06 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mysle ze 200km to troszke malo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
arczycho |
Dodany dnia 25-12-2013 11:21 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
1000 to chyba co najmniej
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Scott |
Dodany dnia 25-12-2013 11:24 |
Postów: 1156 Data rejestracji: 13.06.2005 14:30 Skąd: małopolskie Oświęcim |
Czyli trzeba śmigać na PB cały czas?
I jak ewentualnie jeździć, nie przekraczać konkretnych obrotów i prędkości? Było R19, były dwie Laguny V6 3.0 PB i 2.0 8v PB+LPG--> jest Laguna Kombi 2.0 16v F4R + 2x R19 1.7 PB, 1.8 multi + LPG Moje auto: Laguna 1 PH2 2.0 16v F4R, Laguna 2 PH1 1.9dCi, Renault 19 1.8Multi+LPG, benzyna, 261000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |