Menu główne
Forum
Klubowicze
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 15:40 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@kg71 Dupa siądzie tyle ile opuścisz. Ale proponowałbym jak mówi @Bot dobrać pierwsze felgi, ja np. W cabie musiałem podnosić dupę bo nie mogłem zmieścić 9" z et15. Także obniżyć to nie sztuka
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-12-2013 15:40 |
tomek1405 |
Dodany dnia 24-12-2013 16:03 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak sie juz wypowiadacie to wtrace swoje 2slowa;P Sam jezdzilem na cietych z przodu jakis czas bo poprzedni wlasciciel taka mial wizje wytrzymalo to ale fakt faktem nie jest to bezpieczne. Co do obnizenia jesli chcesz miec jakas uzytecznosc we wro to -30mm max bo pod krawezniki nie wjedziesz. jesli zas chodzi o tyl to uwazam ze mozna obnizyc na drazkach ale trzeba by odrazu poprawic frezy i sprawdzic stan samych drazkow czy nie wymagaja wymiany. Bo nie bez przyczyny w wiekszosc R19 ktore sa obnizane na belce po krotkim czasie pekaja drazki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 24-12-2013 16:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
trzeba by odrazu poprawic frezy mozesz to rozwinac? Bo nie bez przyczyny w wiekszosc R19 ktore sa obnizane na belce po krotkim czasie pekaja drazki pierwsze slysze Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 24-12-2013 16:23 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro Wiedzialem ze to napiszesz wlasnie ty na 5 obnizonych R19 dwie po pewnym czasie padaja o czyms to swiadczy. Frez mam na mysli miejsce mocowania drazka oparcie. Bo peka albo sam drazek albo to. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 16:42 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
tomek1405 napisał(a): Jak sie juz wypowiadacie to wtrace swoje 2slowa;P Sam jezdzilem na cietych z przodu jakis czas bo poprzedni wlasciciel taka mial wizje wytrzymalo to ale fakt faktem nie jest to bezpieczne. Nie to żebym był czepialski, ale chciałbym żebyś uzasadnił dlaczego jest to niebezpieczne. Nie lubię powielania mitów bez konkretnego uzasadnienia. "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 24-12-2013 16:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Lipek praktycznie rzecz ujmując charakterystyka takiej sprezyny sie zmienia (była jednak punktowo nagrzana a jej koniec nie jest już tak 'podgięty' jak w oryginale), zawieszenie automatycznie inaczej pracuje (inny zakres/wieksze obciążenie na elementy które mogą o wiele szybciej sie zużywać).
To praktyka. Ale każdy przypadek jest inny. Sam miałem przez chwile cięte (ale dwa zwoje pełen hardcore) i to był jedyny taki zawias gdzie auto skakało jak piłeczka. Miałem różne obniżające sprezyny ale takiego klejenia i skakania nie było nigdy Pomijam fakt - sprezyny mozna kupic w nieduzych pieniadzach wiec moze warto kupic? Treść dodana dnia 24 grudzień 2013 16:49: tomek1405 napisał(a): @maestro Wiedzialem ze to napiszesz wlasnie ty na 5 obnizonych R19 dwie po pewnym czasie padaja o czyms to swiadczy. Frez mam na mysli miejsce mocowania drazka oparcie. Bo peka albo sam drazek albo to. Nic nie zrozumiałem z drugiego zdania. A co do obniżanych belek to bzdura. To ma tyle lat że w kazdej chwili moze trzasnąc. Edytowane przez maestro dnia 24-12-2013 16:49 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 17:43 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mogę prosić linki do np. alledrogo z przykładami 'tanich, niedrogich, dobrych sprezyn' ? Widzę, że temat cięcia sprężyn wywołuje podobną dyskusję za/przeciw co eutanazja, więc zapytam inaczej - czy ktoś miał u siebie ciętą serię o co najmniej 2 zwoje i czy coś mu mówiąc wprost jeb....o podczas ujeżdżania tego zawiasu? @Tomek - znam Wrocław, poradzę sobie Pod domem mam ładny parking strzeżony bez wysokich progów, wjazd na osiedle to samo a żeby gdzieś dojechać to można polecieć 2 uliczkami dalej i niekoniecznie wbijać pod krawężnik żeby zaparkować Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 24-12-2013 18:19 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@kg71 nie polecam, jeszcze cięty jeden jest znośny ale cięty na dwa zwoje, to już samobójstwo i porażka, sam zakładałem sprężyny z golfa II do renault 19, ale tego też nie polecam, sprężyna trzymała się tylko na ścisk, bez jakichkolwiek punktów zaparcia. po prostu najlepiej znaleźć sprężyny sportowe i będzie spokój.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 18:39 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro Spoko ja to wiem i rozumiem. Tylko drażni mnie jak ktoś mówi że coś jest złe, dobre, niebezpieczne jak w sumie wie to tylko dlatego że tak mówią inni ma być źle i hooy Ja uważam że cięcie sprężyn seryjnych jest chore, a dajmy na to jak się utnie zwój czy dwa ze sprężyn które są twardsze niż seryjne dołoży odbój to i tak ta sprężyna nie będzie pracować tak mocno jak bez odboi i wątpię w to żeby miała szansę na pęknięcie.
A tak na dobrą sprawę to i seryjna sprężyna bez skracania i kombinowania jak ma strzelić to strzeli Co do sklepów ze springami... nie znalazłem nigdzie sprężyn krótszych niż -40. Taniość? Albo tuningi albo oszczędności "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 20:15 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Taniość? Albo tuningi albo oszczędności ... bo całe kciuki, pełne portfele i wolne weekendy są przereklamowane zdaje sobie z tego sprawę, chodzi o to, że podczas dyskusji padło parę stwierdzeń typu te co napisałem, wiec chciałbym poznać propozycje na realnych żywych przykładach i porównać parę ofert. Nie znam się na tym aż tak dobrze, żeby powiedzieć które ze springow jakie znajdę będą dobre i dlatego proszę o pomoc Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
kosiarz79 |
Dodany dnia 22-02-2014 22:38 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
moje 3 grosze sa takie (TO JETS MOJA PRYWATNA OPINIA KAZDY ROBI JAK UWAZA!) nie raz temat ciecia byl przerabiany -akurat dysponowalem czasem i sprezynami do megany zostaly pociete tzn 1 zwoj .Po tym zabiegu kazdy kto z emna jezdzi to wie jak jezdze .Auto sie utwardzilo zadnych negatywnych reakcji nie zauwazylem megana juz byla skazana na zlomowanie wiec jej nie oszcedzalem przed ostatnia podroza dziury zakrety itp wszystko bylo oki .Pomijajac fakt ze pewno w niejednej 19 sa popekane sprezyny wlasnie o 1 zwoj (bo tak ma) i jezdzi wiara latami i nie wie -OCZYWISCIE KAZDY ROBI JAK UWAZA nikogo nie zachecam ani nie zniechecam -tak dla testow zrobilem i juz ,Pomijajac fakt ze wiara kupuje auta zespawane z 3 ,5 czy 10 i sie cieszy hi hi bo nie widac .Przy obcieciu 1 zwoju to dla mnie jakis banal o wypadajacej sprezynie itp bajkach . ZDECYDOWANIE ODRADZAM MONTOWANIE JAKIS OPASEK DO KABLI ITP bo i tak wiara robi nie testowalem -bo to sie do testowania nie nadaje
Edytowane przez kosiarz79 dnia 22-02-2014 23:31 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Lipek |
Dodany dnia 22-02-2014 23:24 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@kosiarz79 Lubię to!
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 23-02-2014 14:24 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Dlaczego cięcie sprężyn jest niebezpieczne? Ponieważ zmieniasz jej charakterystykę.
Edytowane przez Lesiu11 dnia 23-02-2014 15:26 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |