Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz1988 |
Dodany dnia 30-12-2013 12:33 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Witam. Mam taką sprawę potrzebuje opis pinów kostki r34 bo robię swapa a nie mogę nigdzie znaleźć tego opisu. Drugie pytanie mam takie od czego jest ta szara kostka przy kostce r34? o ile dobrze pamiętam to do niej wchodzą dwa przewody. |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-12-2013 12:33 |
monterek5 |
Dodany dnia 30-12-2013 12:44 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Łatwiej będzie jak zamiescisz foto bo nie każdy zna schematy na pamiec Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 30-12-2013 12:49 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
ale mi potrzebny cały schemat tej kostki głównej. Niby wszędzie jest a nigdzie nie można znaleźć |
|
|
Bot |
Dodany dnia 30-12-2013 13:19 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
napisz wogóle co to za kostka od czego to prędzej ktos pomoże.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 30-12-2013 13:22 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
no chodzi mi o główną kostkę r34 na 16 pinów co jest i potrzebny mi schemat aby ja podpiąć do kostki z R5. |
|
|
Bot |
Dodany dnia 30-12-2013 13:30 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
ja tam sie na tym nie znam , symbole kostek nic mi nie mówią.
daj foto, albo poczekaj na kogoś mądrzejszego albo szukaj schematów megane 2.0 16v f7r są podobne. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 30-12-2013 13:39 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@lukasz1988 tam jest dosłownie kilka pinów do przepięcia, nie ma potrzeby schematu. Dwa piny od temp płynu, jeden od rozrusznika, jeden od cisnienia na kontrolke, jeden na wskaźnik ciśnienia, dwa od poziomu oleju, plus po zapłonie, plus stały, jeden od obrotomierza, jeden od pompy paliwa. To tak z pamięci.
miernik w łape i przedzwonić co jest z czym, potem przedzwonić w ten sam sposób wiązke silnika z r5 i juz jestes pewien. Całość zajmuje 15 minut. Szybciej niż znajdziesz schemat. Sam takiego nie widziałem. A już rózne dziwne swapy robiłem (elektryke) czujnik temp płynu na wskaźnik - 2 piny to ten którego kostka nie jest spięta drucikiem i (jest koło termostatu w głowicy) czujnik wskazania poziomu oleju - 2 piny mozesz pominąć całkiem bo nigdy dobrze nie wskazuje (ale jest wkręcony pionowo w doł pod filtrem oleju. czujnik cisnienia na kontrolke - 1 pinowy zaraz koło filtra oleju czujnik cisnienia na wskaźnik jest z tyłu pod kolektorem wydechowym od strony rozrządu - 1 pin do rozrusznika dochodzi 1 przewód plus stały - pewnie z jeden przewód plus po zapłonie - moze ze dwa przewody pompa paliwa -1 przewód i to tyle co idzie do kabiny 2.0 16v z megany nie moze miec podobnego schematu bo wogóle kostki są innego typu i rodzaj zasilania. (przekaźniki, bezpieczniki i takie takie) z pamięci to bedzie tak, ze gruby brązowy albo biały bedzie od pompy paliwa czerwone to plusy stałe żółte to plusy po zapłonie jak są jakies czarne to są masy biały ale mniejszy od poprzedniego to wzbudzenie na rozrusznik zielony z fioletem, brązowy z fioletem, to beda albo temp płynu albo wskazanie poziomu oleju. różowy to obrotomierz czujnik cisnienia oleju to pewnie jakiś łosiowy albo zielony na wskaźnik to pomarańczowy do tego zeby odpaliło to tylko podłączasz plusy stałe, plusy po zapłonie i wzbudzenie na rozrusznik. reszta to jest tylko "osprzęt" Przekaźniki wszystkie od pompy, wetntylatora wiszą juz na orginalnej wiązce. aha - gra sie rozgrywa w brązowej ksotce, w szarej nie ma nic co by Cie interesowało w zasadzie, chyba ze jest tam plus po zapłonie zółty to tylko to (właściwie nie pamietam wogóle zebym miał cos tam wpięte kiedyś w 16v ale moge sie mylic) Edytowane przez Lesiu11 dnia 30-12-2013 13:53 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 30-12-2013 13:52 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
w tej brązowej kostce od wiązki f7p który to jest plus stały i który po zapłonie? bo tylko chyba te dwa kable są potrzebne do odpalenia na próbę. a jak jest sterowana iskra? bo w tej chwili jak kręcimy silnikiem to jej brak. |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 30-12-2013 13:53 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no to mówie ze wszystkie co mają kolor czerwony to plus stały a te co są żółte to plus po zapłonie i bez różnicy gdzie, to w całym aucie tak jest to zunifikowane. Skoro iskry nie ma to moze nie masz podpiętego plusa po zapłonie mozliwe ze jest ich kilka (kilka plusów stałych i kilka po zapłonie w tej kostce) musisz podpiąc wszystkie. Sprawdz czy na cewce na żółtym przewodzie jest plus po zapłonie, jak nie ma to go tam podaj, to sie wyjaśni sprawdz czy masz wszsytkie masy do silnika przykrecone, jedna jest koło skrzyni biegów do jednej ze srub od skrzyni przykrecona na przykład Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
maestro |
Dodany dnia 30-12-2013 15:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zaraz Ci wstawie.
maestro dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez maestro dnia 30-12-2013 15:56 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukasz1988 |
Dodany dnia 31-12-2013 00:30 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
dzięki a teraz mam takie pytanie jak jest z pompą paliwa w F7P czy załącza się zaraz po włączeniu zapłonu czy dopiero jak wystartuje rozrusznik? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 31-12-2013 00:31 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
załącza sie na chwile po przekreceniu na zapłon. Potem dopiero po odpaleniu
Treść dodana dnia 31 grudzień 2013 00:47: A6 plus stały z akumulatora A1, C7, D6 plus po zapłonie A7 przewód idący prosto do pompy paliwa D7 przewód do rozrusznika Plus wszystkie masy na silniku Pompa paliwa ma swój przekaźnik, który jest sterowany sygnałem z komputera, nic oprócz tego co pokazałem wyzej nie podłączaj narazie Edytowane przez Lesiu11 dnia 31-12-2013 00:47 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 31-12-2013 03:11 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
w mojej kostce brązowej od f7p nie ma pina na a1. Wszystko jest podłączone i niby gra. Tylko problem jest z iskrą bo raz jej nie ma raz jest a no i nie wiem czemu u mnie kostka na dwa piny która wchodzi do modułu miała dwa kable a z f7p ma tylko jeden który idzie prosto do komputera. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 31-12-2013 08:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Cewka ma mieć 3 przewody w jednej kostce i 1 przewód w drugiej kostce. Dodatkowo jest wsuwka na kondensator (krecisz to do masy).
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukasz1988 |
Dodany dnia 31-12-2013 14:27 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
wyjąłem komputer z plastikowego pudełka i pod spodem jest oznaczenie XF tylko że pisane flamastrem to oznacza, że jest immobiliser? |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 31-12-2013 17:44 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
podaj jego numer ma przetloczenie na obudowie? w takie X? mówiłem Twojemu koledze zebyscie wsadzili na chwile ECU z gte 1.7 na pelnym wtrysku. Te kompy sa podobne Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 01-01-2014 05:21 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kolega wyjechał na parę dni i nie ma jak sprawdzić. No przetłoczenie jest taki duży X z tyłu komputera. |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 01-01-2014 11:40 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
To komputer ma immobilizer Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 02-01-2014 16:28 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
a ciężko go zdjąć? czy to musi zrobić elektryk? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-01-2014 16:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
chyba taniej i szybciej kupisz drugi komputer...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |