30 Kwietnia 2024 13:39:50
Zdjęcia użytkowników
urbin85 Crissu84
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kostka R34 w F7P. 
lukasz1988
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 12:33
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Witam. Mam taką sprawę potrzebuje opis pinów kostki r34 bo robię swapa a nie mogę nigdzie znaleźć tego opisu. Drugie pytanie mam takie od czego jest ta szara kostka przy kostce r34? o ile dobrze pamiętam to do niej wchodzą dwa przewody.
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-12-2013 12:33
Awatar
monterek5
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 12:44
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

Łatwiej będzie jak zamiescisz foto bo nie każdy zna schematy na pamiec

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
lukasz1988
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 12:49
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

ale mi potrzebny cały schemat tej kostki głównej. Niby wszędzie jest a nigdzie nie można znaleźć Smile
 
Bot
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:19
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

napisz wogóle co to za kostka od czego to prędzej ktos pomoże.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
lukasz1988
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:22
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

no chodzi mi o główną kostkę r34 na 16 pinów co jest i potrzebny mi schemat aby ja podpiąć do kostki z R5.
 
Bot
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:30
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

ja tam sie na tym nie znam , symbole kostek nic mi nie mówią.
daj foto, albo poczekaj na kogoś mądrzejszego Grin
albo szukaj schematów megane 2.0 16v f7r są podobne.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
Lesiu11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:39
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@lukasz1988 tam jest dosłownie kilka pinów do przepięcia, nie ma potrzeby schematu. Dwa piny od temp płynu, jeden od rozrusznika, jeden od cisnienia na kontrolke, jeden na wskaźnik ciśnienia, dwa od poziomu oleju, plus po zapłonie, plus stały, jeden od obrotomierza, jeden od pompy paliwa. To tak z pamięci.

miernik w łape i przedzwonić co jest z czym, potem przedzwonić w ten sam sposób wiązke silnika z r5 i juz jestes pewien. Całość zajmuje 15 minut. Szybciej niż znajdziesz schemat. Sam takiego nie widziałem. A już rózne dziwne swapy robiłem (elektryke)

czujnik temp płynu na wskaźnik - 2 piny to ten którego kostka nie jest spięta drucikiem i (jest koło termostatu w głowicy)
czujnik wskazania poziomu oleju - 2 piny mozesz pominąć całkiem bo nigdy dobrze nie wskazuje (ale jest wkręcony pionowo w doł pod filtrem oleju.
czujnik cisnienia na kontrolke - 1 pinowy zaraz koło filtra oleju
czujnik cisnienia na wskaźnik jest z tyłu pod kolektorem wydechowym od strony rozrządu - 1 pin
do rozrusznika dochodzi 1 przewód
plus stały - pewnie z jeden przewód
plus po zapłonie - moze ze dwa przewody
pompa paliwa -1 przewód

i to tyle co idzie do kabiny

2.0 16v z megany nie moze miec podobnego schematu bo wogóle kostki są innego typu i rodzaj zasilania. (przekaźniki, bezpieczniki i takie takie)

z pamięci to bedzie tak, ze gruby brązowy albo biały bedzie od pompy paliwa
czerwone to plusy stałe
żółte to plusy po zapłonie
jak są jakies czarne to są masy
biały ale mniejszy od poprzedniego to wzbudzenie na rozrusznik
zielony z fioletem, brązowy z fioletem, to beda albo temp płynu albo wskazanie poziomu oleju.
różowy to obrotomierz
czujnik cisnienia oleju to pewnie jakiś łosiowy albo zielony
na wskaźnik to pomarańczowy

do tego zeby odpaliło to tylko podłączasz plusy stałe, plusy po zapłonie i wzbudzenie na rozrusznik. reszta to jest tylko "osprzęt"
Przekaźniki wszystkie od pompy, wetntylatora wiszą juz na orginalnej wiązce.

aha - gra sie rozgrywa w brązowej ksotce, w szarej nie ma nic co by Cie interesowało w zasadzie, chyba ze jest tam plus po zapłonie zółty to tylko to (właściwie nie pamietam wogóle zebym miał cos tam wpięte kiedyś w 16v ale moge sie mylic)

Edytowane przez Lesiu11 dnia 30-12-2013 13:53
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:52
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

w tej brązowej kostce od wiązki f7p który to jest plus stały i który po zapłonie? bo tylko chyba te dwa kable są potrzebne do odpalenia na próbę. a jak jest sterowana iskra? bo w tej chwili jak kręcimy silnikiem to jej brak.
 
Lesiu11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 13:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

no to mówie ze wszystkie co mają kolor czerwony to plus stały a te co są żółte to plus po zapłonie i bez różnicy gdzie, to w całym aucie tak jest to zunifikowane. Skoro iskry nie ma to moze nie masz podpiętego plusa po zapłonie

mozliwe ze jest ich kilka (kilka plusów stałych i kilka po zapłonie w tej kostce) musisz podpiąc wszystkie. Sprawdz czy na cewce na żółtym przewodzie jest plus po zapłonie, jak nie ma to go tam podaj, to sie wyjaśni

sprawdz czy masz wszsytkie masy do silnika przykrecone, jedna jest koło skrzyni biegów do jednej ze srub od skrzyni przykrecona na przykład

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-12-2013 15:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zaraz Ci wstawie.
maestro dodał/a następującą grafiki:
dsc_3358.jpg dsc3356.jpg

Edytowane przez maestro dnia 30-12-2013 15:56
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukasz1988
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 00:30
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

dzięki Grin a teraz mam takie pytanie jak jest z pompą paliwa w F7P czy załącza się zaraz po włączeniu zapłonu czy dopiero jak wystartuje rozrusznik?
 
Lesiu11
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 00:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

załącza sie na chwile po przekreceniu na zapłon. Potem dopiero po odpaleniu


Treść dodana dnia 31 grudzień 2013 00:47:

A6 plus stały z akumulatora
A1, C7, D6 plus po zapłonie
A7 przewód idący prosto do pompy paliwa
D7 przewód do rozrusznika

Plus wszystkie masy na silniku

Pompa paliwa ma swój przekaźnik, który jest sterowany sygnałem z komputera, nic oprócz tego co pokazałem wyzej nie podłączaj narazie

Edytowane przez Lesiu11 dnia 31-12-2013 00:47
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 03:11
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

w mojej kostce brązowej od f7p nie ma pina na a1. Wszystko jest podłączone i niby gra. Tylko problem jest z iskrą bo raz jej nie ma raz jest a no i nie wiem czemu u mnie kostka na dwa piny która wchodzi do modułu miała dwa kable a z f7p ma tylko jeden który idzie prosto do komputera.
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 08:07
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Cewka ma mieć 3 przewody w jednej kostce i 1 przewód w drugiej kostce. Dodatkowo jest wsuwka na kondensator (krecisz to do masy).

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukasz1988
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 14:27
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

wyjąłem komputer z plastikowego pudełka i pod spodem jest oznaczenie XF tylko że pisane flamastrem to oznacza, że jest immobiliser?
 
Lesiu11
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2013 17:44
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

podaj jego numer

ma przetloczenie na obudowie? w takie X?

mówiłem Twojemu koledze zebyscie wsadzili na chwile ECU z gte 1.7 na pelnym wtrysku. Te kompy sa podobne

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2014 05:21
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kolega wyjechał na parę dni i nie ma jak sprawdzić. No przetłoczenie jest taki duży X z tyłu komputera.
 
Lesiu11
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2014 11:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

To komputer ma immobilizer

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
lukasz1988
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 02-01-2014 16:28
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

a ciężko go zdjąć? czy to musi zrobić elektryk?
 
Kujtek
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 02-01-2014 16:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

chyba taniej i szybciej kupisz drugi komputer...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: