29 Kwietnia 2024 15:38:48
Zdjęcia użytkowników
Ferris Mag
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TOWARZYSKIE » Hyde Park
 Drukuj temat
Awaria smarfona (niecałe 24h od zakupu) 
grzes70
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 11:37
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Ustawa nakazuje sprzedawcy doprowadzenie towaru/usługi do stanu zgodnego z umową.Czyli w telefonie mają działać wszystkie funkcje.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-01-2014 11:37
Awatar
zajac93
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 12:13
Awatar


Postów: 375

Data rejestracji: 25.07.2012 21:51
Skąd: warmińsko-mazurskie
Olecko

grzes70 napisał(a):

Ustawa nakazuje sprzedawcy doprowadzenie towaru/usługi do stanu zgodnego z umową.Czyli w telefonie mają działać wszystkie funkcje.



Czyli sprzedawca wyśle do serwisu, na 99 %

Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
 
Matt91
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 12:45
Awatar


Postów: 976

Data rejestracji: 07.05.2011 14:34
Skąd: świętokrzyskie
Osiek

Sprzedawca ze względu na fakt, że telefon został zamówiony za pośrednictwem strony internetowej zaproponował dwa wyjścia: gwarancja oraz odstąpienie od umowy, wybrałem opcje drugą gdzie mam do wyboru pieniądze/telefon. W przyszłym tygodniu mają dać mi nowy.

Droga do celu jest równie ważna jak on sam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
 
grzes70
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 22:48
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@zajac93 No i co z tego?Co Cię obchodzi co dalej zrobi sprzedawca?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
zajac93
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 23:01
Awatar


Postów: 375

Data rejestracji: 25.07.2012 21:51
Skąd: warmińsko-mazurskie
Olecko

@grzes70 właściwie ch*j mnie to obchodziSmile ale na ogół nie mają sprzedawcy chęci do wymiany sprzetu na nowy lub też zwrotu kasy. tak jest w sieciówkach przynajmniej. W której ja np pracuję i niestety żadko jest taka możliwość. W wiekszości przypadków wysyłka do serwisu....

Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
 
grzes70
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 09-01-2014 23:23
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@zajac93 Obowiązku wymiany od razu nie ma,następuje ona po spełnieniu warunków opisanych w Ustawie lub gwarancji.Dla konsumenta istotnym jest to co jest dla niego bardziej korzystne:reklamowanie towaru jako niezgodny z umową czy gwarancja.Poza tym każdy rozsądny człowiek wie że pani,pracownica salonu gsm nie naprawi telefonu i on gdzieś musi trafić.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
Driver0
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2014 06:57
Awatar


Postów: 32

Data rejestracji: 09.02.2013 20:04
Skąd: lubelskie
Lublin

dokładnie jak pisze grzes70, ja miałem tak że dopiero po 3 krotnym uszkodzeniu się tego samego podzespołu wymieniają na całkiem nowy

konsole, serwis i usługi specjalne

Moje auto: ładne, szybkie i wygodne, benzyna+LPG
 
Matt91
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2014 09:15
Awatar


Postów: 976

Data rejestracji: 07.05.2011 14:34
Skąd: świętokrzyskie
Osiek

No u mnie to wygląda trochę inaczej ( w tym konkretnym wypadku), bo pracownik Salonu GSM powiedział jasno, że wada była, a telefon był nieużywany (były folie etc), oni sobie wysyłają go do serwisu gdzie po stwierdzeniu oficjalnie usterki ja dostaje od nich nowy telefon albo zwrot kosztów.

Droga do celu jest równie ważna jak on sam

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
 
Perki90
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2014 09:31
Awatar


Postów: 413

Data rejestracji: 06.01.2009 00:03
Skąd: śląskie
Częstochowa

Życze powodzenia oby sie udało bo walka z biurokracja jest tragiczna .

Seat Toledo 2003. Tdi Arl

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 200000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: