Menu główne
Forum
Klubowicze
grzes70 |
Dodany dnia 09-01-2014 11:37 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ustawa nakazuje sprzedawcy doprowadzenie towaru/usługi do stanu zgodnego z umową.Czyli w telefonie mają działać wszystkie funkcje. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-01-2014 11:37 |
zajac93 |
Dodany dnia 09-01-2014 12:13 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
grzes70 napisał(a): Ustawa nakazuje sprzedawcy doprowadzenie towaru/usługi do stanu zgodnego z umową.Czyli w telefonie mają działać wszystkie funkcje. Czyli sprzedawca wyśle do serwisu, na 99 % Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
Matt91 |
Dodany dnia 09-01-2014 12:45 |
Postów: 976 Data rejestracji: 07.05.2011 14:34 Skąd: świętokrzyskie Osiek |
Sprzedawca ze względu na fakt, że telefon został zamówiony za pośrednictwem strony internetowej zaproponował dwa wyjścia: gwarancja oraz odstąpienie od umowy, wybrałem opcje drugą gdzie mam do wyboru pieniądze/telefon. W przyszłym tygodniu mają dać mi nowy.
Droga do celu jest równie ważna jak on sam
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
|
grzes70 |
Dodany dnia 09-01-2014 22:48 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@zajac93 No i co z tego?Co Cię obchodzi co dalej zrobi sprzedawca? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
zajac93 |
Dodany dnia 09-01-2014 23:01 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
@grzes70 właściwie ch*j mnie to obchodzi ale na ogół nie mają sprzedawcy chęci do wymiany sprzetu na nowy lub też zwrotu kasy. tak jest w sieciówkach przynajmniej. W której ja np pracuję i niestety żadko jest taka możliwość. W wiekszości przypadków wysyłka do serwisu.... Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 09-01-2014 23:23 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@zajac93 Obowiązku wymiany od razu nie ma,następuje ona po spełnieniu warunków opisanych w Ustawie lub gwarancji.Dla konsumenta istotnym jest to co jest dla niego bardziej korzystne:reklamowanie towaru jako niezgodny z umową czy gwarancja.Poza tym każdy rozsądny człowiek wie że pani,pracownica salonu gsm nie naprawi telefonu i on gdzieś musi trafić. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Driver0 |
Dodany dnia 10-01-2014 06:57 |
Postów: 32 Data rejestracji: 09.02.2013 20:04 Skąd: lubelskie Lublin |
dokładnie jak pisze grzes70, ja miałem tak że dopiero po 3 krotnym uszkodzeniu się tego samego podzespołu wymieniają na całkiem nowy
konsole, serwis i usługi specjalne
Moje auto: ładne, szybkie i wygodne, benzyna+LPG
|
|
|
Matt91 |
Dodany dnia 10-01-2014 09:15 |
Postów: 976 Data rejestracji: 07.05.2011 14:34 Skąd: świętokrzyskie Osiek |
No u mnie to wygląda trochę inaczej ( w tym konkretnym wypadku), bo pracownik Salonu GSM powiedział jasno, że wada była, a telefon był nieużywany (były folie etc), oni sobie wysyłają go do serwisu gdzie po stwierdzeniu oficjalnie usterki ja dostaje od nich nowy telefon albo zwrot kosztów.
Droga do celu jest równie ważna jak on sam
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 348550km
|
Perki90 |
Dodany dnia 10-01-2014 09:31 |
Postów: 413 Data rejestracji: 06.01.2009 00:03 Skąd: śląskie Częstochowa |
Życze powodzenia oby sie udało bo walka z biurokracja jest tragiczna .
Seat Toledo 2003. Tdi Arl
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 200000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |