Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 13-01-2014 17:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
buli08 napisał(a): Remont silnika juz zrobilem bo mam juz drugi i zanim go wsadzilem to wyremontowalem zalozylem skrzynie od diesel bo ma lepsze przyspieszenie teraz aktualnie robie blacharke i malowanie a po tym chce wieksza troche moc Co to znaczy wyremontowałeś silnik? Co konkretnie zrobiłeś? Skrzynia od diesla ma lepsze przyśpieszenie? Chyba szkoda dalej dyskutowac. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 13-01-2014 17:40 |
milas92 |
Dodany dnia 13-01-2014 17:41 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Skrzynia od diesla ma lepsze przyśpieszenie? kręci się do 4 tysięcy tylko hehe Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
buli08 |
Dodany dnia 13-01-2014 19:00 |
Postów: 10 Data rejestracji: 16.12.2013 15:56 Skąd: wielkopolskie Pleszew |
ma wieksze przyspieszenie na szkrzyni od diesel wiem to na własnym doświadczeniu mam nowe pierścienie na tłokach nową uszczelke pod głowice nowe sportowe wałki rozrządu Świezo po wymianie rozrządu i osprzętu Nowe wachacze , tarcze przód wraz z klockami tył również ale tylko klocki
przednie amortyzatory wymienione Treść dodana dnia 13 styczeń 2014 18:01: Edytowane przez buli08 dnia 13-01-2014 19:01 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
|
guciowsk |
Dodany dnia 13-01-2014 19:01 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@buli08 do dobrego remontu to Ci jeszcze dużo brakuje panie
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
buli08 |
Dodany dnia 13-01-2014 19:01 |
Postów: 10 Data rejestracji: 16.12.2013 15:56 Skąd: wielkopolskie Pleszew |
Mi się kręci do 8 tys Treść dodana dnia 13 styczeń 2014 18:06: @GUCIOWSK. no tak ale jak ją kupiłem to był stan tragiczny przód był cały zgnity więc musiałem kupić nowy i zrobić przeszczep Według mnie to przez nie cały rok dużo zrobiłem Edytowane przez buli08 dnia 13-01-2014 19:06 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
|
guciowsk |
Dodany dnia 13-01-2014 19:07 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@buli08 mi chodzi o silnik.
Jak bardzo byś się uparł to silnik z Clio albo z Megane F4R lub F4RT Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-01-2014 19:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@guciowsk f4r zwykły kłaść to bezsens chyba
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
buli08 |
Dodany dnia 13-01-2014 19:13 |
Postów: 10 Data rejestracji: 16.12.2013 15:56 Skąd: wielkopolskie Pleszew |
guciowsk napisał(a): @buli08 mi chodzi o silnik. Jak bardzo byś się uparł to silnik z Clio albo z Megane F4R lub F4RT Mój tata ma taki w lagunie i nie ma żadnych polotów nawet gdy jade z otwartym dachem Więc ten motor przy moim wymienka Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
|
guciowsk |
Dodany dnia 13-01-2014 19:15 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@buli08 Chodzi mi od F4RT z megane II RS (225km)
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
buli08 |
Dodany dnia 13-01-2014 19:19 |
Postów: 10 Data rejestracji: 16.12.2013 15:56 Skąd: wielkopolskie Pleszew |
@ guciowsk . no z megane II F4RT nie mam szans a zeby go wstawic to masa przerobek :/ mam znajomego jtory z silnika f4rt wyciagnol 330 KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
|
guciowsk |
Dodany dnia 13-01-2014 19:22 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@buli08 Tańsza opcja to Silnik z volvo v40/s40 1.9/2.0 T 200 km z modelu T4 (ma duży potencjał)
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-01-2014 19:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
buli08 napisał(a): @ guciowsk . no z megane II F4RT nie mam szans a zeby go wstawic to masa przerobek :/ mam znajomego jtory z silnika f4rt wyciagnol 330 KM Jaka masa? Zacząc należy od tego że Twój budżet nie starczy na sam silnik. A przeróbek znowu aż tak wiele nie ma. Treść dodana dnia 13 styczeń 2014 19:23: buli08 napisał(a): guciowsk napisał(a): @buli08 mi chodzi o silnik. Jak bardzo byś się uparł to silnik z Clio albo z Megane F4R lub F4RT Mój tata ma taki w lagunie i nie ma żadnych polotów nawet gdy jade z otwartym dachem Więc ten motor przy moim wymienka Który silnik? Edytowane przez maestro dnia 13-01-2014 19:23 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
buli08 |
Dodany dnia 13-01-2014 19:25 |
Postów: 10 Data rejestracji: 16.12.2013 15:56 Skąd: wielkopolskie Pleszew |
maestro napisał(a): buli08 napisał(a): @ guciowsk . no z megane II F4RT nie mam szans a zeby go wstawic to masa przerobek :/ mam znajomego jtory z silnika f4rt wyciagnol 330 KM Jaka masa? Zacząc należy od tego że Twój budżet nie starczy na sam silnik. A przeróbek znowu aż tak wiele nie ma. Treść dodana dnia 13 styczeń 2014 19:23: buli08 napisał(a): guciowsk napisał(a): @buli08 mi chodzi o silnik. Jak bardzo byś się uparł to silnik z Clio albo z Megane F4R lub F4RT Mój tata ma taki w lagunie i nie ma żadnych polotów nawet gdy jade z otwartym dachem Więc ten motor przy moim wymienka Który silnik? F4R Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 238529km
|
guciowsk |
Dodany dnia 13-01-2014 19:26 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@buli08 jest 5000 rodzajów dokładnie
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-01-2014 19:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak ma robić na Tobie wrażenie jak ma tyle samo mocy co 19stka a jest cięższe o ~300kg?
F4R turbo wchodzi tylko w gre. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |