20 Kwietnia 2024 04:41:06
Zdjęcia użytkowników
skrzyniu2993 Mag
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problem ze silnikiem 
galekman
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:33
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

Witam.
Panowie mam nie typowy problem z moja R19. Do rzeczy...
Co chwile mi ubywa plynu chlodniczego. wywala go korkiem. czemu tak?? weze jak sie nacisnie to plynu w nich nie ma (wąż od chlodnicy). jesli go pare razy nacisne wtedy ubywa ze zbiorniczka plynu i wlatuje do weza. Probowalem juz odpowietrzac, a on i tak z kadsa ciagnie to powietrze a plyn wywala. nie widac jakis wyciekow przy wezach. czym to moze byc spowodowane ?? juz nawet sprawdzalem kompresje na silniku czy czasem uszczelka nie powiedziala dosc, ale wyszlo wszystko ok. Zatem czekam na wasze odpowedzi i rady co z tym fantem zrobic.
POZDRAWIAM galekman

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-01-2014 16:33
Awatar
milas92
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:35
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

a przelewa się górnym wąskim wężem do zbiorniczka?
może pompa wody

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:38
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie dokrecaj na maksa, poluzuj korek od zbiorniczka. jak sie uspokoi to wiadomo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:40
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

tak, czym wyzsze obroty tym wiecej sie przelewa. Dodam jeszcze jedna ciekawostke na co kazdemu mechanikowi szczeka opada Smile ( nie dowierzaja w to ). Gdy otworze maske i zaczne gazowac auto ( tak zeby widziec waz od chlodnicy ) to gorny waz robi sie bardziej plaski gdy wyzsze obroty. Zasysa go doslownie. Jak go daje na bardzo wysokie obroty to wnet sie plaski staje. Co wy na to??


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 15:42:

do maestro: gdy silnik mam cieply to jak odkrecam korek to przybywa plynu do pewnego momentu i opada sporotem w dol poziom plynu

Edytowane przez galekman dnia 15-01-2014 16:42
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:42
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No to masz kuku Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:43
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

tzn?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie wymieniałeś parownika albo nie kombinowałeś nic z wężami? Masz gdzieś zator na 99%.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:47
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

nie. z tym zasysaniem gornego weza juz mam od paru lat. i nikt na to nic nie poradzi, kazdy jest zdziwiony jak to mozliwe ze tak sie dzieje. No chyba ze jest instalacja gazowa zle zrobiona... mam ja juz od 5 lat...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:48
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Jak wszyscy są zdziwieni to jak mogą być mechanikami? Typowe dla niedrożnego przepływu płynu. Najczęściej przyczyną jest parownik/źle wpięty parownik lub niedrożność w którymś miejscu układu.

Oba weze parownika są gorące?

Edytowane przez maestro dnia 15-01-2014 16:49
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:49
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

najbardziej mnie denerwuje to wyrzucanie plynu teraz, bo co chwile musze dolewac bo parownik zamarza

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:49
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No to sobie sam odpowiedziałeś.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:50
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

moglbys mi przyblizyc jak ten parownik ma byc podlaczony wzgledem silnika?? ktory waz gdzie ma isc??


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 15:51:

no ale gdy poziom plynu jest ok, nie ma problemu z parownikiem. dzis np mi zamarzl. dstanalem, dolalem plynu i moment odmarzl Smile na wolnych obrotach auto szlo


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 15:51:

oba weze parownika sa gorace gdy jest stan plynu w normie

Edytowane przez galekman dnia 15-01-2014 16:51
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:54
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no to mi powiedz gdzie znika płyn Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 16:56
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

wyrzuca go korkiem na zewnatrz, po czym to wiem... jak nieraz otworze maske zeby sprawdzic poziom plynu to az maska mokra przy korku ...


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 15:57:

chyba ze cos z termostatem nie tak.... choc pare razy sprawdzalem i puszcza w dobrym momemcie.... tylko skad te zasysania weza i brak plynu w nich gdy je naciskam a plyn wyrzuca...

Edytowane przez galekman dnia 15-01-2014 16:57
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:22
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

wiecznie zapowietrzony

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:25
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

no ale juz go nieraz odpowetrzalem, i pozniej znowu to samo. Czym to moze byc spowodowane??


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 16:26:

tzn, zalwalem plynem, rozgrzewalem, odpowietrznik na chlodnicy. odczekalem chwile i ponownie odpowietrzylem.

Edytowane przez galekman dnia 15-01-2014 17:26
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:32
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

powinien sie sam odpowietrzac. mowie. poluzuj korek od zbiorniczka i obserwuj.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:36
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

odpalic zimny silnik, poluzowac korek i czekac az do wlaczenia sie wentylatora?? dobrze rozumiem??

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:38
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tak, obserwuj czy bedzie wywalac.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
galekman
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 15-01-2014 17:40
Awatar


Postów: 324

Data rejestracji: 24.04.2008 20:17
Skąd: małopolskie
Myślenice

ok. postaram sie to zrobic jeszcze w tym tygodniu, moze nawet jutro jak znajde chwilke czasu i napisze co zaobserwowalem...


Treść dodana dnia 15 styczeń 2014 16:40:

z gory dzieki za rady Smile


Treść dodana dnia 01 luty 2014 17:03:

panowie odnawiam temat. Dzis odbyl sie test Smile
Poluzowalem korek i odpalilem. co zaobserwowalem:
-- gorny waz chlodnicy, przy przegazowywaniu nadal go sciska (czym wiecej gazu, tym bardziej robi sie plaski), dzieje sie tak az do otwarcia termostatu - po otwarciu termostatu problem ten zanika
-- plynu nie wywala, lecz zanim otworzy sie termostat to go przybywa troszke i pozniej spowrotem maleje poziom
-- przy okazji odpowietrzylem chlodnice ( tam na tym odpowietrzniku po lewej stronie) Dopowietrzylem czyli : zagrzalem dobrze, zgasilem silnik, odpowietrzylem i znowu zapalilem i tak 3x
-- juz po wszystkim przejechalem sie autem, i po przyjezdzie zaobserwowalem jak zgasilem silnik ze sa twarde weze


Treść dodana dnia 02 luty 2014 20:38:

up

Edytowane przez galekman dnia 02-02-2014 21:38
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 195000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: