Menu główne
Forum
Klubowicze
antek30 |
Dodany dnia 02-02-2014 14:40 |
Postów: 26 Data rejestracji: 02.02.2014 13:29 Skąd: mazowieckie Legionowo |
Witajcie jestem nowym członkiem tego klubu a temat jest taki.Kupiłem renówkę 19 1,8 ben+gaz moc silnika 107 km jak dmuchawa jest na zero to ciepło leci kratkami a jak tylko włączę wiatrak leci zimne może ma ktoś jakiś pomysł że by to naprawi i co mam zrobi z góry dziękuję za pomoc |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-02-2014 14:40 |
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2014 14:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@antek30 nagrzewnica albo do płukania, albo do wymiany na 99%
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 02-02-2014 14:57 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Albo jeszcze układ jest zapowietrzony. Sprawdzałeś w ogóle czy płynu jest między minimum a maksimum? Poza tym zły dział, skoro masz 107 KM to masz F3Pmulti a nie F7P. Twój silnik jest na 8 zaworach, nie 16.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
antek30 |
Dodany dnia 02-02-2014 15:07 |
Postów: 26 Data rejestracji: 02.02.2014 13:29 Skąd: mazowieckie Legionowo |
płyn w zbiorniczku jest na max silnik 8 zaworowy i było zalane bo rygo i odpowietrzał się przez godzinę
Treść dodana dnia 02 luty 2014 14:09: jak można wypłukać tą nagrzewnice samemu Edytowane przez antek30 dnia 02-02-2014 15:09 |
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 02-02-2014 15:11 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
No to czeka cię cały dzień zabawy ze ściąganiem dechy bo masz nagrzewnicę do wymiany. Sama nagrzewnica droga nie jest, nowa to koło 50-70 złotych, jak sam wymienisz to też drogo to nie wyjdzie, ale mechanik weźmie za to parę stów, bo zabawa jest przednia... potrzebujesz dwóch osób aby ściągnąć deskę i ją założyć z powrotem.
Treść dodana dnia 02 luty 2014 15:13: Żeby wypłukać nagrzewnicę musisz i tak ją wyciągnąć z auta, a nigdy nie będzie tak grzać jak nowa, bo nawet pod wysokim ciśnieniem wszystkiego nie wypukasz a to co zostanie sprawi, że po pewnym czasie będziesz miał to samo, więc raczej się tego nie opłaca robić, tym bardziej że nowa droga nie jest. Treść dodana dnia 02 luty 2014 15:17: Tu masz na przykład za 37 zł plus koszty wysyłki: http://allegro.pl...00929.html W sklepie motoryzacyjnym nawet jakbyś dał z 50 to i tak się opłaca, bo będziesz mieć na miejscu, pytanie tylko na kiedy sprowadzą, bo pewno nie będą mieli od ręki jak klocków, kabli czy filtrów. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 02-02-2014 15:17 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
antek30 |
Dodany dnia 02-02-2014 15:22 |
Postów: 26 Data rejestracji: 02.02.2014 13:29 Skąd: mazowieckie Legionowo |
plus jest z tym ze wymienię sam bo pojęcia troszkę mam na ten temat tylko pytanie czy kupi nagrzewnicę teraz czy po wyjęciu |
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 02-02-2014 15:24 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@antek30 NAgrzewnice bier z nissensa 70 zł a masz pewna. mechanik nie weznie wiecej niz 150 zł za wymiane takiego czegos! a wystgarczy samemu odrecic 4 śródki od deski do tego panel dolny tam gdzie masz mieszek lekko unosisz deske do góry i wkładasz nowa nagrzewnice. dla lajka to 4 godziny roboty i troszke nerwów Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
antek30 |
Dodany dnia 02-02-2014 15:30 |
Postów: 26 Data rejestracji: 02.02.2014 13:29 Skąd: mazowieckie Legionowo |
4 godziny wyjmowania i 4 godziny montażu bo z tego co już ustaliłem sam nagrzewnica jest za budowana
Treść dodana dnia 02 luty 2014 14:33: i zauważyłem że zbiorniczek płynu jest w środku brązowy i na korku jest tak jakby było błoto z czego to się bierze Edytowane przez antek30 dnia 02-02-2014 15:33 |
|
|
Rolf |
Dodany dnia 02-02-2014 15:41 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@antek30
Brudny układ chłodzenia z tego co mi mówił kiedyś mechanik to jest wina starego płynu chłodniczego, albo od dolewania kranówy. Ale ile z tego prawdy to sam nie wiem. Ja czekam na wiosnę (moja R19 obecnie jest w śnie zimowym) to też będę się bawił z całym układem chłodzenia plus nowe węże :> http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 02-02-2014 15:42 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Z tego, że ktoś lał albo wodę do układu, albo od dawna nie wymieniał płynu. Układ można przepłukać i powinieneś to zrobić, a potem zalać nowym płynem, ale i tak jeżeli chcesz czysty zbiorniczek to musisz wymienić na nówkę. A tak na poważnie ten brązowy osad to płynna rdza z żeliwnego bloku silnika.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 02-02-2014 15:49 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
możesz spróbować wyplukac po przez wejście. i powrót płynu z nagrzewnicy wlać octu może coś pomoże, a wymiana nagrzewnice to w dwie godziny się robi.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
se7en3 |
Dodany dnia 02-02-2014 15:56 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
zadnych 4 godzin montażu i 4 demontażu . taka prawda ze jest to chwila roboty jak podniesiesz lekko deske. mowie ci 4 śróbki i taka prawda Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 02-02-2014 16:06 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Brudny płyn chłodniczy może być spowodowany tym co piszecie lub zardzewiałą nagrzewnicą lub co gorsza chłodnicą. Można wymienić płyn na nowy ale to kwestia roku że znów się zawali syfem z chłodnicy i zapcha nawet nową nagrzewnicę. Wymiana nagrzewnicy w clio kosztowała 400 zł za wszystko. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
antek30 |
Dodany dnia 02-02-2014 16:07 |
Postów: 26 Data rejestracji: 02.02.2014 13:29 Skąd: mazowieckie Legionowo |
jutro się biorę za to i wieczorem napiszę co udało mi się zrobi dzięki za podpowiedzi |
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 02-02-2014 16:18 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@se7en3 jak 4 śruby to fajnie, musisz kolumnę odkręcić żeby deskę ruszyć, później mieszkanki a on śrub też ma sporo. podniesienie samej deski nic nie da bo cały mieszkanki musisz odsunąć żeby wyciągnąć nagrzewnice.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
se7en3 |
Dodany dnia 02-02-2014 16:27 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@misiek_Pt noo tak ale odkrecic sróbki to kazdy umie a potem tylko wystarczy lekko deske uniesc z tym jest trudniej ale tez nie ma kłopotów ;D Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 02-02-2014 16:32 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
wszystko jest do zrobienia ;-) ja robię taką operację w 2 do 2,5godziny ;-)
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
milas92 |
Dodany dnia 02-02-2014 16:33 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
głupoty gadacie, sam w troche ponad godzine to zrobiłem wiec bez filozofii. jak sie ma narzędzia i warunki idzie sprawnie
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 02-02-2014 16:58 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@milas92 w wiekszosci przypadkow rozchodzi sie wlasnie o narzedzia i przynajmniej garaz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
milas92 |
Dodany dnia 02-02-2014 17:00 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
akurat tam to podstawowe torxy, 13stka do deski i 6stka na opaski
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |