Menu główne
Forum
Klubowicze
Szaflarzanin |
Dodany dnia 10-02-2014 16:38 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@Rafez o wodzie nie slyszalem ale o occie tak mozna w ropie pomoczyć kilka h albo kupic takie cos w sprayu co sie psika w kolektor i czysci gaznik Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-02-2014 16:38 |
Rafez |
Dodany dnia 10-02-2014 16:53 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
środek w sprayu testowałem.... za wiele to nie dało. już prędzej coś pomoże jak go wygotuje ;] Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
Rolf |
Dodany dnia 10-02-2014 17:04 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Ja osobiście nie słyszałem o zupie gaźnikowej i jakoś mi się wierzyć nie chce że to coś da
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Irek |
Dodany dnia 10-02-2014 17:35 |
Postów: 28 Data rejestracji: 27.10.2013 19:51 Skąd: - |
Benzyna ekstrakcyjna i kompresor w zupełności wystarczą. Przedmuchujesz wszystkie kanały i dysze , potem myjesz wszystko w benzynie i tyle Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Rafez |
Dodany dnia 10-02-2014 20:14 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
oleje to - dam to komuś kto zjadł zęby na gaźnikach by się tym zajął, i po sprawie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
Irek |
Dodany dnia 10-02-2014 20:24 |
Postów: 28 Data rejestracji: 27.10.2013 19:51 Skąd: - |
Nie poddawaj sie tak łatwo- nie jest to trudne do zrobienia Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 10-02-2014 23:16 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Irek
Ma rację a jak sam zrobisz i będzie działać, to uwierz że satysfakcję będziesz miał jak diabli http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 11-02-2014 15:20 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@Irek nawet jak kompresora nie masz to zrobisz ja przedmuchiwałem dysze kompresorem na orlenie jak nie czujesz sie na silach to rob mase zdjec i tyle a jak cos zepsujesz to wtedy zaniesiesz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Rolf |
Dodany dnia 11-02-2014 17:04 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Irek
Nie psuje ten tylko który nic nie robi http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 11-02-2014 21:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ja tam nigdy nie dmuchałem kompresorem tylko delikatnie pojedyńczym drucikiem wyciągniętym z przewodu linki cały syf dokładnie wyciągałem i myłem w benzynie ekstrakcyjnej dysze, po złożeniu i wyregulowaniu cykał jak w salonie.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Irek |
Dodany dnia 12-02-2014 09:02 |
Postów: 28 Data rejestracji: 27.10.2013 19:51 Skąd: - |
Różne są techniki, jak zawsze przedmuchuje kompresorem . A no i najważniejsze że dzisiaj mało który mechanik zajmuje sie gaźnikami, a jeszcze mniej osób potrafi zrobić to dobrze. Więc najlepiej zrobić to samemu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-02-2014 09:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Irek dokładnie, a dobry fachowiec sobie potrafi zaśpiewać
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Irek |
Dodany dnia 12-02-2014 09:11 |
Postów: 28 Data rejestracji: 27.10.2013 19:51 Skąd: - |
Ja kupiłem lampe stroboskopową, obrotomierz podpinany pod cewke i jednogazowy analizator spalin. Sam robie wszystkie regulacje i tyle , wszystko działa jak należy- w przeciwieństwie do tego co niektórzy lokalni "mechanicy" robili
Polecam przy okazji książki : "Układy zasilania gaźnikowych silników samochodowych" i "Poprawa ekonomiczności i dynamiki samochodów osobowych" , jest w nich masa wskazówek na temat regulacji gaźnikowych silników. Na allegro kosztują dosłownie po pare złotych. Edytowane przez Irek dnia 12-02-2014 09:15 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-02-2014 09:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Irek no własnie, fachowiec a "fachowiec" to dwie różne rzeczy, doświadczenie w takich sprawach niedługo będzie w cenie bo teraz to majstry zwykle kabel do diagnostyki wpinają i wymieniają co wyskoczy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Irek |
Dodany dnia 12-02-2014 09:16 |
Postów: 28 Data rejestracji: 27.10.2013 19:51 Skąd: - |
Po prostu tego dziś w szkołach nie uczą, mało kto chce sie sam nauczyć a poza tym to troche czasu schodzi, znacznie dłużej niż podpięcie kabelka diagnostycznego... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 250000km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 12-02-2014 13:28 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Irek
Co prawda to prawda.... Mój teść pojechał w Piątek z Scenic'kiem do takiego "fachowca" podpiął się do kompa, pomerdał klawiaturą i wykasował "błędy". Dziś rano teść do samochodu, a tu choinka się świeci ale samochód nawet nie odpala.. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 12-02-2014 13:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Rolf generalizujesz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rolf |
Dodany dnia 12-02-2014 14:09 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@maestro
Może i tak ale wiem że obecnie teść szuka warsztatu który mu porządnie zrobi Scenic'a http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |