Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz1988 |
Dodany dnia 08-03-2014 17:41 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Od czego jest ten czujnik niebieski? przykręcony pod kolektorem dolotowym? Urwały mi się kable brązowy i biały i teraz nie nie wiadomo który był w którym pinie.
lukasz1988 dodał/a następującą grafikę:
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-03-2014 17:41 |
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 17:50 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
To jest czujnik od spalania stukowego.....
A ten z boku na jeden kabelek to czujnik od poziomu/ciśnienia oleju, pokazuje wyniki na zegarach http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
gielab0019 |
Dodany dnia 08-03-2014 19:11 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
też mam tą kostkę co zaznaczyłeś strzałką ale nie podłączona też się zastanawiałem od czego to
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 19:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf ten po prawej z niebieskim to chyba nie od oleju tylko piąty wtryskiwacz - startowy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 19:41 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Chodziło mi o ten czujnik na jeden kabelek (kremowy plastik obok filtra oleju) A ten niebieski to piąty wtryskiwacz (nawet nie wiem czy takie coś jest ) bo jak dla mnie wygląda jak czujnik spalania stukowego. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 20:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf na 99% to piąty. on jest dla łatwiejszego uruchomienia, benzyna jest rozpylana o w dalszej odległości od silnika i ma czas by wymieszać się z powietrzem co ułatwia rozruch
we wczesnych silnikach f7p (f7p-700) nie występował, listwa paliwowa nie miała wyjścia na jego zasilanie, a sam silnik nie posiadał sondy lambda tylko potencjometr co2 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 20:25 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
O proszę i człowiek się cały czas czegoś nowego uczy W takim razie w jaki sposób rozwiązany jest dopływ paliwa do tego wtrysku, jak nie z listwy to musi posiadać własny wężyk. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
arczycho |
Dodany dnia 08-03-2014 20:33 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@Kujtek ale to nie jest piąty wtryskiwacz na 100%
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 20:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@arczycho a co to może być? czujnik temp. powietrza w dolocie?
w każdym razie @Rolf tak wygląda wyprowadzenie na 5 wtryskiwacz: http://i.imgur.co... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 20:43 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Dzięki Panie Jeszcze jedno pytanko, on podaje paliwo tylko i wyłącznie w trakcie rozruch silnika a potem się odłącza http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 20:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf dokładnie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 21:05 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Nie powiem ciekawe rozwiązanie http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
arczycho |
Dodany dnia 08-03-2014 21:35 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@Kujtek fajnie że piąty wtryskiwacz jest wkręcony w blok silnika a nie w kolektor dolotowy
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 21:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@arczycho a on nie jest bliżej na tym zdjęciu w kolektorze?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
arczycho |
Dodany dnia 08-03-2014 21:51 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@Kujtek a co Ci strzałka wskazuje
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 21:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@arczycho ale Rolf pytał o to z niebieskim na bliższym planie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 00:38 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No tak myślałem, że to piąty wtryskiwacz bo z listwy idzie do niego przewód tylko teraz pytanie jak te kable powinny iść bo urwały mi się tak, że nie wiem po której stronie wtyczki powinien iść biały i gdzie brązowy a mam teraz gorszy problem bo nie chodzi mi F7P na jednym cylindrze do tego płyn w zbiorniczku zrobił się z zielonego na taki ciemno zielony i obawiam się że to uszczelka pod głowicą tylko że w zbiorniczku na pewno to nie jest olej. Wszystko działa, wentylator się załącza tak ja powinien, ogrzewanie jest tylko jest problem z obrotami wymieniłem krokowca, zawór ciśnienia paliwa, tps ustawiony na 100%. I nie mam pojęcia czemu tak jest teraz jest koło 1500 obrotów gdy zatkam krokowca palcem na maxa że nie dostaje nic powietrza obroty spadają tak jak by ssał gdzieś lewe powietrze bo przy przytkanym na maxa krokowcu powinien zgasnąć i teraz pytanie czy to na 100% uczelka pod głowicą? A i jeszcze jedno jak dodaje gazu na ciepłym to zasysa wąż ten od chłodnicy co idzie pod termostat no dziwne akcje jakieś się dzieją. Co myślicie? Z tym przewodem to może być wina termostatu, że nie puszcza? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 00:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
płyn w zbiorniczku zrobił się z zielonego na taki ciemno zielony a jakiego koloru był wcześniej? jak nie płukałeś układu chłodzenia przed swapem to po wlaniu nowego płynu wymieszał się z resztkami starego i tyle szukaj nieszczelności w dolocie a nie zaraz na uszczelkę zwalasz winę co do kabli do wtrysku to nie ma różnicy, przecież i tak kabelki zasilają cewkę we wtryskiwaczu Edytowane przez Kujtek dnia 09-03-2014 00:48 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Bot |
Dodany dnia 09-03-2014 00:47 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Jak już masz bałagan w zbiorniczku i gar ma słabe ciśnienie to uszczelka.
Wtyczka z jednym pinem to od ciśnienia oleju. a to co w kolektor dolotowy to 5ty wtryskiwacz, działa przy rozruchu i jak się przyjrzycie to dochodzi do niego paliwo. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 00:49 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): płyn w zbiorniczku zrobił się z zielonego na taki ciemno zielony a jakiego koloru był wcześniej? jak nie płukałeś układu chłodzenia przed swapem to po wlaniu nowego płynu wymieszał się z resztkami starego i tyle szukaj nieszczelności w dolocie a nie zaraz na uszczelkę zwalasz winę co do kabli do wtrysku to nie ma różnicy, przecież i tak kabelki zasilają cewkę we wtryskiwaczu Był kolory zielonego Był płukany i to sporo i przez jakieś dwa dni płyn był w zbiorniczku jak nowy póżniej się zrobił taki ciemno zielony. Przy włączonym silniku jak zdejmę przewód z świecy na tym cylindrze co nie chodzi to silnik coś tam reaguje ale nie tak jak zdejmę z innej świecy. Edytowane przez lukasz1988 dnia 09-03-2014 00:53 |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |