Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 00:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 jak masz dostęp to weź użyj tego wihajstra do mierzenia kompresji i się okaże
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-03-2014 00:51 |
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 00:55 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Bot napisał(a): Jak już masz bałagan w zbiorniczku i gar ma słabe ciśnienie to uszczelka. Wtyczka z jednym pinem to od ciśnienia oleju. a to co w kolektor dolotowy to 5ty wtryskiwacz, działa przy rozruchu i jak się przyjrzycie to dochodzi do niego paliwo. ale przy tym 5 wtryskiwaczu też obojętnie jak podłącze kable z kostki? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 00:58 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tak
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 00:58 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): @lukasz1988 jak masz dostęp to weź użyj tego wihajstra do mierzenia kompresji i się okaże Gdybym miał to bym to zrobił ale może kolega mi załatwi i sprawdzę a jak nie uszczelka to co to może być? dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało. Zastanawia mnie ten przewód, że go tak zasysa. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 01:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
lukasz1988 napisał(a): dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało a, to taki drobny szczegół no to jak takie coś to mogła uszczelka pójść albo i w najgorszym wypadku głowica do wywalenia... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 01:04 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): lukasz1988 napisał(a): dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało a, to taki drobny szczegół no to jak takie coś to mogła uszczelka pójść albo i w najgorszym wypadku głowica do wywalenia... No drobny żeby cylinder nie popłynął. No mam nadzieję że głowica cała bo tak będzie kiszka. Za długo się nie nacieszyłem z F7P w R5 ale przyjemność z jazdy jest tzn była |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 01:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 z tego co pamiętam to maestro miał głowicę w stanie "aby założyć"
jak ściągniesz to daj do sprawdzenia i będziesz dumać dalej hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 01:14 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): @lukasz1988 z tego co pamiętam to maestro miał głowicę w stanie "aby założyć" jak ściągniesz to daj do sprawdzenia i będziesz dumać dalej Tzn jak to będzie uszczelka tylko to z głowicą chce już porobić trochę, porting zrobić, od razu koło ode-lżyć bo docelowo ten silnik będzie siedział w innej R5 ale chciałbym wsadzić go już tam zrobionego tak żeby przez jakiśczas tam nie zaglądać ale to tylko tak się mówi. A u was też te silniki się tak wolno chłodzą jak się zgasi samochód to u mnie czapa jest gorąca przez dłuższy czas. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 01:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 to ją najpierw sprawdź przed składaniem, bo zaczniesz się bawić w porting a tu wyjdzie że głowica jednak na złom
miej nadzieję że to TYLKO uszczelka, wtedy możesz iść w niedzielę i dać na tacę a masz pompkę obiegową działającą po wyłączeniu silnika? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 01:29 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): @lukasz1988 to ją najpierw sprawdź przed składaniem, bo zaczniesz się bawić w porting a tu wyjdzie że głowica jednak na złom miej nadzieję że to TYLKO uszczelka, wtedy możesz iść w niedzielę i dać na tacę a masz pompkę obiegową działającą po wyłączeniu silnika? Nie przypominam sobie żebym coś takiego wkładał. To u mnie po jakimś czasie kolektor wydechowy jest zimniejszy niż czapa. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2014 01:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 miałeś dawcę czy kupiłeś sam komplet na swapa? w f7p w clio i w 19 byla pompka obiegowa która działała po każdym wyłączeniu silnika ~10 minut (12?) i dzięki niej silnik chłodził się równomiernie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Bot |
Dodany dnia 09-03-2014 03:00 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
No te silniki ogólnie dużo ciepła produkują , w lato wentylator po mieście co chwila się włącza
sprawdź kompresje , to dużo się dowiesz. Potem ewentualne koszta większe/mniejsze. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-03-2014 12:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot bo chłodnica jest kiepska.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lukasz1988 |
Dodany dnia 09-03-2014 23:06 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Kujtek napisał(a): @lukasz1988 miałeś dawcę czy kupiłeś sam komplet na swapa? w f7p w clio i w 19 byla pompka obiegowa która działała po każdym wyłączeniu silnika ~10 minut (12?) i dzięki niej silnik chłodził się równomiernie Miałem na swapa tylko silnik kompletny pompka obiegowa była ale my założyliśmy wymiennik ciepła na filter woda-olej dlatego jest inny układ od R5 GTE. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-03-2014 23:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie ma to znaczenia. pompka była ZAWSZE, a wymiennik już nie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 10-03-2014 10:38 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@lukasz1988 No to jak nie założyliście pompki obiegowej to po zgaszeniu silnika wychładza się jak każdy inny, a że chłodnica bez klimy jest mniejsza jak w F3Nie to chwilę potrwa zanim ostygnie. Co do głowicy to zrób mu nawet nie sam test kompresji, tylko próbę olejową i będziesz dokładnie wiedzieć na czym stoisz przed ściągnięciem jej z silnika. Jak długo nie chodził bez chłodzenia to głowica powinna być cała.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |