30 Kwietnia 2024 12:40:47
Zdjęcia użytkowników
lucas36 patrick_LCH
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Co to za kostka? 
Kujtek
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 00:51
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 jak masz dostęp to weź użyj tego wihajstra do mierzenia kompresji i się okaże

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-03-2014 00:51
Awatar
lukasz1988
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 00:55
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Bot napisał(a):

Jak już masz bałagan w zbiorniczku i gar ma słabe ciśnienie to uszczelka.
Wtyczka z jednym pinem to od ciśnienia oleju.
a to co w kolektor dolotowy to 5ty wtryskiwacz, działa przy rozruchu i jak się przyjrzycie to dochodzi do niego paliwo.


ale przy tym 5 wtryskiwaczu też obojętnie jak podłącze kable z kostki?
 
Kujtek
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 00:58
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

tak

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 00:58
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kujtek napisał(a):

@lukasz1988 jak masz dostęp to weź użyj tego wihajstra do mierzenia kompresji i się okaże


Gdybym miał to bym to zrobił ale może kolega mi załatwi i sprawdzę a jak nie uszczelka to co to może być? dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało. Zastanawia mnie ten przewód, że go tak zasysa.
 
Kujtek
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

lukasz1988 napisał(a):
dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało


a, to taki drobny szczegół Rotfl

no to jak takie coś to mogła uszczelka pójść albo i w najgorszym wypadku głowica do wywalenia...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:04
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kujtek napisał(a):

lukasz1988 napisał(a):
dodam że parę dni wcześniej bezpiecznik od wentylatora mi padł i układ zagrzał się tak, że aż na zbiorniczku mi łączenia puściły i całe borygo wyleciało


a, to taki drobny szczegół Rotfl

no to jak takie coś to mogła uszczelka pójść albo i w najgorszym wypadku głowica do wywalenia...


No drobny Grin żeby cylinder nie popłynął. No mam nadzieję że głowica cała bo tak będzie kiszka. Za długo się nie nacieszyłem z F7P w R5 Smile ale przyjemność z jazdy jest tzn była Grin
 
Kujtek
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:07
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 z tego co pamiętam to maestro miał głowicę w stanie "aby założyć"

jak ściągniesz to daj do sprawdzenia i będziesz dumać dalej

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:14
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kujtek napisał(a):

@lukasz1988 z tego co pamiętam to maestro miał głowicę w stanie "aby założyć"

jak ściągniesz to daj do sprawdzenia i będziesz dumać dalej


Tzn jak to będzie uszczelka tylko to z głowicą chce już porobić trochę, porting zrobić, od razu koło ode-lżyć bo docelowo ten silnik będzie siedział w innej R5 ale chciałbym wsadzić go już tam zrobionego tak żeby przez jakiśczas tam nie zaglądać ale to tylko tak się mówi. A u was też te silniki się tak wolno chłodzą jak się zgasi samochód to u mnie czapa jest gorąca przez dłuższy czas.
 
Kujtek
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:20
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 to ją najpierw sprawdź przed składaniem, bo zaczniesz się bawić w porting a tu wyjdzie że głowica jednak na złom

miej nadzieję że to TYLKO uszczelka, wtedy możesz iść w niedzielę i dać na tacę Smile

a masz pompkę obiegową działającą po wyłączeniu silnika?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:29
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kujtek napisał(a):

@lukasz1988 to ją najpierw sprawdź przed składaniem, bo zaczniesz się bawić w porting a tu wyjdzie że głowica jednak na złom

miej nadzieję że to TYLKO uszczelka, wtedy możesz iść w niedzielę i dać na tacę Smile

a masz pompkę obiegową działającą po wyłączeniu silnika?


Nie przypominam sobie żebym coś takiego wkładał. To u mnie po jakimś czasie kolektor wydechowy jest zimniejszy niż czapa.
 
Kujtek
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 01:46
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 miałeś dawcę czy kupiłeś sam komplet na swapa? w f7p w clio i w 19 byla pompka obiegowa która działała po każdym wyłączeniu silnika ~10 minut (12?) i dzięki niej silnik chłodził się równomiernie

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Bot
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 03:00
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

No te silniki ogólnie dużo ciepła produkują , w lato wentylator po mieście co chwila się włącza Smile
sprawdź kompresje , to dużo się dowiesz. Potem ewentualne koszta większe/mniejsze.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 12:39
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Bot bo chłodnica jest kiepska.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
lukasz1988
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 23:06
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Kujtek napisał(a):

@lukasz1988 miałeś dawcę czy kupiłeś sam komplet na swapa? w f7p w clio i w 19 byla pompka obiegowa która działała po każdym wyłączeniu silnika ~10 minut (12?) i dzięki niej silnik chłodził się równomiernie


Miałem na swapa tylko silnik kompletny pompka obiegowa była ale my założyliśmy wymiennik ciepła na filter woda-olej dlatego jest inny układ od R5 GTE.
 
maestro
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 23:25
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie ma to znaczenia. pompka była ZAWSZE, a wymiennik już nie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dj_mafiozo
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2014 10:38
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@lukasz1988 No to jak nie założyliście pompki obiegowej to po zgaszeniu silnika wychładza się jak każdy inny, a że chłodnica bez klimy jest mniejsza jak w F3Nie to chwilę potrwa zanim ostygnie. Co do głowicy to zrób mu nawet nie sam test kompresji, tylko próbę olejową i będziesz dokładnie wiedzieć na czym stoisz przed ściągnięciem jej z silnika. Jak długo nie chodził bez chłodzenia to głowica powinna być cała.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: