30 Kwietnia 2024 21:53:08
Zdjęcia użytkowników
Robekrk Moch
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wysokie obroty F7P 
TermiFNFAL
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2014 23:36
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

maestro, nie przekonujesz mnie. Mądrujesz się strasznie a trafiłeś zaledwie raz na pięć w moim przypadku. Twoje porady biorę jedynie pod uwagę.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-04-2014 23:36
Awatar
lukasz1988
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:38
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

a u mnie jak stało na 3000 tys obrotów tak stoi jak zgaszę i zapale to jest 2000 tys doda, gazu powyżej 3000 tys i znowu stoi na 3000 tys. Przepustnica wyczyszczona uszczelka wymieniona stawiam na TPS chodź jak się go przestawia to reaguje ale nie dużo a dodam że jest zagięty przewód do krokowca na maxa a gdy podłącze przewód do stożka to już w ogóle obroty 3500 tys i pali jak smok teraz i się dławi strasznie.
 
Kujtek
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 "stawiam na TPS chodź jak się go przestawia to reaguje ale nie dużo"
jak go przestawiasz? miernik w łapę i ustaw go tak jak wcześniej było napisane. 0.2V zamknięta przepustnica, 4.7V na otwartej

przepustnica szczelnie jest zamknięta?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:47
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Szczelnie na pewno a z tego co pamiętam to tps był ustawiony na o 0.2V na zamkniętej ale na otwartej miał więcej niż 4.7 ale to możliwe żeby od tps obrotu wzrosły z 1100 na 3500?
 
Kujtek
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:49
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak na zamkniętej było 0.2V to nie powinno. a co z silniczkiem krokowym, na pewno działa i jest dokładnie wyczyszczony i wymyty?

tam te wszystkie podciśnienia co z kolektora ssącego wychodzą są popodpinane odpowiednio?


"dodam że jest zagięty przewód do krokowca na maxa" - ? nie rozumiem co napisałeś

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:54
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

silniczek kupiony na forum wyczyszczony i na 100% sprawny. Wszystkie wężyki tak nie mam tylko podpiętego wtrysku pod kolektorem tego (rozruchowego) tzn nie jest podpięty do listwy. A sondę można jakoś sprawdzić czy działa na 100% dobrze?
 
Kujtek
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:56
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 sonda nie spowoduje 3000 obr na jałowych

gdzieś ewidentnie ssie powietrze, jak przepustnica szczelna, a silniczek dobry to przez internet nieszczelności nie znajdziemy...

najlepiej to wiesz co, rozebrać i złożyć na nowo. kolektor demontowałeś? jak tak to ściągnij go i załóż jeszcze raz, uważnie żeby nigdzie nie było szczelin...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 02:59
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

No był demontowany bo robiłem głowicę i dana była nówka uszczelka pod kolektor i jakieś 2 dni było dobrze i się znowu zesrało za przeproszeniem.


Treść dodana dnia 13 kwiecień 2014 02:02:

Tak jak pisałem wcześniej w przepustnicy jest taka mała dziurka na górze w środku tuż przed małą przepustnicą jak ją zatkam palcem to obroty spadają do 1000.

Edytowane przez lukasz1988 dnia 13-04-2014 03:02
 
Kujtek
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:03
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 no to ściągnij go i złóż na nowo, innej rady nie ma. jest jeszcze możliwość że układ (w sterowniku silnika) odpowiedzialny za zawór jałowych obrotów jest spalony

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:05
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

a da się to jakoś sprawdzić czy jest spalony czy nie?
 
Kujtek
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:07
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 otwórz go i zobacz czy nic nie jest nadpalone

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:10
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

to podpinałem kompa od 5 GTE na którym wcześniej chodził przez dzień i było git. Jutro jeszcze go rozbiorę i zobaczę albo podepnę jeszcze raz kompa od 5 i zobaczymy.
 
Kujtek
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:12
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 od 1.7 tak?
rozbierz obudowę sterownika i obejrzyj płytkę

jak możesz to zrób zdjęcia płytki (wyraźne) i wrzuć na forum jak nie będziesz pewny

jeszcze dobrze by było jak byś pożyczył i podpiął sprawny komputer od 16v

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:19
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

Tak od 1.7 szybciej się zbierał na tym kompie Smile ale miał np niżej odcinkę. No ok rozbiorę i zrobię a z kpmpem 16V ciężko bo w moim gronie tylko ja jestem za francuzami Grin he
 
Kujtek
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2014 03:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lukasz1988 skąd jesteś? to popytaj tutaj w regionalnym dziale niedaleko ciebie, może ktoś ma 16v i by ci użyczył kompa na podmianę, spróbuj też w klubie clio

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
TermiFNFAL
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2014 00:09
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

przy odłączeniu tps'a i nawet krokowca na wyłączonym silniku nie powodowało wzrostu do 3 tys, z tego co testy robiłem to odłączenie tps'a to obroty były koło 2,5 tys.
Maksymalnie otwarty zawór wolnych obrotów nie przekracza 2 tys - przynajmniej u mnie nie przekraczał.
Może jak skręcałeś przepustnicę z kolektorem to uszkodziłeś uszczelkę, ona taka niechętna jest do przykręcania ; )

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
michor
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2014 13:47
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Kujtek napisał(a):(...)
tam chyba powinna być jakaś śrubka przy przepustnicy jak już chcesz koniecznie podnieść obroty. nią operuj, to wtedy silnik też będzie o tym wiedział bo z tps pójdzie info że uchylona trochę.


Tia.
Tylko gdzie nie czytałem to pisali żeby jej nie ruszać a zdecydowanie nie używać do regulacji wolnych obrotów Rotfl

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Kujtek
#78 Drukuj posta
Dodany dnia 14-04-2014 14:22
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@michor wiem że nie powinno się jej ruszać, ale jak już ma specjalne życzenie żeby podnieść obroty to chyba lepiej uchylić przepustnicę niż doprowadzać lewe powietrze za tpsem?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lukasz1988
#79 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2014 19:31
Awatar


Postów: 63

Data rejestracji: 17.04.2013 22:56
Skąd: mazowieckie
Wołomin

No i sprawa rozwiązana pęknięty kolektor dolotowy jutro może będę miał drugi to napisze czy pomogło.
 
TermiFNFAL
#80 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2014 20:08
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

jak do tego doszedłeś że jest pęknięty?

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: