Menu główne
Forum
Klubowicze
TermiFNFAL |
Dodany dnia 11-04-2014 23:36 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
maestro, nie przekonujesz mnie. Mądrujesz się strasznie a trafiłeś zaledwie raz na pięć w moim przypadku. Twoje porady biorę jedynie pod uwagę. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2014 23:36 |
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 02:38 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
a u mnie jak stało na 3000 tys obrotów tak stoi jak zgaszę i zapale to jest 2000 tys doda, gazu powyżej 3000 tys i znowu stoi na 3000 tys. Przepustnica wyczyszczona uszczelka wymieniona stawiam na TPS chodź jak się go przestawia to reaguje ale nie dużo a dodam że jest zagięty przewód do krokowca na maxa a gdy podłącze przewód do stożka to już w ogóle obroty 3500 tys i pali jak smok teraz i się dławi strasznie. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 02:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 "stawiam na TPS chodź jak się go przestawia to reaguje ale nie dużo" jak go przestawiasz? miernik w łapę i ustaw go tak jak wcześniej było napisane. 0.2V zamknięta przepustnica, 4.7V na otwartej przepustnica szczelnie jest zamknięta? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 02:47 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Szczelnie na pewno a z tego co pamiętam to tps był ustawiony na o 0.2V na zamkniętej ale na otwartej miał więcej niż 4.7 ale to możliwe żeby od tps obrotu wzrosły z 1100 na 3500? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 02:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak na zamkniętej było 0.2V to nie powinno. a co z silniczkiem krokowym, na pewno działa i jest dokładnie wyczyszczony i wymyty? tam te wszystkie podciśnienia co z kolektora ssącego wychodzą są popodpinane odpowiednio? "dodam że jest zagięty przewód do krokowca na maxa" - nie rozumiem co napisałeś Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 02:54 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
silniczek kupiony na forum wyczyszczony i na 100% sprawny. Wszystkie wężyki tak nie mam tylko podpiętego wtrysku pod kolektorem tego (rozruchowego) tzn nie jest podpięty do listwy. A sondę można jakoś sprawdzić czy działa na 100% dobrze? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 02:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 sonda nie spowoduje 3000 obr na jałowych gdzieś ewidentnie ssie powietrze, jak przepustnica szczelna, a silniczek dobry to przez internet nieszczelności nie znajdziemy... najlepiej to wiesz co, rozebrać i złożyć na nowo. kolektor demontowałeś? jak tak to ściągnij go i załóż jeszcze raz, uważnie żeby nigdzie nie było szczelin... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 02:59 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No był demontowany bo robiłem głowicę i dana była nówka uszczelka pod kolektor i jakieś 2 dni było dobrze i się znowu zesrało za przeproszeniem.
Treść dodana dnia 13 kwiecień 2014 02:02: Tak jak pisałem wcześniej w przepustnicy jest taka mała dziurka na górze w środku tuż przed małą przepustnicą jak ją zatkam palcem to obroty spadają do 1000. Edytowane przez lukasz1988 dnia 13-04-2014 03:02 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 03:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 no to ściągnij go i złóż na nowo, innej rady nie ma. jest jeszcze możliwość że układ (w sterowniku silnika) odpowiedzialny za zawór jałowych obrotów jest spalony Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 03:05 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
a da się to jakoś sprawdzić czy jest spalony czy nie? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 03:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 otwórz go i zobacz czy nic nie jest nadpalone Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 03:10 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
to podpinałem kompa od 5 GTE na którym wcześniej chodził przez dzień i było git. Jutro jeszcze go rozbiorę i zobaczę albo podepnę jeszcze raz kompa od 5 i zobaczymy. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 03:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 od 1.7 tak? rozbierz obudowę sterownika i obejrzyj płytkę jak możesz to zrób zdjęcia płytki (wyraźne) i wrzuć na forum jak nie będziesz pewny jeszcze dobrze by było jak byś pożyczył i podpiął sprawny komputer od 16v Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 13-04-2014 03:19 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Tak od 1.7 szybciej się zbierał na tym kompie ale miał np niżej odcinkę. No ok rozbiorę i zrobię a z kpmpem 16V ciężko bo w moim gronie tylko ja jestem za francuzami he |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-04-2014 03:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 skąd jesteś? to popytaj tutaj w regionalnym dziale niedaleko ciebie, może ktoś ma 16v i by ci użyczył kompa na podmianę, spróbuj też w klubie clio Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 14-04-2014 00:09 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
przy odłączeniu tps'a i nawet krokowca na wyłączonym silniku nie powodowało wzrostu do 3 tys, z tego co testy robiłem to odłączenie tps'a to obroty były koło 2,5 tys. Maksymalnie otwarty zawór wolnych obrotów nie przekracza 2 tys - przynajmniej u mnie nie przekraczał. Może jak skręcałeś przepustnicę z kolektorem to uszkodziłeś uszczelkę, ona taka niechętna jest do przykręcania ; ) Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 14-04-2014 13:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek napisał(a):(...) tam chyba powinna być jakaś śrubka przy przepustnicy jak już chcesz koniecznie podnieść obroty. nią operuj, to wtedy silnik też będzie o tym wiedział bo z tps pójdzie info że uchylona trochę. Tia. Tylko gdzie nie czytałem to pisali żeby jej nie ruszać a zdecydowanie nie używać do regulacji wolnych obrotów [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-04-2014 14:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor wiem że nie powinno się jej ruszać, ale jak już ma specjalne życzenie żeby podnieść obroty to chyba lepiej uchylić przepustnicę niż doprowadzać lewe powietrze za tpsem? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 17-04-2014 19:31 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
No i sprawa rozwiązana pęknięty kolektor dolotowy jutro może będę miał drugi to napisze czy pomogło. |
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 17-04-2014 20:08 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
jak do tego doszedłeś że jest pęknięty? Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |