Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-04-2014 04:09 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
odkręciłem tylko 5 śrub z góry a kolektor już wyciągnałem bo z dołu wszystkie te "łapki" się urwały. Na odpalonym silniku złapałem za kolektor pociągnąłem do góry i obroty się zwiększyły czyli wiedziałem że to wina kolektora a później już samo wyszło. Po wymianie kolektora jest lepiej jakieś 1500 obrotów jak wkręciłem śrubkę na przepustnicy tą zalaną fabrycznie takim plastikiem czy gumą obroty stoją na 1000 tylko nie chodzi idealnie równo i ma bardzo duże spalanie no i nie jedzie tak jak powinien czuć tak jakby chciał szybciej przyspieszać ale nie może no i jedyną częścią która został do wymiany to sonda. Mogą być taki objawy przez sondę? podwyższone spalanie bardzo, wyższe obroty i brak mocy. problem w tym że nie mogę wykręcić tej starej bo jest przyspawana i co teraz zrobić? zostawić ją i wstawić nową tuż za kolektorem wydechowym może tak być? |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-04-2014 04:09 |
Bot |
Dodany dnia 19-04-2014 07:52 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
TPS ustawiony ?
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 19-04-2014 10:04 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Sądzę, że niepotrzebnie ruszałeś tą śrubkę, ale u mnie po jej zatkaniu nie było żadnych zmian czyli ustaw to tak, aby nie przepuszczało powietrza. No i TPS. Ja u siebie go w końcu ustawiłem na wartość 0,19V - 0,20V ale jeszcze nie wiem jak jeździ bo zawór wolnych obrotów się w ropie moczy Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-04-2014 10:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 a jak odpiąłeś sondę to żadnych zmian? wysokie spalanie i "niejechanie" mogą być przez nią jak masz TPS ustawiony? wsadzenie drugiej obok spoko pomysł ale jak będziesz wyciągać kolektor to wyciąć starą sondę, zaspawać dziurę i heja zrobisz gwint do nowej sondy i będzie cacy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-04-2014 13:16 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
TPS ustawiony na 0.20V. No dobra co do sondy to może ona być za kolektorem za portkami czy musi być obok starej czy to nie ma różnicy w którym miejscu będzie? |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-04-2014 13:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz1988 ma być za miejscem gdzie się zbiegają wszystkie kanały z każdego cylindra i możliwie najbliżej tego miejsca
reszta to Twoja inwencja twórcza do tego wspominałeś coś o sterowniku z F3N multi. teraz na nim śmigasz? miałeś otworzyć swój sterownik z f7p i zobaczyć czy nic nie jest spalone, sprawdzałeś? Edytowane przez Kujtek dnia 19-04-2014 13:28 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 19-04-2014 13:22 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@lukasz1988 obroty nie mają nic wspólnego z sondą, całkiem odłącz i nic to nie zmieni, tylko będzie ciężko nią ruszać z wolnych obrotów i będzie więcej palić, ale normalnie będzie trzymał 950 obrotów jak fabryka podała.
jeżeli to nie lewe powietrze np którymś węzykiem podciśnienia albo uszczelką kolektora (mam nadzieje że dałeś nową bo ona jest jednorazowa), albo czujnikiem temp powietrza, albo uszczelką pod przepustnicą, to przywiesza się krokowy, albo masz uszkodzone ECU albo źle ustawiony TPS, albo źle podłączone LPG, jeżeli posiadasz takowe. Możesz spróbować zastąpić silnik krokowy registrem takim jak do LPG i ustawić ręcznie obroty przy ciepłym silniku reasumując, ja twierdze, że nadal masz gdzieś lewe powietrze, tylko mu zamykasz dolot, żeby obroty sie obnizyły a silnik się próbuje ratować i dlatego nierówno chodzi Edytowane przez Lesiu11 dnia 19-04-2014 13:34 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
lukasz1988 |
Dodany dnia 19-04-2014 17:26 |
Postów: 63 Data rejestracji: 17.04.2013 22:56 Skąd: mazowieckie Wołomin |
Komputer sprawdzałem i jest dobry nic nie przypalone i na F3N chodzi tak samo. Wężyki wszystkie sprawdzone, uszczelka pod kolektor i przepustnice nowa, czujnik temperatury nowy, tps ustawiony tak jak mówiłem na 0,20V. Gazu nie posiadam. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |