Menu główne
Forum
Klubowicze
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 00:56 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Witam, mam problem zwiazany z wysokimi obrotami tzn. : po odpaleniu strasznie wysokie obroty ok 1300 które wachają sie na 900-1300 czy to na zimnym czy na cieplym. Wskazówka obrotomierza ,, pływa'' Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-04-2014 00:56 |
Kujtek |
Dodany dnia 08-04-2014 01:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wymontuj zawór od jałowych i go wyczyść, potraktuj go też wd40
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 08:27 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
i to że ,,gazuje'' i spalanie wychodzi mówiąc żartem 100/100 to też wina krokowca byla by? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-04-2014 09:10 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Świece, kabli WN, palec, kopułka. Sprawne
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 11:16 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Rolf tak. A myslicie ze wyczyszczenie krokowca da cos i sprawe zalatwi? bylem u mechanika to powiedzial ,,regulator'' wolnyych obrotow'' ale chcialem wasza opinie poznac , a jak tio nie pomoże to co dalej mozna popatrzeć. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-04-2014 11:23 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Tak wyczyść regulator wolnych obrotów "krokowca" i będziesz wiedział czy to to
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 11:29 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
a jeśli nie to , to co wtedy ew jest spaprane ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 08-04-2014 11:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Wtedy kup w sklepie z elektroniką taki preparat, nazywa się Kontakt 60 i tym psiknij tryki i kostkę, to jest dwuskładnikowe, najpierw psikasz tym, aby rozpuścić a potem tym do zmywania, zresztą na opakowaniu jest dokładnie opisane jak to stosować.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 12:18 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
dj _mafiozo no ok ale jak to nie krokowiec to co innego? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 08-04-2014 12:23 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A co innego może być? Obrotami biegu jałowego steruje ECU na podstawie danych z czujnika temperatury oraz czujnika zamkniętej przepustnicy (w ogóle osprzęt Bosha czy Magneti Marelli). Więc jeżeli nie wina siłownika wolnych obrotów to czujnika temperatury (ECU jakby było zjarane to silnik by w ogóle nie odpalił), więc jak nie pomoże czyszczenie krokowego to miernik w dłoń i zmierz rezystancję czujnika rano przed odpaleniem, jak sobie chwilę pochodzi tak do pierwszej kreski i jak silnik osiągnie normalną temperaturę pracy, nie pamiętam jakie mają być wartości ale to sobie znajdziesz na forum. A w ogóle zanim zaczniesz kombinować to popuść linkę gazu o dwa oczka i zobacz jak się zachowa.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-04-2014 12:25 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@seba178
Jak nie sprawdzisz to się nie przekonasz.... zacznij od kroka, jak to nic nie da będziem kombinować bo mówienie, a może to, a może tamto do niczego nie doprowadzi. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
seba178 |
Dodany dnia 08-04-2014 13:41 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Rolf , dj_mafiozo ok. a dokladniej krok w ktorym miejscu ? jak zmontowany jest? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-04-2014 14:49 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@seba178
Taki o jak u @ arrrdian http://www.renaul...owstart=20 możesz też sobie poczytać w tym temacie, może się ci na coś przyda http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
seba178 |
Dodany dnia 14-04-2014 23:04 |
Postów: 31 Data rejestracji: 01.04.2014 23:20 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
tak więc sprawa na 90% jest pewna że rycy bo dolot nieszczelny, i fakt! mam zamontowany stożek na tasme klehjjąca, tak sobie wymyślił jakiś rzemieślnik
Treść dodana dnia 14 kwiecień 2014 22:05: nie spodziewałem się ze ten szajs tak na obroty moze działac Edytowane przez seba178 dnia 14-04-2014 23:05 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 190000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |