Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-04-2014 16:21 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witajcie mam problem gdy wymienilem filtry oleje itp i sie przejechalem to w aucie zapowietrzył sie układ chłodzenia i teraz pytanie poniewaz gdy auto jest odpalone to plynu wchodzi max 3 litry i jak sie zagrzeje i sie go zgasi to w zbiorniku wyrównawczym plyn idzie do góry i po chwili opada dodam ze auto zaczyna dymić taką parą wodna i z wydechu leci woda i dymi coraz mocniej i nie chce sie odpowietrzyc, do tego regulowalem gaznik moze to od tego ale nie wiem mniejsza z tym pytanie jak odpowietrzyc porzadnie ukłąd ? sprawdzalem pompe i termostat wszystko dobre, układ płukałem, czyściłem i 2 odpowietrzniki wyciąłem ponieważ przepuszczały Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2014 16:21 |
grzes70 |
Dodany dnia 11-04-2014 16:54 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
ArbuzzZ napisał(a):2 odpowietrzniki wyciąłem To nie był dobry pomysł.W jaki sposób je wyciąłeś? ArbuzzZ napisał(a):auto zaczyna dymić taką parą wodna i z wydechu leci woda i dymi coraz mocniej i nie chce sie odpowietrzyc Masz jeszcze jakieś objawy padniętej uszczelki pod głowicą? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 11-04-2014 16:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
grzes70 napisał(a): (...) ArbuzzZ napisał(a):auto zaczyna dymić taką parą wodna i z wydechu leci woda i dymi coraz mocniej i nie chce sie odpowietrzyc Masz jeszcze jakieś objawy padniętej uszczelki pod głowicą? Dym, woda z wydechu i znikający płyn - więcej objawów moim zdaniem nie trzeba. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Rolf |
Dodany dnia 11-04-2014 16:57 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Poczytaj tu
http://www.renaul...d_id=14277 Możesz też poluzować korek na wyrównawczym i tak trochę pojeździć, a układ sam się odpowietrzy Woda z tłumika to para wodna, pojawia się jak zaczynasz jeździć po dłuższym postoju samochodu Tak sobie ja to zawsze tłumaczyłem...... http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 11-04-2014 16:59 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ale tej pary jest coraz mniej, a w obecnych warunkach pogodowych to nie powinno jej być prawie wcale.
jak jest silnik odpalony to bulgocze w zbiorniczku? węże są twarde czy miękkie? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-04-2014 17:00 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
odpowietrzniki wycialem i wstawilem rurkę i spiąłem spinkami skręcanymi aby było mozna jakos odpowietrzyc jak cos, co do dymienia to moze byc objaw uszczelki ? sprawdzalem swiecie i są czarne a slyszalem ze jak plyn bedzie wcinac to swiece maja bialy nalot i dodam ze te spaliny szczypia i drażnią w nosie takie takie dziwne są Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
michor |
Dodany dnia 11-04-2014 17:05 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Lejesz płyn czy wodę?
Tego dymu to jest "trochę" czy wyraźna zadyma. Dym się szybko ulatnia czy jest taki że się dłużej utrzymuje w powietrzu? Kolejne elementy wskazują na uszczelkę... Co do świec to niekonieczne. Czarne świece to bogata mieszanka/olej w tłoku. Białe raczej sugerują że jest ubogo. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-04-2014 17:13 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
teraz bede lał wode bo juz plynu mi braklo co do dymu to jest troche ale nie az tak duzo, dym nawet sie ulatnia wyglada jak para ale wolniej znika i smierfdzi ostro aa i dodam ze nigdy mi nie dymil nawet jak byl 1 stopien na dworze to tylko deliaktnie dawal dyma ale to od zimna a teraz nie wazne czy cieplo czy zimno, a jesli uszczelka walnie to powedzcie mi ile bedzie ksoztowac planowanie glowicy ? bo uszczelka taka lepsza wyniesie mnie okolo 120 zł ale nie wiem ile planowanie bo nie chce sie wrypac w ksozty Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-04-2014 17:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zabielenie koło 50zł w zakładzie szlifierskim a z uszczelką nie cuduj, jak już będziesz ściągać głowicę to kup elringa za 40zł i tyle Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-04-2014 23:24 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
dzis byl u mnie specjalista czlowiek który zjadł zęby na tych silnikach i pierwsze co to zobaczyl ze nie ma 2 odpowietrzników i powiedzial ze bez nich jest ciezko odpowietrzyc ponieważ renault zjebal i chlodnica jest najniżej a węże idące od niej idą do góry przez na problem sie odpowietrzyc i teraz czekam na węże ma coś wymyslec wiec w miedzy czasie wkrecilem gaznik i czyszcze komorę silnika i silnik do tego uszczelniam tłumik i likwiduje delikatna rdze. Więc zobaczymy co sie jutro okaze czy wiem ze bede ja robil bo jak na ten rocznik to stan blacharski jest piekny a uszczelka nie jest droga tylko sie boje o planowanie glowicy ;/ podobno drogie jest. Nic pany dzięki wielkie za pomoc a jutro sie zabieram i robie dalej bo moze beda juz węże a jesli nie to wstawiam gaznik i czyszcze dalej element po elemencie a potem jak juz zrobimy to regulacje gaznika i sprzęgło powoli Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-04-2014 23:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ napisałem że zabielenie (planowanie) głowicy 50zł. ściągasz, zawozisz do punktu autoszlifu i tyle. na szczęście nie musisz nic więcej robić, żadnych pasków rozrządu itp. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Robsajson |
Dodany dnia 12-04-2014 00:04 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nic tylko wsiadać i jechać Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy masz osad na nim oraz na końcu bagnetu do sprawdzania stanu oleju. Podejrzewam, że będzie więc uszczelka pod głowicą do wymiany. Głowicę wystarczy zabielić jeżeli jest prosta.Jeśli nie to jej planowanie to max 100 zł. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |