Menu główne
Forum
Klubowicze
rekrut19 |
Dodany dnia 14-05-2014 22:04 |
Postów: 78 Data rejestracji: 27.02.2011 15:02 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Witam mam pewien problem gdy włączę radio samochodowe w Renacie to przy muzyce słyszę obroty silnika w głośnikach to znaczy piszczenie i to jest denerwujące radio jest podpięte do wzmacniacza i tuby basowej proszę o pomoc jak ten pisk osunąć Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 224580km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-05-2014 22:04 |
Robsajson |
Dodany dnia 14-05-2014 22:29 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zakłócenia powoduje alternator.Wzmacniacz jest na tyle czuły, że je wyłapuje i wzmacnia, przenosząc na głośniki. Są dwie opcje co można zrobić: -podpiąć zasilanie wzmacniacza bezpośrednio pod akumulator -zamontować filtry przeciw zakłóceniowe Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
tomi |
Dodany dnia 15-05-2014 20:08 |
Postów: 628 Data rejestracji: 26.07.2005 21:54 Skąd: śląskie Częstochowa |
Podłączenie pod aku nic nie da, filtry bardzo obcinają pasmo, traci sie jakość.
Co to za wzmacniacz i jakie masz radio? Była R19 1.9dt RT z ABS 94r./
Megane III 1.9dci/ I30crdi GD Moje auto: Renault Laguna II dci/MeganeIVph2, diesel
|
michor |
Dodany dnia 15-05-2014 20:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pętla masy-
Zasilanie i masa powinny być z tego samego miejsca pociągnięte dla OBU sprzętów, ew. należy odciąć ekran z jednej strony (tuby) w RCA. Z racji faktu że ekran RCA jest jest (przynajmniej w radiu, a bardzo często we wzmakach) podłaczony do masy, to różnica w potencjałach powoduje indukowanie się zakłóceń. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
zibiboniek1 |
Dodany dnia 02-06-2014 15:44 |
Postów: 49 Data rejestracji: 22.09.2013 16:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Nie wiem czy temat został rozwiązany, ale ja miałem ten sam problem i rozwiązałem go w taki sposób że (choć sam się dziwię jak to działa) Przy radiu przeciąłem czarny kabel tj. masę i z kostki iso od przeciętej masy przeciągnąłem do masy wzmacniacza i świst ustał. także ani radio ani wzmacniacz nie mają podłączonej masy. w to miejsce są ze sobą połączone, gnd radia jest podłączone bezpośrednio do gnd wzmacniacza. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 314006km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 02-06-2014 15:48 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
To jest to o czym pisał Michor - masa do radia i do wzmaka powinna iść z tego samego punktu.
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
zibiboniek1 |
Dodany dnia 02-06-2014 16:10 |
Postów: 49 Data rejestracji: 22.09.2013 16:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Snorky napisał(a): Źle rozumujesz, z tego samego punktu znaczy że radio i wzmacnicz są podłączone np. do tego samego miejsca na karoserii lub bezpośrednio z minusa akumulatora. a ja nie mam podłączonej masy nigdzie, ani do karoserii ani do akumulatora. Dlatego napisałem że zdziwiłem się jak to działaTo jest to o czym pisał Michor - masa do radia i do wzmaka powinna iść z tego samego punktu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 314006km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |