29 Marca 2024 01:26:07
Zdjęcia użytkowników
TomexD kaktus
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
silnik zgasł i nie odpala, pstryka przekaźnik 
kana
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 14:35
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

Witam po dłuższej przerwie od forum i czasie bezawaryjnej jazdy clio. Niestety czas ten się skończył i wczoraj jadąc samochodem silnik nagle zgasł. Stało się to na prostej drodze, bez przyspieszania hamowania itp. Co dziwne nie zapaliły się kontrolki od ładowania i oleju choć silnik nie pracował. Teraz auto nie odpala, silnik ładnie kręci ale nie łapie. Słychać pstrykanie przekaźników tych z pod maski. Przy przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa. Spróbowałem wymienić przekaźniki na nowe ale niestety dalej to samo. Gdzie szukać przyczyny?
Czy mógł "uaktywnić" się immobilizer? Silnik jest po swapie, nie było wcześniej problemu z odpalaniem, jeżdżę nim już chyba rok

Kolejny zauważony objaw, nie świeci taka pomarańczowa kontrolka od komputera, która wcześniej przy odpalaniu świeciła. Teraz mruga bardzo szybko.

Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 15:33
Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 19-05-2014 14:35
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 15:59
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@kana kontrolka wskazuje na immobilizer, masz kod do odblokowania wciskaniem pedału gazu?

Silnik jest po swapie

1. wcześniej też miałeś immo?
2. w dawcy było immo?
3. co wymieniałeś przy zmianie silnika?
4. pilot do centralnego brałeś z dawcy?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
wolhack1
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 16:30
Awatar


Postów: 189

Data rejestracji: 25.02.2012 09:34
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

@kana
Kolejny zauważony objaw, nie świeci taka pomarańczowa kontrolka od komputera, która wcześniej przy odpalaniu świeciła. Teraz mruga bardzo szybko.


Zapewne jest to kontrolka od immo jeżeli przy zapłonie świeci jest ok a jezeli szybko mruga to silnik kręci ale nie odpali u mnie w R19 wystarczy zamknąć i otworzyć auto z pilota i jest ok. Więc zapewne masz problem z immo i tam szukał bym przyczyny Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 177000km
 
kana
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 19:52
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

No więc będzie problem bo komp miał zdjęty immo lub nie było go wcale (kupiłem silnik i sprzedający twierdził że nie ma immo więc więcej nie pytałem), centralny jest nie oryginalny, nie mam kodu... Przy silniku zmieniłem całą wiązkę komp no i silnik. Jeździłem już około roku więc czy możliwe żeby sobie nagle immo przypomniało że istnieje?
Co mam dalej robić żeby odpalić auto?
Rozmawiałem z jednym elektrykiem i stwierdził że przyczyną może być masa a raczej jej brak...

No i druga sprawa czy pstrykający przekaźnik pod maską też jest objawem od immo?
Gdzie ewentualnie w okolicach krk znajdę kogoś kto się potrafi tym zając?

Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 19:58
Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:00
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Idź drogą którą kieruje elektryk. Słaba masa to pstrykanie i dziwne dźwieki z przekaźników.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:02
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@kana w krk uderz do uzytkownika monterek5, może nawet ma w cabie ten sam silnik to ecu na podmiankę by podpiął

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:04
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kujtek pstryczenie przekaźników to na bank masa. do tego pewnie ta sama która zasila komputer. i wszystko w temacie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kana
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:06
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

podpowiedzcie jeszcze jak jej szukać, coś tam ogarniam się z prądów ale chętnie słucham mądrzejszych Smile

Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:06
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

rozbierz wtyczke kompa. na pinie 2 i 3 powinna być masa. nie wiem jaki masz dokładnie silnik?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kana
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:09
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

1.8 8v na wielopunkcie komputer jest simensa

Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a z jakiej fury motor?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kana
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:22
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

prawdopodobnie silnik jest z laguny I, a ja brałem go z przeszczepionej już clio. Jak mam liczyć piny na komputerze?

Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:25
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak rozbierzesz kostke to bedziesz miał cyferki Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kana
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:30
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

no to znacznie ułatwia sprawęSmile no to będę szukał masy a jak nie znajdę to znowu napiszę

Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

pogrzeb przy przekaźnikach, może tam też coś jest. to jest robione przez kogoś wiec nie bedzie pewnie wszystko tam gdzie ma byc wiec reszte trzeba organoleptycznie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
kana
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:41
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

byłem na szybko popatrzeć i niestety nie mam oznaczonych pinów:/ nie wiem więc który jest 2 i 3. Szukałem miernikiem i na kilku niby masa jest

http://obrazki.el...257329.jpg
czy to jest to?

Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 21:17
Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
Kujtek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 22:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@kana jak patrzysz na sterownik to masz kolejność tak jak w załączniku poniżej
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
2014-05-19_22-31-35.png

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kana
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 22:53
Awatar


Postów: 49

Data rejestracji: 20.12.2011 21:59
Skąd: małopolskie
Kraków

Na sterownik nie na kostkę? Pytam żeby nie było jakieś gafy z mojej strony

Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
 
Kujtek
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 22:54
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@kana tak, jak rozłączysz sterownik od wtyczki i patrzysz się na wejście w sterowniku

wtyczka ma kolejność w "odbiciu lustrzanym"

Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 20-05-2014 15:09
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie rozłożyłeś wtyczki skoro nie widzisz nadal cyferek. pokaz fotke jak wyglada komputer, w sensie z zewnątrz.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: