Menu główne
Forum
Klubowicze
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 14:35 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
Witam po dłuższej przerwie od forum i czasie bezawaryjnej jazdy clio. Niestety czas ten się skończył i wczoraj jadąc samochodem silnik nagle zgasł. Stało się to na prostej drodze, bez przyspieszania hamowania itp. Co dziwne nie zapaliły się kontrolki od ładowania i oleju choć silnik nie pracował. Teraz auto nie odpala, silnik ładnie kręci ale nie łapie. Słychać pstrykanie przekaźników tych z pod maski. Przy przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa. Spróbowałem wymienić przekaźniki na nowe ale niestety dalej to samo. Gdzie szukać przyczyny?
Czy mógł "uaktywnić" się immobilizer? Silnik jest po swapie, nie było wcześniej problemu z odpalaniem, jeżdżę nim już chyba rok Kolejny zauważony objaw, nie świeci taka pomarańczowa kontrolka od komputera, która wcześniej przy odpalaniu świeciła. Teraz mruga bardzo szybko. Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 15:33 Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-05-2014 14:35 |
Kujtek |
Dodany dnia 19-05-2014 15:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kana kontrolka wskazuje na immobilizer, masz kod do odblokowania wciskaniem pedału gazu? Silnik jest po swapie 1. wcześniej też miałeś immo? 2. w dawcy było immo? 3. co wymieniałeś przy zmianie silnika? 4. pilot do centralnego brałeś z dawcy? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
wolhack1 |
Dodany dnia 19-05-2014 16:30 |
Postów: 189 Data rejestracji: 25.02.2012 09:34 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@kana Kolejny zauważony objaw, nie świeci taka pomarańczowa kontrolka od komputera, która wcześniej przy odpalaniu świeciła. Teraz mruga bardzo szybko. Zapewne jest to kontrolka od immo jeżeli przy zapłonie świeci jest ok a jezeli szybko mruga to silnik kręci ale nie odpali u mnie w R19 wystarczy zamknąć i otworzyć auto z pilota i jest ok. Więc zapewne masz problem z immo i tam szukał bym przyczyny Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 177000km
|
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 19:52 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
No więc będzie problem bo komp miał zdjęty immo lub nie było go wcale (kupiłem silnik i sprzedający twierdził że nie ma immo więc więcej nie pytałem), centralny jest nie oryginalny, nie mam kodu... Przy silniku zmieniłem całą wiązkę komp no i silnik. Jeździłem już około roku więc czy możliwe żeby sobie nagle immo przypomniało że istnieje?
Co mam dalej robić żeby odpalić auto? Rozmawiałem z jednym elektrykiem i stwierdził że przyczyną może być masa a raczej jej brak... No i druga sprawa czy pstrykający przekaźnik pod maską też jest objawem od immo? Gdzie ewentualnie w okolicach krk znajdę kogoś kto się potrafi tym zając? Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 19:58 Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Idź drogą którą kieruje elektryk. Słaba masa to pstrykanie i dziwne dźwieki z przekaźników.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 19-05-2014 20:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kana w krk uderz do uzytkownika monterek5, może nawet ma w cabie ten sam silnik to ecu na podmiankę by podpiął Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek pstryczenie przekaźników to na bank masa. do tego pewnie ta sama która zasila komputer. i wszystko w temacie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 20:06 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
podpowiedzcie jeszcze jak jej szukać, coś tam ogarniam się z prądów ale chętnie słucham mądrzejszych Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
rozbierz wtyczke kompa. na pinie 2 i 3 powinna być masa. nie wiem jaki masz dokładnie silnik?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 20:09 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
1.8 8v na wielopunkcie komputer jest simensa Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a z jakiej fury motor?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 20:22 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
prawdopodobnie silnik jest z laguny I, a ja brałem go z przeszczepionej już clio. Jak mam liczyć piny na komputerze? Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak rozbierzesz kostke to bedziesz miał cyferki
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 20:30 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
no to znacznie ułatwia sprawę no to będę szukał masy a jak nie znajdę to znowu napiszę Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pogrzeb przy przekaźnikach, może tam też coś jest. to jest robione przez kogoś wiec nie bedzie pewnie wszystko tam gdzie ma byc wiec reszte trzeba organoleptycznie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 20:41 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
byłem na szybko popatrzeć i niestety nie mam oznaczonych pinów:/ nie wiem więc który jest 2 i 3. Szukałem miernikiem i na kilku niby masa jest
http://obrazki.el...257329.jpg czy to jest to? Edytowane przez kana dnia 19-05-2014 21:17 Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-05-2014 22:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kana jak patrzysz na sterownik to masz kolejność tak jak w załączniku poniżej
Kujtek dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kana |
Dodany dnia 19-05-2014 22:53 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
Na sterownik nie na kostkę? Pytam żeby nie było jakieś gafy z mojej strony Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-05-2014 22:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kana tak, jak rozłączysz sterownik od wtyczki i patrzysz się na wejście w sterowniku wtyczka ma kolejność w "odbiciu lustrzanym" Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 20-05-2014 15:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie rozłożyłeś wtyczki skoro nie widzisz nadal cyferek. pokaz fotke jak wyglada komputer, w sensie z zewnątrz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |