Menu główne
Forum
Klubowicze
kana |
Dodany dnia 21-05-2014 13:38 |
Postów: 49 Data rejestracji: 20.12.2011 21:59 Skąd: małopolskie Kraków |
Rozłożyłem i znalazłem numerki. Masa dociera na kostkę jest na pinie 6 który jest połączony z przekaźnikiem od pompy paliwa (on pstryka). Na kostce przekaźnika (wyjęty przekaźnik) sprawdzając żarówką w dwóch pinach jest masa. Po włożeniu pojawia się już na 3. podając na krótko masę z aku włącza się pompka paliwa. Zdjęć nie dam bo nie ma mnie w domu i nie mam jak
Treść dodana dnia 27 maj 2014 10:05: Problemem okazał się zerwany kabel prądowy we wtyczce łączącej wiązkę silnika z wiązką kabiny. Temat do zamknięcia. Dziękuje za pomoc Edytowane przez kana dnia 27-05-2014 11:05 Moje auto: Renault Clio, benzyna, 2000000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-05-2014 13:38 |
maestro |
Dodany dnia 27-05-2014 13:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czyli nie było zasilania na kostce komputera? Czy na przekaźnikach? NIGDY NIE SPRAWDZAJ ELEKTRONIKI ŻARÓWKĄ
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |