Menu główne
Forum
Klubowicze
xeon12 |
Dodany dnia 03-06-2014 19:50 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
witam mam problem z renault 19 generalnie z czujnikiem cisnienia powietrza jak go odlacze to obroty 1200 jak go podlacze 2500 na biegu jalowym pomocy
Treść dodana dnia 03 czerwiec 2014 18:53: dzis nawet wyminilem uszczeleke pod gaznikiem i byla czarna sadza pod nia . mimo to dalej obroty 2500 Edytowane przez xeon12 dnia 03-06-2014 19:53 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-06-2014 19:50 |
Kujtek |
Dodany dnia 03-06-2014 20:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witamy na forum. Uzupełnij profil auta, nie wiemy jaki masz silnik -> http://renault19....it_car.php Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
xeon12 |
Dodany dnia 03-06-2014 21:13 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
posiadam taki silnik C1J 1397 cm3, 60KM (Gaźnik) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 02:01 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@xeon12
Obroty Ci szaleją na ciepłym silniku czy zimnym Druga sprawa w jakiej kondycji gaźnik http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
xeon12 |
Dodany dnia 04-06-2014 11:09 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
Gaznik chyba jest ok, krokokwy tez sprawdzilem wymienilem czujnik cisnienia powietrza i dalej 2500 tys obrotów . Przy wyminie uszczelki pod gaznikiem zauwarzyłem cos jak sadze pod gaznikiem wydmuchalem wyczyscilem przemyłem bezyna ale to dalej nic nie dało. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 04-06-2014 11:54 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@xeon12 Nie odpisałem na wiadomość bo na gaźnikach się nie znam. Na pewno masz gaźnik? teraz wspominasz o silniczku krokowym. Masz za prawą lampą takie pudło do którego idą kable? Jak tak to masz wtrysk, prościej będzie pomóc Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 11:58 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@xeon12
Może masz jednopunkt, a nie gaźnik http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
grzes70 |
Dodany dnia 04-06-2014 13:18 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@xeon12 Miejsce na założenie tematu wybrałeś idealne...czytasz coś ze zrozumieniem czy nie bardzo? Na pewno masz gaźnik?Jeśli tak to nie możesz mieć krokowego. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 04-06-2014 14:16 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@xeon12 powiedz tylko tyle ciągniesz wajchę zanim odpalisz na zimnym jak tak to masz gaźnik ! a jak nie ciągniesz to masz automatycznie regulowane obroty poprzez silnik krokowy CZYLI MONOWTRYSK !
a dział to faktycznie idealnie dobrany Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 14:37 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Hymmm tak z mojej ciekawości i nie na miejscu. Chyba
W gaźnikach R19 nie ma automatycznego ssania http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
gielab0019 |
Dodany dnia 04-06-2014 14:38 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Rolf tzn jak masz na ssaniu to Ci się automatycznie cięgno opuszcza jak złapie odpowiednią temp dla pracy bez ssania .
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 14:57 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@gielab0019
Wiesz pytałem się bo zrozumiałem że ssanie w R19 jest na tak zwanego bata http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 04-06-2014 16:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Rolf bo jest w gaznikach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xeon12 |
Dodany dnia 04-06-2014 16:38 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
witam w mojej reni mam gaznik o taki http://allegro.pl...82945.html Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 16:49 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@xeon12
Panie, pan posiadasz Monowtrysk http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
xeon12 |
Dodany dnia 04-06-2014 16:50 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
czyli generalnie monowtrysk chyba
Treść dodana dnia 04 czerwiec 2014 15:50: i co ztym fantem zrobic ? Treść dodana dnia 04 czerwiec 2014 15:53: co myslicie na temat uszczelki pomiedzy kolektoram bo była taka teza? Edytowane przez xeon12 dnia 04-06-2014 16:53 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 04-06-2014 16:57 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@xeon12
Pisałeś mi o czujniku podciśnienia.... To sprawdź go/podmień na inny i zobaczysz co Ci wyjdzie http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
grzes70 |
Dodany dnia 04-06-2014 17:47 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@xeon12 EGR wywal w pierwszej kolejności,instrukcję znajdziesz w FAQ.Jak wyregulować wolne obroty też FAQ. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
xeon12 |
Dodany dnia 04-06-2014 18:23 |
Postów: 6 Data rejestracji: 03.06.2014 19:43 Skąd: - |
wymienilem czujnik podcisnienia dalej to samo
Treść dodana dnia 04 czerwiec 2014 17:31: najpierw wywale egr i dam znac co i jak Edytowane przez xeon12 dnia 04-06-2014 18:31 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1G (1237/55KM), hatchback 5d, 28534km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |