Menu główne
Forum
Klubowicze
jachu190 |
Dodany dnia 10-06-2014 22:58 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Witam wszystkich. W najbliższym czasie mam zamiar przełożyć silniki w mojej Renówce. Poprzedni właściciel wymyślił jakiś patent zapobiegający zapowietrzaniu się układu. Rozchodzi się o to,że niektóre węże wymagają wymiany ponieważ widać na nich pęknięcia itp. Potrzebuję schemat układu w oryginale. Na pewno będę musiał wymienić zbiorniczek wyrównawczy. Z góry dzięki za pomoc PS.Żeby nie było nieporozumień,to wymieniam diesla na diesla Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-06-2014 22:58 |
Kujtek |
Dodany dnia 11-06-2014 00:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jaki tam masz znak na siódmym miejscu? podaj to ci wkleję schemat Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jachu190 |
Dodany dnia 11-06-2014 21:12 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@Kujtek Co masz na myśli z tym siódmym znakiem? Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 11-06-2014 21:19 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@jachu190 VIN
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
jachu190 |
Dodany dnia 11-06-2014 21:25 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@gielab0019dzięki co za nieogar Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-06-2014 22:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@jachu190 tak tak, chodzi o vin, zapomniałem napisać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 12-06-2014 06:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
diesel ma w zasadzie jeden rodzaj układu chłodzenia. różnice są subtelne jeśli jest podgrzewacz pod filtrem oleju, podgrzewacz filtra paliwa lub klima. najczesciej pierwszy i drugi element wystepują razem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
czaja48 |
Dodany dnia 31-01-2015 11:39 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Witam, ja mam podobny problem (wiec chyba nie będę zakładał nowego tematu), u mnie jest awaria 1-2 razy w ciągu roku, parcieją/pękają rurki i muszę je ciągłe wymieniać. Kupuje wszędzie stare używane rurki ale zapas mi już maleje i nie wiem co to będzie później wiec chciałbym się dowiedzieć czy da się przerobić jakoś ten system chłodzenia w dieslu z dostępnych na rynku materiałów (np. z innego modelu lub coś gdzie kupie nowe rurki i je zastąpię i przerobie system chłodzenia)?
Ja mam wersje Basic czyli najprostszą bez wspomagania, klimatyzacji i innych bajerów. Rurek jest pod maska od groma, mój mechanik się gubi co jest co i do czego. Kupiłem ten samochód dawno temu i ktoś chyba tam coś namieszał wiec ten bym prosił o jakiś schemat/rysunek @Kujtek ;-] Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 31-01-2015 11:48 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kiedy kupiłeś to auto, miało może rozsypaną rurę tłumika i zjedzone tylne nadkola? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
czaja48 |
Dodany dnia 31-01-2015 13:06 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
uuu dawno temu, z 6 lat temu około. Nie, miał inne wady, ale nie takie ;-]
Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 31-01-2015 13:13 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
W trasie jadąc 1500 km węże wymieniałem dwa razy właśnie w klekocie.Jest to chyba wada fabryczna, bo często słyszę o pękających wężach.Układ można przerobić ale musisz trochę poszukać węży, które będą pasować.Problem bedzie z dopasowaniem węża z trójnikiem. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
czaja48 |
Dodany dnia 01-02-2015 00:47 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
No właśnie jakiś schemat by mi się przydał, gdzie idzie i jak idzie płyn chłodniczy, jakie wielkości są otwory itp. a co do trójnika to ja mam spawacza to zrobi mi coś takiego z metalu lub z miedzi wiec nie problem.
Uważam że maska w phI zasłania za mocno chłodnicę i powietrze nie chłodzi dobrze silnika i dlatego dochodzi do awarii wiec w phII jest już inna a diesel się grzeje strasznie zwłaszcza mój w lecie i w korkach. Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 01-02-2015 00:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@czaja48 coś w tym jest, widocznie nie bez powodu w ph1 w TurboDX była krótka maska z dużym wlotem jak w cabrio... jutro ci tu podrzucę wszystko co mam na temat chłodzenia Twojego silnika, podaj mi vin jak byś mógł aby Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 02-02-2015 01:40 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dziękuje, no właśnie problem polega na tym ze nie znam go ;-] Podeślij mi wszystko co masz do do ph1 diesel wersja podstawowa
Treść dodana dnia 02 luty 2015 09:26: VF1S534050690**** Edytowane przez czaja48 dnia 02-02-2015 09:26 Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-02-2015 13:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czaja48 napisał(a): No właśnie jakiś schemat by mi się przydał, gdzie idzie i jak idzie płyn chłodniczy, jakie wielkości są otwory itp. a co do trójnika to ja mam spawacza to zrobi mi coś takiego z metalu lub z miedzi wiec nie problem. Uważam że maska w phI zasłania za mocno chłodnicę i powietrze nie chłodzi dobrze silnika i dlatego dochodzi do awarii wiec w phII jest już inna a diesel się grzeje strasznie zwłaszcza mój w lecie i w korkach. chłodzenie odbywa się przez zderzak i tą szpare miedzy maską a zderzakiem. jeżeli grzeje Ci sie silnik to może chłodnice masz zabitą i wentylator za późno sie włącza (jeśli w ogóle pracuje)? chłodzenie w dieslu jest proste jak dupa węża. na Twoim miejscu wyjąłbym wszystkie rurki i chłodnice i porządnie je wyczyścił a chłodnice także przedmuchał. patrząc przez radiator ma być przelot i widoczne światło. jak jest czarne to masz pierwszy strzał. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
czaja48 |
Dodany dnia 02-02-2015 14:21 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Mówisz że przez szparkę pomiędzy maską a zderzakiem (tam jest około 1 cm prześwitu) a w zderzaku prześwit jest za nisko wiec mija się z chłodnicą i chłodzenie powietrzem w trakcie jazdy jest prawie znikoma.
Wentylator pracuje ale możliwe że jest jak mówisz, tego nie wiem. ,,Jak dupa węża,, hahaha to musisz zobaczyć co się dzieje u mnie ;-D Jak zdemontuje układ chłodzenia to jest prawdopodobieństwo około 80% że już go nie złoże ;-] Czy ktoś wie czy można jeszcze kupić nowe rurki pasujące do mojego modelu? Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 02-02-2015 16:07 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
O nowe rurki pytaj w ASO. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
jachu190 |
Dodany dnia 02-02-2015 18:45 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@grzes70 Mi ASO w tym temacie nie pomogło. Na rynku wtórnym lepiej szukać. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-02-2015 21:58 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
chyba wszystko jeśli chodzi o wolnossącego diesla na obrazku ze schematem chłodzenia oleju jest nadmiar informacji, jeśli czegoś nie masz to po prostu to olej najlepiej sobie zaznacz na tych obrazkach tak jak ci teraz idzie układ chłodzenia i dopiero działaj
Kujtek dodał/a następującą grafiki:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 03-02-2015 00:33 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dziękuje, wydaje mi się ze u mnie jest obrazek ,,19,,
Czy można jeszcze dostać opis numerów ? Edytowane przez czaja48 dnia 04-02-2015 14:45 Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |