Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 03-02-2015 10:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no tez mówiłem że jest bardzo prosty, kilka wezy, ktorych nei da sie pomylic ze soba
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 03-02-2015 10:13 |
czaja48 |
Dodany dnia 04-02-2015 15:07 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Znalazłem taką stronkę z nowymi rurkami:
http://www.4cars....,0.php#top Ceny są dosyć wysokie ale nie ma chyba wszystkiego. Przydał by mi się opis dokładny do obrazka ,,19,, (jakie wielkości i numery tych rurek są) bo na tej stronie są podobne np: SWH4266 z SWH4183 i 3595 z 3810 wiec nie chciałbym złych kupić. Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2015 20:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zrozum, że problem jest gdzie indziej
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 04-02-2015 21:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@czaja48 jaki jest sens wymiany węży póki nie ciekną? jedynie płukanie układu chłodzenia, wymiana chłodnicy może coś pomóc... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 05-02-2015 12:33 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro: ?
@Kujtek: oj będą, będą ;-] zawsze po zimie dochodzi do awarii, stanę na środku skrzyżowania i złapię się za głowę. Zrobię to płukanie tak czy inaczej ale węże potrzebuje bo 2 są za krótkie bo uciąłem je bo pękły, 1 jest zesztukowany miedziana rurka w połowie więc moje węże są w opłakanym stanie. Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2015 12:51 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@czaja48 najlepszą opcją jak już chcesz grzebać będą wyspawane trójniki i czwórniki (jak są u ciebie), do tego dobrać nowe przewody na wymiar i będzie dobrze jeśli masz za krótkie węże to poszukaj na forum albo na olx.pl jakiegoś diesla na części ps. wstaw foty auta bo widać że trochę pakiet 16v masz Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
czaja48 |
Dodany dnia 06-02-2015 02:27 |
Postów: 38 Data rejestracji: 17.12.2010 18:42 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Niestety nie mam wspomagania kierownicy i abs wiec miałem znowu mały wypadek, wiec jest inna maska i zderzak więc tym się nie sugeruj bo moja Renia z zewnątrz ma lekki ala tuning ale pod maska to kompletna tragedia jak to mówi mój mechanik ,,to cud że to jeszcze jeździ,,. Ale lubię ten samochód bo jest idealny do psucia<->naprawiania. Ale system chłodzenia to jest jak wrzut na tyłku. Dlatego chce kupić nowe i mieć pewność że nie sparcieją mi po 1 roku więc proszę o opis obrazka lub które numery rurek są prawidłowe do mojego modelu. Dziękuje za pomoc
Zawsze & Wszedzie
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 224000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |