Menu główne
Forum
Klubowicze
lkrencik |
Dodany dnia 22-06-2014 18:25 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Z racji że Mam w garażu koła jak w temacie zastanawiam się czy da radę jr upchnąć w Cabrio? Felga + dystans 20mm zmieniający rozstaw z 4x100 na 5x100 dałoby et15. Tylko czy 18 wejdzie przy -40mm Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-06-2014 18:25 |
maestro |
Dodany dnia 22-06-2014 18:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie masz szans przy takim zestawieniu jak piszesz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lkrencik |
Dodany dnia 22-06-2014 18:38 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nie było tematu wysokość 18tek 626mm wysokość 15tek 516mm różnica wysokości 11cm zle by to wyglądało Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-06-2014 19:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To jest tylko jeden powód. Żeby w ogóle to sie zmieściło i sie kreciło no i skrecało ET musi być w granicach 35-36. Wtedy jest jako taka gwarancja. Każde przesadzenie skutkuje nadkolem albo amortyzatorem O rozmiarze opony nawet nie mowie.
Nie patrz na 'wysokość' (skąd to wziąłeś?) tylko na obwód koła. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
lkrencik |
Dodany dnia 22-06-2014 20:00 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
wysokość 225x0,4x2+18*25= 630cm jesteś pewny tego et bo mi wczesniej wszyscy pisali ze musi byc et15 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
patrick_LCH |
Dodany dnia 22-06-2014 20:05 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@lkrencik Kto Ci tak pisał?
Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
monterek5 |
Dodany dnia 22-06-2014 20:53 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Zwiekszasz cale felgi zmniejszasz profil żeby nie przekroczyć 3% różnicy od ori jak zglebisz to musisz utwardzic a większość felg będzie miało et35 i stosuj dystanse nimi sobie idealnie ustawisz felgi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 22-06-2014 21:27 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Felgi juz na tablicy beda 195/45/15 lub 195/50/15 rh cup no chyba ze mi cos do lba strzeli. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Lipek |
Dodany dnia 22-06-2014 21:42 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@lkrencik no to zaszalałeś Szczerze mówiąc, wydaje mi się że te twoje tuningi skończą się na zakładaniu tematów.
Sorry musiałem "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
lkrencik |
Dodany dnia 22-06-2014 22:03 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Spoko nie ma problemu zaraz Ci pokaże wcześniejsze projekty. Rh Cupy leżą w garażu i na start będą musiały wystarczyć. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Lipek |
Dodany dnia 22-06-2014 22:46 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@lkrencik No to jedziesz
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
arczycho |
Dodany dnia 22-06-2014 22:54 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@maestro 16" et 25 195/45 bez problemu z przodu
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 23-06-2014 07:26 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak na szybko: Alfa 156 2,4jtd 140KM -> 227KM/492Nm Audio które siedziało: Jednostka Clarion HX-D1 + Kenwood KVT522DVDY Procesor Audison BitONE Tweetery Pro XT2 / TLR Wzmak Tweeter Xtand 2200ix Woofer PHD MF 6.1 Wzmak Woofer Xtant 6300x Subwoofer Cerwin Vega 104 Wzmak SUB Orion 80002 Felga 18, gwint, ciemne szybki itp Ducati 748 Było seryjne 748 Jest nadal 748 (ale juz niedługo) kute koła Marchesini 5spoke Antyhoping STM Evoluzione Od groma Carbonu Rizoma Clio 1,8 16v rajdóweczka
lkrencik dodał/a następującą grafiki:
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Lipek |
Dodany dnia 23-06-2014 10:54 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Dupy nue urywa, ale trzymam kciuki w takim razie za caba
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
lkrencik |
Dodany dnia 23-06-2014 11:11 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wiesz jak przejezdzasz rocznie 60-70kkm to ciężko jeździć na -80 i naciągu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |