Menu główne
Forum
Klubowicze
Aecjusz |
Dodany dnia 12-07-2014 19:03 |
Postów: 2 Data rejestracji: 12.07.2014 18:17 Skąd: małopolskie Kraków |
Problem zaczął się ponad miesiąc temu od sterownika - coś się w nim zjarało (kondensatory i coś jeszcze). Chłopcy w warsztacie zrobili go, skasowali jak za 2 tony zboża, auto wróciło do życia. Problem był w tym, że gasło przy hamowaniu/wysprzęglaniu, po czym czuć było dziwny smród spalenizny. W końcu auto klękło i nie odpala - nie ma iskry. Pierwsza diagnoza trafna - spalił się bezpiecznik od zasilania, ale pomimo wymiany auto nie dało znaku życiu. Następna diagnoza - klękł sterownik. Jednak po jego wyjęciu zero śladów uszkodzenia lub spalenizny. Alternator i cewka wcześniej wymieniane i raczej sprawne. Auto miesiąc po naprawie. Co mogło waszym zdaniem siąść? I drugie pytanie czy możecie polecić kogoś w Krakowie, kto nie policzy jak za zboże, a pomoże rozwiązać problem? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 248000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-07-2014 19:03 |
Kujtek |
Dodany dnia 12-07-2014 21:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Aecjusz masz gaz widzę, powiedz nam jaki masz emulator wtryskiwaczy benzynowych
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-07-2014 12:53 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ja na twoim miejscu bym nie próbował naprawiać już drugi raz zjaranego ECU tylko poszukał sprawnego na przykład na alledrogo, może też ktoś w klubie będzie miał, przede wszystkim jego oznaczenia będą ci potrzebne i konkretny typ silnika. Jest na tabliczce znamionowej na bloku, a najważniejsze z nich to trzy cyferki za oznaczeniem typu silnika. Bo rozumiem, że rozchodzi się o sterownik silnika, ten na prawym kielichu do którego idzie gruba wiązka, tak?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Aecjusz |
Dodany dnia 16-07-2014 16:50 |
Postów: 2 Data rejestracji: 12.07.2014 18:17 Skąd: małopolskie Kraków |
Auto poszło do mechanika - sterownik cały. Okazało się, że kable w którymś miejscu zaczęły się jarać, stąd smród spalenizny. Jest szans, że ktoś na forum będzie miał odsprzedać wiązkę kabli w przystępnej cenie? Bo wymiana tego "ręcznie" to mordęga... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 248000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-07-2014 17:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Aecjusz poszukaj w giełdzie, jak nikt nie będzie miał to zrób temat w dziale kupię
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |