Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 07-08-2014 22:05 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witam planuje swapa z silnika 1.2 na 1.7 i pytanie czy silnik przypasuje ? co musze zmienic ? jak mam kupować silnik 1.7 to rozumiem że z osprzętem ale czy jakies dodatkowe wymiagania ? jak z istalacja elektryczna ? i czy ktos posiada cały silnik zkablami i cala reszta ktora jest potrzebna do przekladki . Mniej więcej jakie koszty sa takie silnika na chodze w dobrym stanie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-08-2014 22:05 |
michor |
Dodany dnia 07-08-2014 22:17 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
w sumie, to z 1,2 to praktycznie wszystko spod maski potrzebujesz, do sensu żeby było to razem z półosiami, piastami i skrzynią biegów + pompa paliwa do baku etc - bo domyślam się że w 1,2 jest mechaniczna?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
death |
Dodany dnia 08-08-2014 00:58 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
No i do tego zmiana baku Pompa mechaniczna = jedna dziura na pływak, a potrzebne są dwie Napewno skrzynie z półosiami jak michor pisze Elektryka prosta, duperele tylko podpinać pewnie trzeba tj. Obrotomierz bo wypadało by odrazu licznik też zmienić ;-) Jak byś chciał to silnik mam, oddam za jakieś drobne i z osprzętu tez się podobiera co potrzeba, bak chyba nawet mam i chyba jeszcze nawet odświeżony ;-) tylko ze dopiero kolo 20 sierpnia będę w domu, więc jeśli zainteresowany to pisz bo daleko nie masz do okolic Trzebini Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
arczycho |
Dodany dnia 08-08-2014 10:18 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@ArbuzzZ ale nie bardziej opłaca Ci się poszukać albo 90 albo 110 praktycznie cena ta sama za wszystko Cię wyjdzie a osiągi lepsze
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 08-08-2014 21:55 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
a wzrotnice tez trzeba zmieniac i amorki ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 08-08-2014 21:59 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@ArbuzzZ amorki to nie ale cejlony byly odchudzone ze wszystkiego
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Lipek |
Dodany dnia 08-08-2014 22:53 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Mam kompletne multi do sprzedania, bardziej sensowna opcja niż 1,7
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |