Menu główne
Forum
Klubowicze
szpadyzator |
Dodany dnia 15-08-2014 13:41 |
Postów: 3 Data rejestracji: 15.08.2014 13:25 Skąd: świętokrzyskie Skarżysko Kamienna |
Witajcie koledzy, mam kilka pytań otóż przeczytałem instrukcje jaka jest podana tutaj na forum dot. regulacji tylnej belki i mam kilka pytań co by tego nie zrobić, czy w każdej Renacie jest taka belka jak na zdjęciach i tym samym sposobem się ją opuszcza ? I kolejne pytanie jaka musi być ta nasadka (rozmiar jak i śruba) i po czym poznać jaką mam belkę czy dwu czy cztero drążkową. Dzięki za odpowiedzi, być może ktoś jest z mojej okolicy i pomoże w obniżeniu stawiam flaszkę |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-08-2014 13:41 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 15-08-2014 14:11 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
belka 2drążkowa - wszystkie r19 poniżej 88/90 koni bez abs z wyglądu przypomina dwie rury łączące się mniej więcej po środku samochodu
belka 4drążkowa - wszystkie powyżej 90 koni i wszystkie z absem kształtem przypomina trapez, linki ręcznego przechodzą w jej środku\ nasadka musi byc taka zeby się w niej smieścił drążek skrętny wychodząc z belki, czyli 30 albo więcej. Śrube też przeciez widac jaka być powinna, pewnie koło 12tki, zobaczysz czy się wkręca czy nie, ma zwykły gwint nie drobny. Do tego jakaś podkładka/tależyk i nakrętka i ściągacz gotowy. przyklad: belka 4drazki [img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/7/7769/7769423_9ced87d848afb5b919e04641ff48c016/images/0143.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/7/7769/7769423_9ced87d848afb5b919e04641ff48c016/images/011.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Lesiu11 dnia 15-08-2014 14:45 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Lipek |
Dodany dnia 15-08-2014 14:54 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
http://www.renaul...20Clio.pdf
Krok po kroku! "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
szpadyzator |
Dodany dnia 16-08-2014 11:56 |
Postów: 3 Data rejestracji: 15.08.2014 13:25 Skąd: świętokrzyskie Skarżysko Kamienna |
Dzięki koledzy, ostatnie pytanie przed robotą czy jak wsadze drążek to mam skręcać ? I kolejne posiadam otwarty czy zamknięty drążek ? Moje R19 to hatchback rocznik 94 silnik 1.4 oznaczenie C3J
Edytowane przez szpadyzator dnia 16-08-2014 13:48 |
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-08-2014 13:52 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
drążki zazębiają sie tylko w określonych pozycjach, tam nic nie skręcasz, wbijasz oba młotkiem i tyle. Przypominam, że żeby regulować tył to musisz oba wyjąć na raz i oba wkładać na raz na ustaloną wysokość. Wejdą tylko jak będą względem siebie równo wahacze. nie wiem co znaczy otwarty czy zamknięty ale otwarty to pewnie 4 drążkowa belka a zamknięty pewnie dwudrążkowa, posiadasz na bank dwudrążkową Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
jonowaty |
Dodany dnia 17-08-2014 17:08 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Są może jakieś sposoby na utwardzenie belki z tyłu, żeby bardzo nie siadała przy obciążeniu?
Jak widać na załączonym poniżej zdjęciu z 3cm niżej przynajmniej zdałoby się skręcić prześwit " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
szpadyzator |
Dodany dnia 18-08-2014 11:29 |
Postów: 3 Data rejestracji: 15.08.2014 13:25 Skąd: świętokrzyskie Skarżysko Kamienna |
amortyzatory możesz spróbować wymienić w moim przypadku to pomogło, z resztą na samym początku przed obniżeniem samochodem majtało jak głupim z tyłu jedna osoba siadła i czuć było że samochód ''ucieka'' na jedną stronę. Wymieniłem teleskopy obniżyłem belkę i teraz samochód stoi sztywno nawet gdy siądą dwie osoby z tyłu. |
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 18-08-2014 12:18 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@szpadyzator na jakie amorki ? ja mam KYB - Excel G które na przeglądzie okresowym miały 67 i 72%
tylko że teoretycznie twardość amortyzatorów nijak ma się do tego, jak samochód siada pod obciążeniem Edytowane przez jonowaty dnia 18-08-2014 12:43 " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |