Menu główne
Forum
Klubowicze
PaveleK_ |
Dodany dnia 15-10-2014 14:28 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Podkładki wyjęte, samoregulator nowy zalożony, linka nowa, założona tydzień temu. Kilka razy wcisnąłem pedał, żeby się tam ułożyło, odpaliłem, pierwsze kilka wbić 1 było ciężko, potem lżej, tak samo z R, pierwsze 3-4 były ze zgrzytami, potem dwa łagodnie weszły. Wieczorem zdam relacje jak to chodzi po normalnej jeździe.
Edit. Masakra, praktycznie w ogóle nie dało się jeździć. Żeby wrzucić jedynkę musiałem zgasić silnik i odpalać z wciśniętym sprzęgłem, a i tak się toczył. Jutro kupię litr oleju przekładniowego i doleję tyle ile ma być. Chcę wyeliminować wszystko po kolei zanim zdecyduję sie na wymianę docisku, bo na chwilę obecną potrzebuję samochód. Póki co wrzuciłem nakrętkę i jeździ. Jak na moje oko to jest za długa linka, mam na chwile obecnę 3 linki w domu + jedna pęknięta i ta założona nowa Linex'a jest dłuższa o ok 0.5-1cm, ale wg numeru części to jest zamiennik pasujący właśnie do 16v. Aa właśnie, jest szansa, że samoregulator ustawił się jakoś tak, że słabo naciąga linkę i tak został, np. na tych zębach? Czy on sam sobie przeskakuje na tych ząbkach i wybiera odpowiedni naciąg linki? Edytowane przez PaveleK_ dnia 15-10-2014 23:00 Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-10-2014 14:28 |
grzes70 |
Dodany dnia 15-10-2014 23:13 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Grzybek pod łapą sprzęgła. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-10-2014 00:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dokładnie. Masz do wymiany grzybek, więc tak czy owak w zasadzie skrzynia do odkrecenia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PaveleK_ |
Dodany dnia 16-10-2014 02:34 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Oki, w takim razie kolejne pytanko, jak to sie fachowo nazywa i czy skrzynię muszę całą zrzucić czy tylko wystarczy odsunąć ją od bloku silnika?
Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-10-2014 03:11 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Teflonowy grzybek pod łapą sprzęgła, grzybek po prostu. Ponoć dostępne tylko w ASO, numer 77 00 715 851.
Generalnie to jest to: Zest. napr. mechanizmu zmiany biegów. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
grzes70 |
Dodany dnia 16-10-2014 08:07 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Da się wymienić bez ruszania skrzyni,gdzieś opisałem jak to zrobić. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-10-2014 11:21 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
maestro |
Dodany dnia 16-10-2014 12:42 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
kosztuje kilka złotych w ASO w razie czego i zwykle mają na miejscu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PaveleK_ |
Dodany dnia 16-10-2014 13:17 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Niby mam 200m od domu salon/serwis Renault, ale raczej już upadający i nie będą mieć czegoś takiego, w sumie nie wiem nawet czy tam ktoś jeszcze pracuje. W Intercarsie powinni mieć takie coś, to podjadę jak będę miał czas. W tym linku co podaliście to jest do ph2 ale to nie ma różnicy, tak?
Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-10-2014 13:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@PaveleK_ jak byś był w tym serwisie i by mieli takie coś jak "walizka XR25" to daj znać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 16-10-2014 13:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
z tego co wiem na jakiś czas temu tylko ASO. i nie jest drogie wiec szkoda kombinowac. nie ma znaczenia rok produkcji.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-10-2014 15:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@PaveleK_ Zdziwiłbyś się jakie drobne części mają od ręki i za grosze, co prawda na niektóre trzeba poczekać dzień lub dwa ale niektórych rzeczy nigdzie indziej nie kupisz.
Nie ma znaczenia rocznik czy model, bo to we wszystkich renówkach od lat siedemdziesiątych ile jeszcze nie dalej w czasie do chwili obecnej jest takie samo (skrzynie JB1/JB3/JC5). "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 16-10-2014 23:12 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Zamówione w Intercarsie, jutro po pracy odbiorę no i wymienię. Mam nadzieje, że to pomoże. Ogólnie jaka jest rola tego grzybka?
Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-10-2014 23:20 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Na nim opiera się łapa sprzęgła.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 25-10-2014 16:47 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Nie mam bladego, zielonego ani jakiegokolwiek innego pojęcia jak komuś się to udało założyć, w ogóle ściągnąć nawet bez ściągania skrzyni. Mimo łapy odsuniętej maksymalnie w str. silnika było tak mało miejsca, że stary grzybek udało mi się tylko obróć prostopadle względem tej tulejki i wtedy pękł na pół. Żeby w ogóle go tak ustawić potrzebowałem ze 30min bo nie chciał się ruszyć. Nowego w ogóle nie da się założyć, bo nie idzie bardziej łapy odsunąć ani w stronę silnika, ani wysunąć w stronę chłodnicy bardziej niż na 5-6mm.. Sprawdziłem jednak jak na odpalonym silniku i ku mojemu zdziwieniu na początku biegi wchodziły, ale z dość dużym oporem, po kilkunastu próbach wrzucenia jedynki podczas jazdy zaczęły być większe trudności. Założyłem znowu dwie podkładki pod linkę i problem zniknął. Narazie nie zamierzam nic z tym zrobić, może po wypłacie jak nie będę miał większych wydatków to ze znajomym mechanikiem to zrobię, bo teraz zmieniłem pracę i mogę obejść sie bez samochodu przez kilka dni.
Póki co temat raczej można zamknąć, chyba, że ktoś ma jakieś sugestie. Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 25-10-2014 22:29 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@PaveleK_ Da się,trochę zdolności manualnych i problemu nie ma. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |