Menu główne
Forum
Klubowicze
nukedclx |
Dodany dnia 12-11-2014 17:41 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
Zmagan ciag dalszy..
Zdobylem komputer, podlaczylem proba zakrecenia: - zapala sie tylko kontrolka ladowania po wlaczeniu zaplonu, nie wiadomo czemu od oleju juz nie - rozrusznik sie kreci a silnik nie Wyciagnalem rozrusznik, i na stole kreci, wysuwa sie zebatka, wlozylem i to samo - kreci sie tylko rozrusznik.. Czy rozruszniki F3P a F3N sie roznia? ! Silnik juz sie kreci, przykrecilem rozrusznik dwoma srubami ktore mialy 'jajko' tak ze mozna bylo troche manewrowac w przod i tyl. Silnik nie pali. Iskra jest, nie wiem jak sprawdzic czy paliwo dociera do cylindrow, nie wiem tez czy nie podlaczylem na odwrot, ktory krociec to powrot? Proba rozruchu bez sondy lambda, na starej pompie paliwa. Nowa pompe zaloze jutro(od BMW E30). Wskazowki? Edytowane przez nukedclx dnia 12-11-2014 20:48 Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-11-2014 17:41 |
maestro |
Dodany dnia 12-11-2014 22:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Strzelam że zasilanie jest od wewnętrznej strony na listwie, a powrót na zewnątrz, nie wiem ale tak mi sie coś kojarzy. Może źle. W każdym razie nie zaszkodzi zamienić i sprawdzić.
Nie rozumiem zupełnie jak mówisz że rozrusznik kreci a silnik nie. Jak może rozrusznik krecic a silnik nie jak jest on zamontowany? Rozruszniki sie nie różnią, ma być D6R. Rozrusznik przykręć na 3 śruby i koniecznie z tulejką na górnej skrajnej, ona ustala prawie idealnie rozrusznik względem koła zamachowego, bez niej jest spory ruch. Pompa pracuje? Zdejmij wężę z listwy i przekręć zapłon. Zobacz z którego chluśnie paliwko. Oczywiście jakieś BHP, druga osoba i do jakiegoś naczynka bo troche może siknąć. Jak nie sika, to zakręć chwile. Jak susza z obu węży to sprawdz czy pompa pracuje i jest więcej niż 5litrów paliwa w baku. Jak pompa milczy to podłącz ją na krótko (wiązka pod siedziskiem tylnej kanapy, dwa grube przewody czarny- i biały+ są od pompy paliwa) Jak zagada to sprawdz czy masz podpiete wszystko w czarnej skrzynce pod maską. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
nukedclx |
Dodany dnia 13-11-2014 03:46 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
Paliwo dochodzi na pewno bo zyglo mi na wszystkie strony, nie mialem tak malych opasek pod reka, ale krocce od paliwa mam chyba oba z lewej strony silnika na zdjeciu http://nukedclx.w...286467.JPG widac Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2014 09:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no tak, ale jeden jest na zewnątrz listwy (od jej boku) a drugi od wewnętrznej strony.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
danielb1986 |
Dodany dnia 13-11-2014 09:37 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@nukedclx Zasilanie to króciec od strony skrzyni powrót od strony rozrządu .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2014 09:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czyli pamięć jeszcze dobra mam
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
nukedclx |
Dodany dnia 13-11-2014 16:54 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
obejrzalem ta listw i od drugiej strony nie ma kroccow.. Nie musze nawet robic zdjecia, znalazlem taka sama w internetach https://www.renau...0x480.jpeg Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2014 17:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@nukedclx po lewej stronie dopływ paliwa, powrót jest od strony regulatora, a od samego regulatora musisz dać podciśnienie do kolektora ssącego
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
nukedclx |
Dodany dnia 13-11-2014 19:32 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
nie pali dalej, nadmuchalem nawet samostartu do przepustnicy , jakby iskra byla nie w tym momencie co trzeba, byly blyski z przepustnicy i gluche strzaly moze cewka zle podlaczona? podlaczylem 3pinowy wtyk na srodku i dwupinowy na samej gorze Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 13-11-2014 22:42 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Cewki innaczej nie podłączysz.
Pierwsze co to czy podłączyłeś już masę silnika, bo na zdjęciach jej nie ma, a silnik jest poza nią odseparowany od nadwozia. Masa to ten kabel łączący ścianę grodziową z oczkiem do wyciągania silnika. Drugie co to czy nie zamieniłeś kabli na rozdzielaczu? Na kopółce masz numery cylindrów, ale żabojady stwierdziły, że będą je liczyć od "d" strony. Pierwszy jest od sprzęgła, czwarty od rozrządu, zresztą jak masz plastiki na świece, to one są tam ponumerowane. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2014 23:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nukedclx napisał(a): obejrzalem ta listw i od drugiej strony nie ma kroccow.. Nie musze nawet robic zdjecia, znalazlem taka sama w internetach https://www.renau...0x480.jpeg tak prosto Ci wytłumaczyłem a Ty nadal nie rozumiesz, to chyba nic z tego nie bedzie. Jak sie gapisz od góry na listwie to po lewej jest powrót a po prawej zasilanie. Czyli od zewnątrz powrót a od środka zasilanie. Trudno pojąć? Nie kazałem Ci szukać na drugim końcu listwy czegokolwiek. czujnik położenia wału gra jak trzeba? kopułka, palec? kable odpowiednio? jak próbujesz go odpalic to prycha, próbuje czy ani mru mru? jakby paliwo podawało to by po kilku razach śmierdziało przy aucie bo by wtryski rozpylały. może immo? Treść dodana dnia 13 listopad 2014 23:19: moze cewka zle podlaczona? podlaczylem 3pinowy wtyk na srodku i dwupinowy na samej gorze przecież te wtyki są obok siebie to jak podłączyłeś coś na środku a drugie na samej górze?! masz nawet kolorami żeby sie nie pomyliło, biała kostka skrajna, obok czarna. [img]http://czesci-uzywane.home.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_7c6e1231cc692113a9c7e7a264cac6ca.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez maestro dnia 13-11-2014 23:19 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
nukedclx |
Dodany dnia 14-11-2014 03:42 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
Zle zrozumialem, listwa podlaczona poprawnie byla w takim razie. Masa jest podlaczona w dwoch miejscach nawet, ale jak faktycznie pierwszy cylinder jest od sprzegla to mam dokladnie odwrotnie. Zmienie dzis pompe i podlacze poprawnie :> Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
fed21 |
Dodany dnia 14-11-2014 06:53 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
w razie czego podaj nr tego kompa i sprawdz w liczniku zarowke od kompa. Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
nukedclx |
Dodany dnia 14-11-2014 20:59 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
Zapalil! I to prawie od kopa chodzi rowniutko. Swiece byly podlaczone dokladnie odwrotnie. Zostalo poskladac do kupy wszystko, tj zalozyc portki ktore zdobylem na koledze fed, zdobyc sonde, wlozyc prawa polos, nowa pompe i kilka spraw elektrycznych:
nie swieci sie cisnienie oleju po wlaczeniu zaplonu (co jeszcze powinno swiecic?) nie moge znalezc wtyczki od czujnika temperatury(tego w chlodnicy), dal bym glowe uciac ze nie ma tego przewodu.. Kupie sonde na 3druty i rozporke :> Sprzedam portki od 1.8 16V, komputer F3P multi(mam dwa identyczne) no i silnik F3N oraz skrzynie(na czesci). Edytowane przez nukedclx dnia 14-11-2014 21:07 Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
fed21 |
Dodany dnia 14-11-2014 21:24 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
bedzie wszystko chodzic bo to mój były silnik masz Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-11-2014 22:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
miałeś wiązke od wersji z klimą a tam jest inaczej rozwiązany wentylator. musisz wyrzeźbić sam wiązke do wentylatora ale jest dość prosta.
potrzebujesz kostke czujnika i kostke wentylatora. jeden przewód od kostki czujnika do masy, drugi do minusa kostki wentylatora (czarny przewód). drugi przewód kostki wentylatora (biały lub czerwony) pod plus gruby przykrecany na alternatorze. i tym oto sposobem masz autonomiczny układ chłodzenia. zerknij u mnie na filmie widać co ma sie świecić. czujniki masz podpiete wszystkie? https://www.youtu...Ddx53CtGvY Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
nukedclx |
Dodany dnia 15-11-2014 03:46 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
prosta jak drut, to temperatura tez sie nie swieci a poziom oleju nie pamietam czy pokazywalo; oprocz lambdy i tego w chlodnicy to podpiete wszystkie Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-11-2014 10:56 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Uchlastaj z wiązki F3Na w tym miejscu jak spod grubego peszla wychodziły dwa przewody w cienkim peszlu rozchodzące się na wtyczkę włącznika wentylatora i na sam wentylator, podaj tam masę i plus, chociażby jak Majster radzi z alternatora i masz wiązkę do wentylatora chłodnicy.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
maestro |
Dodany dnia 15-11-2014 15:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czujniki masz podpiete od oleju i reszty?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
nukedclx |
Dodany dnia 15-11-2014 16:18 |
Postów: 30 Data rejestracji: 27.04.2014 21:36 Skąd: kujawsko-pomorskie Solec Kujawski |
generalnie silnik kupilem z podlaczona wiazka, czujnik cisnienia oleju jest podlaczony, sprawdzilem, nie wiem ktory to od poziomu oleju i temperatury Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |