28 Marca 2024 15:57:38
Zdjęcia użytkowników
Dominik1921 bloodmoon
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
swap f3n na f3p; kilka pytan 
maestro
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 16:22
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

temperatura to brązowy, z tyłu po prawej stronie, za kopułką jakby i troche niżej, od poziomu oleju jest obok wejscia bagnetu w blok, taki na dwa piny.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-11-2014 16:22
Awatar
nukedclx
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 15-11-2014 19:57
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

przydal by sie rozpis pinow wtykow ktore lacza wiazke silnika z reszta pudla to bym mogl pomierzyc; czujnik temperatury znalazlem i byl podlaczony, nie widzialem go bo byl osloniety materialem

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 10:33
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ten materiał ma chronić kostke i przewody przy samym czujniku od ciepła kolektora Wink

jak wróce z garażu to Ci klepne schemat (jak nie zapomne) od silnika i kostek

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 13:37
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

Zdazylem cos znalezc, czujnik poziomu powinnien isc do malej kostki pod B1 a tymczasem siedzi w tej brazowej pod B5; czujnik temperatury ma rezystancje 15M i ma przejscia prawidlowe, czujnik cisnienia ma przejscie prawidlowo

schematy wykorzystane:

http://www.fotosi...08379.html
http://www.fotosi...760b1.html

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 15:12
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie podwinęła Ci sie folia w zegarach jak kostki wsuwałeś?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 19:44
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

zegary nie ruszane, temperature pokazuje dobrze; nie swieci kontrolka we wskazniku temperatury co gasnie po odpaleniu, no i cisnienie i poziom oleju; przydal by sie pinout, znalazlem ale po niemiecku.. http://www.renaul...c_3358.jpg http://www.renaul...sc3356.jpg

teraz najwazniejsze, jedzie Grin
poskladalem, postawilem na kola i wyjechal, myslalem ze bedzie mial wiecej pod noga, ale mam wrazenie ze to wina braku sondy lambda i pompy paliwa; nie spodziewalem sie ze do wymiany pompy trzeba bedzie zwalic bak a dzis juz mi sie nie chcialo

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
Lesiu11
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 19:56
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jak nie masz podłączonego czujnika ciśnienia na kontrolkę to i się nie będzie włączał poziom oleju i kontrolka przy temperaturze.

wytnij nożycami otwór obok pływaka w stronę pasażera i tyle.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 20:11
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@nukedclx znalazłeś moje schematy Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 21:38
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

dziwne, przylozylem do C2 w R34 mase przez probowke i zaswiecilo sie podswietlenie temperatury i poziomu oleju (a nie swiecilo wczesniej), olej, i kontrolka przegrzania ale nie zgaslo prawidlowo po odpaleniu

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 22:08
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

bo masa pewnie ma zniknąć gdy pojawi sie cisnienie. podaj mase na kostke czujnika cisnienia. jak zegary zadziałają to czujnik do wymiany.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
dj_mafiozo
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2014 22:38
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Interesuje cię ten czujnik, który masz wkręcony w blok między cylindrami 3 i 4 (tymi przy rozrządzie), ten do którego idzie jeden przewód, który w wiązkę silnika wchodzi w peszel, którym idą kable do alternatora. Czujnik zwiera do masy. Natomiast to, że pozostałe kontrolki na włączonym zapłonie się zapalają to dlatego, że są zmostkowane w zegarach przez diodę z czujnikiem ciśnienia oleju, zegar olejowy też się podnosi zanim odpalisz ponieważ jest również zmostkowany z tym samym czujnikiem. Prawdopodobnie czujnik padł.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
nukedclx
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2014 00:03
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

Dziwna sprawa, przejechalem sie i samo sie naprawilo ale nie za kazdym wlaczeniem zaplonu sie zapalaly (i prawidlowo gasly po zapaleniu silnika). Jak zamykalem interes to juz dzialalo za kazdym razem wszystko. Ciekawe czy jutro przestanie dzialac :>

Kupie uchwyt linki gazu, podstawe filtra, kto ma dawac znac.
Pragne tez podziekowac wszystkim za pomoc co zaowocowalo tym ze jutro do pracy pojade rakieta a nie rowerem Smile2

Rano nie dzialalo, wrocilem z miasta i juz bylo ok, dziadostwo

Edytowane przez nukedclx dnia 17-11-2014 12:30
Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
dj_mafiozo
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2014 15:18
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Jedź do najbliższego sklepu elektronicznego, kup coś takiego co się zowie Kontakt, teoretycznie najlepiej to ten trzyskładnikowy (trzy osobne opakowania), ale ten "U" też jest dobry, a tańszy. Mały kosztuje koło 5-6 zł. Wypnij wtyczkę od niego i psiknij tego specyfiku zarówno we wtyczkę jak i w styk na czujniku.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
nukedclx
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 04:20
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

Witam ponownie.

Pojezdzilem troche, czas na spostrzezenia i pytania uzupelniajace.

Wymiana czujnika cisnienia oleju albo samo to ze tam gmeralem usunela problem nie swiecenia sie kontrolek.
Silnik chodzi rowno mimo prowizorycznego uchwytu linki ktory przymocowalem do karoseri, do tego nie zalozylem jeszcze obudowy filtra, naciagnalem kawal szmatki na rure.
Slabo grzeje, dlugo osiaga normalna temperature pracy, f3n lepiej grzal.
Mam wrazenie tez ze krokowiec nie chodzi. jak odlaczyc linke przepustnica jest szczelnie zamknieta, silnik wtedy nie zapali, musi byc ciut uchylona.
Jest.. glosno, malo obrotow chodzi szeptem, wiecej jak sportowiec, i fajny dzwiek przy hamulowanu silnikiem. Osobiscie mi to odpowiada, ale policji juz nie. Pani policjant sie przedstawila, poprosila o dokumenty i nagle tekst "co ty masz z tylu za silnik, zmien samochod". Jako ze sobie depnalem zeby nie mieli za latwo(w srodku nocy mineli mnie i musieli sie odwrocic) powstrzymalem sie od komentarzy Grin
Pompa paliwa od e30 nie pasowala srednica, zrobilem na trykaczki. Bak nie poszedl w dol, wyrznalem dziure nozycami.
Przy jezdzie probnej po zmianie pompy zdechl bezpiecznik 5A, wstawilem 2x wiekszy.
Od strzala nie pali, ale zawsze za pierwszym razem niezaleznie jak zimno(przy -6) zapalil rownie dobrze jak bylo +10, zdaje mi sie ze musi kilka obrotow walem zrobic zanim zapali, stary f3n tez tak mial.
Przy predkosci 140 i wiecej mizernie trzyma sie drogi, strach zrobic jakis ruch, trzeba bedzie jechac do speca od zawieszenia.

Pytanie w zasadzie tylko jedno, czy krokowiec powinnien uchylic przepustnice po wlaczeniu zaplonu(tj czy przy odlaczonej lince powinnien zapalic)?

Poszukuje nadal do kupienia podstawy filtra i orginalnego mocowania linki gazu.

Edytowane przez nukedclx dnia 06-12-2014 04:36
Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 14:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

krokowiec nie uchyla żadnej przepustnicy! krokowy dozuje Ci powietrze.

auto bez linki ma normalnie odpalić. ponadto ten silnik ma odpalić od razu, to nie F3N. F3Pki o połowe krócej kręcą. Jak słabo sie nagrzewa to wymień termostat.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 15:05
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

no, ale myslalem ze robi to uchylajac przepustnice..; termostat wymienie jak tylko kupie

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 19:39
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Krokowy daje powietrze z jednej strony na drugą żeby silnik mógł pracować Smile

Jak coś co otwiera lub zamyka przepływ powietrza ma sterować przepustnicą? Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 19:48
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

chyba nie do konca rozumiem, mam przed oczami przepustnice od F3N www.renault19.pl/images/68_14429_016.jpg

Krokowiec 'pcha' ramie od linki uchylajac przepustnice, w f3p go nie widze, przypuszczam ze to puszka ([img]http://nukedclx.wnko.pl/img/r19/PA286471.JPG[/img] is not a valid Image.) uchyla wlot powietrza przy wlaczonym zaplonie zeby silnik mial skad powietrze zassac; problem w tym ze odlacze linke to wlot jest szczelnie zamkniety i nie ma skad ssac powietrza.

Cos mnie naszlo, moze powietrze do rozruchu ma zassac tym malym kroccem co mam podlaczony gdzies w polowie rury dolotowej i moze gdzies tam nie jest drozna, sprawdze

Edytowane przez nukedclx dnia 06-12-2014 19:54
Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
maestro
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 06-12-2014 20:01
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

no tak ma dokładnie być. po zamknięciu przepustnicy tędy silnik dostaje powietrze a co za tym idzie reguluje wolne obroty. jak już pisałem f3p to nie f3n. tutaj steruje sie powietrzem, a nie przepustnicą.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
nukedclx
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 07-12-2014 16:21
Awatar


Postów: 30

Data rejestracji: 27.04.2014 21:36
Skąd: kujawsko-pomorskie
Solec Kujawski

naprawione chyba, krokowiec w ogole nie byl podlaczony, jeden pin 'wyskoczyl' tylem wtyczki, przeszlo niezauwazone bo nasi juz tam byli i zalepili tasma izolacyjna.. teraz przepustnica zamknieta i ladnie pali, do tego trzyma obroty kolo 800. Teraz pytanie ktore wczesniej mialem zadac, czy ecu sie jakos stroi, tak zeby mapy sobie zrobil odpowiednie?

Moje auto: Rover R416 1.6 111KM, benzyna, 130000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: