Menu główne
Forum
Klubowicze
majkel87 |
Dodany dnia 08-12-2014 21:43 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Od razu mówię, że nie mam tu na myśli takiego remontu z prawdziwego zdarzenia, ale zrobienie tego, co było absolutnie niezbędne do dalszej eksploatacji. Mechanikiem nie jestem, ale może ktoś się podzieli tą wiedzą tajemną tutaj na forum i uroni rąbka tajemnicy... Otóż tak... Silnik typu cleon na łańcuchu rozrządu, 1100, typ C1E na gaźniku, zawory mechaniczne, ale myślę, ze większość z forum zna ten motor... Trzeba było wymienić uszczelkę pod głowicą, głowica do planowania, przy okazji wymieniono uszczelniacze zaworowe na nowe, docierano zawory, zakład który to robił ma jakąś tam renomę, istnieje od dawien dawna... Po zrobieniu silnik chodzi tragicznie, jak to mówią nie jest to samo co było wcześniej, tzn. zastrzeżenia co do hałasu, czyli ta nasza ukochana sieczkarnia pod maską Nie zrobiłem jeszcze tych 1000 pierwszych kilometrów, ale zostałem poinformowany, że raczej się już nic nie zmieni w tej kwestii Czy mógłbym prosić o mały wykładzik na ten temat...? kogoś kto się na tym zna Tak z czystej ciekawości Co do samego silnika, jego historia jest bardzo dobrze mi znana, od nowości bez remontu, przebieg oczywiście dosyć duży, kompresja idealna, na każdym cylindrze po 11, bez różnic, no tzn. typu 11,2. Wycieków zero! Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-12-2014 21:43 |
Kujtek |
Dodany dnia 08-12-2014 22:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 w jakim sensie jak sieczkarnia?
ustawiałeś zawory? klawiatura w głowicy poprawnie złożona? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 09-12-2014 08:44 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
co do złożenia to ja nie wiem.... Bo ja tego nie robiłem. Niby można zaufać tym zakładom co to robiły... Zawory to są chyba dobrze wyregulowane, bo... było rozpaczliwe szukanie przyczyny tego stanu rzeczy i telefon do mnie, że ten silnik to trochę głośno chodzi, ale to chyba tak już będzie.... Ja nie wiem, przecież to auto jest prostsze niz tico niż maluch Jak do karwy nędzy można było to spie.....ć! Jak? Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 09-12-2014 09:11 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
coś musieli spieprzyć.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-12-2014 09:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 nagraj jakiś film jak to chodzi
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 09-12-2014 12:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
te silniki mają specyficzną prace, ale to co opisujesz na pewno nie jest normalne
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
majkel87 |
Dodany dnia 09-12-2014 13:42 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Specyficzną? Co to znaczy? Wg mnie silnik w dobrym stanie chodzi w miarę cicho, wibracja na wolnych obrotach to jest wada tych silników typu C - może to miałeś na myśli?
YouTube Video Powiedzcie mi czy mam tam lać benzynę czy ropę, bo z odgłosu pracy wynika, ze ropę.... W tle przez moment słychać przejeżdżające ferrari (musicie mi wierzyć na słowo) Edytowane przez majkel87 dnia 09-12-2014 14:10 Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-12-2014 13:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 przy 850-900 obr nie powinno być drgań, zależy jak nisko masz ustawione wolne obroty
no a głośno to przez typ rozrządu, ohv ma jednak trochę więcej elementów rozrządu, a to wszystko pracuje w te i nazad. pokaż lepiej jakiś film albo chociaż nagraj dźwięk Treść dodana dnia 09 grudzień 2014 15:19: o matko, faktycznie chodzi jak diesel sprawdź luzy zaworowe na zimnym silniku: ssące 0.15mm wydechowe 0.20mm ogólnie ściągnij pokrywę zaworów i przyjrzyj się czy o niczym nie zapomnieli bo głos jak by nigdy nikt nic nie regulował i wszystko by latało Treść dodana dnia 09 grudzień 2014 15:19: o matko, faktycznie chodzi jak diesel sprawdź luzy zaworowe na zimnym silniku: ssące 0.15mm wydechowe 0.20mm ogólnie ściągnij pokrywę zaworów i przyjrzyj się czy o niczym nie zapomnieli bo głos jak by nigdy nikt nic nie regulował i wszystko by latało Edytowane przez Kujtek dnia 09-12-2014 15:19 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 09-12-2014 15:46 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Wiem tyle, ze w momencie złożenia tego wszystkiego do kupy, luzy zostały ustawione jak najbardziej prawidłowo! Jakieś inne sugestie? Może ktoś miał podobny problem? Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-12-2014 16:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 ale widziałeś jak ustawiają? sam ustawiałeś? ja bym nie wierzył na słowo i samemu sprawdził, może ustawili na ciepło...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 09-12-2014 16:18 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
raczej nie ma takiej opcji, nie ten mechanik, chociaż kto wie... Może jeszcze troszeczkę przejeździć? Tutaj silnik pracuje okropnie, co myślę słychać na filmie. Raczej regulacja luzu nic nie pomoże Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-12-2014 16:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja się bym uczepił rozrządu bo nic innego nie mogło być ruszane...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 09-12-2014 22:41 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
W silnikach typu C zawory ustawia się w innej kolejności niż standardowo,obrazka nie wrzucę bo mi skaner zdechł.Ale jest to gdzieś na forum opisane. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
majkel87 |
Dodany dnia 09-12-2014 23:32 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
A co jeśli zamontuje się uszczelkę pod głowicę od innego typu silnika Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-12-2014 00:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 może być problem z pracą silnika bo inaczej wygląda komora spalania, uszczelka nigdy nie jest "spłaszczana" na zero
czyżbyś znalazł jakiś trop? masz może dane uszczelki która została założona? http://en.wikiped...capacities hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 10-12-2014 10:51 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
no praktycznie chyba jestem już pewien. W latach 90 tych turasy i inne rumuny robiły przekręty na samochodach sprowadzanych z zagranicy... Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 10-12-2014 12:16 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
PRzed chwilą mówisz że mechanik pewny na 100procent a potem piszesz że z uszczelką mogą być problemy.
Ja mimo wszystko sprawdziłbym samemu zawory http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
milas92 |
Dodany dnia 10-12-2014 12:32 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
brzmi na zawory :)
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-12-2014 14:23 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Auto jest slabsze niz bylo do tej pory? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
grzes70 |
Dodany dnia 10-12-2014 22:38 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
majkel87 napisał(a): W latach 90 tych turasy i inne rumuny robiły przekręty na samochodach sprowadzanych z zagranicy... Tylko jaki to ma związek z głośną pracą silnika po jego naprawie? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |