28 Kwietnia 2024 11:58:41
Zdjęcia użytkowników
WLODZIO playazka
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dlaczego silniki po remoncie chodzą jak sieczkarnia??? 
majkel87
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2014 11:04
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

przełożyli tabliczkę na silniku... Zobaczymy jak będzie chodził na uszczelce do 1.4... Słabszy był już przed naprawą, czeka przeprawa z układem zasilania te zapewne Cry

Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-12-2014 11:04
Awatar
grzes70
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2014 12:59
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

To jaki to w końcu miałby być silnik?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
majkel87
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2014 18:37
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

grzes70 napisał(a):

To jaki to w końcu miałby być silnik?

1.4, zresztą widać po obudowie filtra powietrza takie obudowy miały dopiero clio I z silnikami 1.1 ale chyba miały jeszcze klasyczny zapłon, u mnie jest juz elektr. jak w C1J 1.4....

Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2014 18:47
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@majkel87 piątki też miały taką małą obudowę

co Ty cudujesz z tą zmianą tabliczki?

jak chcesz być pewny to ściągaj głowicę, suwmiarka w rękę i zmierz szerokość tłoka oraz skok...

1.1 z uszczelką 1.4 albo odwrotnie to każdy by zauważył że coś nieteges, że uszczelka nie pasuje...

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkel87
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 11-12-2014 20:18
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

Kujtek - tam jest duża obudowa, w R5 tylko przy 1.4
co do uszczelki - Zawiódł czynnik ludzki Smile

co sądzicie na temat tego ogłoszenia? cena jakaś podejrzanie niska.... Dobre były te laguny? http://allegro.pl...40041.html

Chyba nie wszyscy zrozumieli co tu jest grane... Otóż początkowo (według tej przynitowanej tabliczki z silnika) silnik 1.1 bo C1E, ale... Okazuje się, ze ktoś podmienił te tabliczki i zrobił to skurwiel! bardzo starannie, jednym słowem mieli łeb na karku chłopaki, nieźle że w ogóle pamiętali o tej tabliczce, tzn. żeby ją przełożyć... Silnik tak naprawdę to C1J i tak powinno być na tabliczce, która pierwotnie tam była, ale została usunięta i zastąpiona tabliczką z 1.1! O pojemności świadczy już chociażby osprzęt tego silnika - wystarczy trochę poszperać np. w instrukcji obsługi albo w necie i ja już wcześniej miałem takie przypuszczenia, ale... Zapomniałem o tym, poza tym myślałem że może przełożyli tylko osprzęt w końcu to elektroniczny zapłon lepszy przecież od klasycznego z 1.1! Tylko jakby wtedy chodził silnik? W module są wgrane mapy, ale przykładałem kiedyś moduł z 1.7 i nawet chodziło toto więc.... heheGrin Sama tabliczka ma te same nity co oryginał i kto by przypuszczał... Problem z pracą silnika - przypuszczam, ze i tak zostanie, stąd pytanie o sieczkarnię pod maską pewnie nadal będzie aktualne Smile pewien znajomy sugerował mi dokładniej obejrzeć zawory i chyba prowadnice? W każdym razie przed naprawą silnik chodził cicho, była tez sugestia, ze duży nagar wycisza pracę...

Edytowane przez majkel87 dnia 12-12-2014 11:15
Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
gielab0019
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 11:04
Awatar


Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@majkel87 w porządku jeszcze silnik 2.0 bezawaryjny Wink tylko w wersji ph1 trzeba uważać na korozję

Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000

Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
 
majkel87
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 11:16
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

jest ktoś tu na forum kto by pomógł taka lagunkę przyprowadzić na ślask za jakąś flachę albo trzy jak to mówią Grin
Aaa w tej lagunie z ogłoszenia jest silnik 16V czy 8V?

Edytowane przez majkel87 dnia 12-12-2014 11:59
Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
gielab0019
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 13:03
Awatar


Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

Rozstaw śrub ma z N7Q volvo, 2,2dT i v6

Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000

Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
 
majkel87
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 13:34
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

Fajnie jakby ktoś, kto mieszka niedaleko mógł sprawdzić mi to auto pod katem rdzy i grubości lakieru też najlepiej Smile średnio 10 litrów taki silnik musi wziąć co nie... ;/

Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 14:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@majkel87 jak jesteś pewny co do cyrku z silnikiem, i że zła tabliczka, i zła uszczelka to tak jak wyżej napisałem, ściągaj głowicę, suwmiarka w łapę, zmierz średnice tulei oraz skok tłoka, wyjdzie co to za silnik, dasz głowicę do zabielenia do szlifierza (50zł), oczyścisz blok, założysz odpowiednią uszczelkę (też kilkadziesiąt zł), złożysz to wszystko i będzie żyć

robiąc samemu zmieścisz się w 100zł

patrz na cenę uszczelki (o ile masz na pewno c1j): http://allegro.pl...85248.html

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
grzes70
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 12-12-2014 22:43
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@majkel87 Proponuję nieco bardziej kontrolować słownictwo.

I zakończyć off top,bo temat nie traktuje o poradach w sprawie zakupu samochodu.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
majkel87
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2014 19:26
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

Oczywiście, przepraszam za słownictwo!!
Ja bym natomiast życzył sobie, żeby na forach internetowych wypowiadali się ludzie, którzy naprawdę mogą coś pomóc, a na pewno tacy są i zaglądają na forum! Jak do tej pory przeglądałem różne fora i korzyść miałem tylko z forum dot. mondeo - dzięki niemu zaoszczędziłem ładne kilkaset złotych, a kto wie czy gdyby nie ono, to nie miałbym nigdy naprawionego samochodu... Może chodzi o jakąś zmowę milczenia mechaników, albo takie zwykłe polskie nie powiem, ja bede miał lepsze auto i jak się nie znają, to ich strata... Większość z forów o tematyce mot. służy głównie za giełdę częściami i całymi autami, a i to słabo...

Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 13-12-2014 20:27
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak chcesz powiedzieć że nasze forum to tylko giełda to uwłaczasz chyba wszystkim którzy troche już tu siedzą, nie koniecznie tak długo jak ja, ale siedzą tu 'z przyzwyczajenia'. odpalają kompa i nie onet tylko renault19, mimo że auta dawno juz nie maja. ktoś musiał stworzyć wszystkie instrukcje, same sie nie wzięły a jak nie umie sie z tego korzystac to już tylko pozostaje przyjechać i naprawić komuś auto, oczywiście za bóg zapłac.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
majkel87
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2014 22:46
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

Problemem okazała się niewłaściwa uszczelka. Natomiast silnikowi brakuje wyraźnie mocy i nie wiem czy to jest kwestia ustawienia gaźnika czy może aparat zapłonowy? Albo może coś z samym gaźnikiem?
Przed naprawą dławił się na niskich obrotach, teraz nie wiem jak jest, bo nie miałem możliwości choć trochę pojeździć...
W jakimś temacie czytałem sugestię, że może to być pompa paliwowa, moja się poci i jak postoi samochód do rana, to w filtrze paliwa jest puściutko....

Edytowane przez majkel87 dnia 20-12-2014 23:23
Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2014 23:24
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@majkel87 okej ale masz w końcu wtrysk c3j czy gaźnik c1j/c2j?
i co z tą uszczelką dokładnie było?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
majkel87
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 21-12-2014 19:21
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 28.12.2010 10:58
Skąd: śląskie
Dąbrowa Górnicza

Silnik to C1J Uszczelka byłą założona do C1E


Treść dodana dnia 22 grudzień 2014 14:08:

proszę moderatorów o usunięcie tematu

Edytowane przez majkel87 dnia 22-12-2014 15:08
Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
 
grzes70
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 22-12-2014 15:23
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Nie mamy zwyczaju usuwania tematów.Między innymi dlatego to rorum nie jest tylko dodatkiem do handlu częściami,

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: