Menu główne
Forum
Klubowicze
majkel87 |
Dodany dnia 11-12-2014 11:04 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
przełożyli tabliczkę na silniku... Zobaczymy jak będzie chodził na uszczelce do 1.4... Słabszy był już przed naprawą, czeka przeprawa z układem zasilania te zapewne Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-12-2014 11:04 |
grzes70 |
Dodany dnia 11-12-2014 12:59 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
To jaki to w końcu miałby być silnik? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
majkel87 |
Dodany dnia 11-12-2014 18:37 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
1.4, zresztą widać po obudowie filtra powietrza takie obudowy miały dopiero clio I z silnikami 1.1 ale chyba miały jeszcze klasyczny zapłon, u mnie jest juz elektr. jak w C1J 1.4.... Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-12-2014 18:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 piątki też miały taką małą obudowę
co Ty cudujesz z tą zmianą tabliczki? jak chcesz być pewny to ściągaj głowicę, suwmiarka w rękę i zmierz szerokość tłoka oraz skok... 1.1 z uszczelką 1.4 albo odwrotnie to każdy by zauważył że coś nieteges, że uszczelka nie pasuje... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 11-12-2014 20:18 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Kujtek - tam jest duża obudowa, w R5 tylko przy 1.4
co do uszczelki - Zawiódł czynnik ludzki co sądzicie na temat tego ogłoszenia cena jakaś podejrzanie niska.... Dobre były te laguny? http://allegro.pl...40041.html Chyba nie wszyscy zrozumieli co tu jest grane... Otóż początkowo (według tej przynitowanej tabliczki z silnika) silnik 1.1 bo C1E, ale... Okazuje się, ze ktoś podmienił te tabliczki i zrobił to skurwiel bardzo starannie, jednym słowem mieli łeb na karku chłopaki, nieźle że w ogóle pamiętali o tej tabliczce, tzn. żeby ją przełożyć... Silnik tak naprawdę to C1J i tak powinno być na tabliczce, która pierwotnie tam była, ale została usunięta i zastąpiona tabliczką z 1.1! O pojemności świadczy już chociażby osprzęt tego silnika - wystarczy trochę poszperać np. w instrukcji obsługi albo w necie i ja już wcześniej miałem takie przypuszczenia, ale... Zapomniałem o tym, poza tym myślałem że może przełożyli tylko osprzęt w końcu to elektroniczny zapłon lepszy przecież od klasycznego z 1.1! Tylko jakby wtedy chodził silnik W module są wgrane mapy, ale przykładałem kiedyś moduł z 1.7 i nawet chodziło toto więc.... hehe Sama tabliczka ma te same nity co oryginał i kto by przypuszczał... Problem z pracą silnika - przypuszczam, ze i tak zostanie, stąd pytanie o sieczkarnię pod maską pewnie nadal będzie aktualne pewien znajomy sugerował mi dokładniej obejrzeć zawory i chyba prowadnice W każdym razie przed naprawą silnik chodził cicho, była tez sugestia, ze duży nagar wycisza pracę... Edytowane przez majkel87 dnia 12-12-2014 11:15 Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 12-12-2014 11:04 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@majkel87 w porządku jeszcze silnik 2.0 bezawaryjny tylko w wersji ph1 trzeba uważać na korozję
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
majkel87 |
Dodany dnia 12-12-2014 11:16 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
jest ktoś tu na forum kto by pomógł taka lagunkę przyprowadzić na ślask za jakąś flachę albo trzy jak to mówią
Aaa w tej lagunie z ogłoszenia jest silnik 16V czy 8V? Edytowane przez majkel87 dnia 12-12-2014 11:59 Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 12-12-2014 13:03 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
Rozstaw śrub ma z N7Q volvo, 2,2dT i v6
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
majkel87 |
Dodany dnia 12-12-2014 13:34 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Fajnie jakby ktoś, kto mieszka niedaleko mógł sprawdzić mi to auto pod katem rdzy i grubości lakieru też najlepiej średnio 10 litrów taki silnik musi wziąć co nie... ;/ Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-12-2014 14:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 jak jesteś pewny co do cyrku z silnikiem, i że zła tabliczka, i zła uszczelka to tak jak wyżej napisałem, ściągaj głowicę, suwmiarka w łapę, zmierz średnice tulei oraz skok tłoka, wyjdzie co to za silnik, dasz głowicę do zabielenia do szlifierza (50zł), oczyścisz blok, założysz odpowiednią uszczelkę (też kilkadziesiąt zł), złożysz to wszystko i będzie żyć
robiąc samemu zmieścisz się w 100zł patrz na cenę uszczelki (o ile masz na pewno c1j): http://allegro.pl...85248.html hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 12-12-2014 22:43 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@majkel87 Proponuję nieco bardziej kontrolować słownictwo. I zakończyć off top,bo temat nie traktuje o poradach w sprawie zakupu samochodu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
majkel87 |
Dodany dnia 13-12-2014 19:26 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Oczywiście, przepraszam za słownictwo! Ja bym natomiast życzył sobie, żeby na forach internetowych wypowiadali się ludzie, którzy naprawdę mogą coś pomóc, a na pewno tacy są i zaglądają na forum! Jak do tej pory przeglądałem różne fora i korzyść miałem tylko z forum dot. mondeo - dzięki niemu zaoszczędziłem ładne kilkaset złotych, a kto wie czy gdyby nie ono, to nie miałbym nigdy naprawionego samochodu... Może chodzi o jakąś zmowę milczenia mechaników, albo takie zwykłe polskie nie powiem, ja bede miał lepsze auto i jak się nie znają, to ich strata... Większość z forów o tematyce mot. służy głównie za giełdę częściami i całymi autami, a i to słabo... Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-12-2014 20:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak chcesz powiedzieć że nasze forum to tylko giełda to uwłaczasz chyba wszystkim którzy troche już tu siedzą, nie koniecznie tak długo jak ja, ale siedzą tu 'z przyzwyczajenia'. odpalają kompa i nie onet tylko renault19, mimo że auta dawno juz nie maja. ktoś musiał stworzyć wszystkie instrukcje, same sie nie wzięły a jak nie umie sie z tego korzystac to już tylko pozostaje przyjechać i naprawić komuś auto, oczywiście za bóg zapłac.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
majkel87 |
Dodany dnia 20-12-2014 22:46 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Problemem okazała się niewłaściwa uszczelka. Natomiast silnikowi brakuje wyraźnie mocy i nie wiem czy to jest kwestia ustawienia gaźnika czy może aparat zapłonowy? Albo może coś z samym gaźnikiem?
Przed naprawą dławił się na niskich obrotach, teraz nie wiem jak jest, bo nie miałem możliwości choć trochę pojeździć... W jakimś temacie czytałem sugestię, że może to być pompa paliwowa, moja się poci i jak postoi samochód do rana, to w filtrze paliwa jest puściutko.... Edytowane przez majkel87 dnia 20-12-2014 23:23 Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-12-2014 23:24 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@majkel87 okej ale masz w końcu wtrysk c3j czy gaźnik c1j/c2j?
i co z tą uszczelką dokładnie było? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
majkel87 |
Dodany dnia 21-12-2014 19:21 |
Postów: 54 Data rejestracji: 28.12.2010 10:58 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Silnik to C1J Uszczelka byłą założona do C1E
Treść dodana dnia 22 grudzień 2014 14:08: proszę moderatorów o usunięcie tematu Edytowane przez majkel87 dnia 22-12-2014 15:08 Moje auto: C1J 1.4 60 KM, benzyna, 270000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 22-12-2014 15:23 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Nie mamy zwyczaju usuwania tematów.Między innymi dlatego to rorum nie jest tylko dodatkiem do handlu częściami, Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |