Menu główne
Forum
Klubowicze
Kamyk282 |
Dodany dnia 13-01-2015 21:18 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
pytanko czy silniki z drugiej generacji pasują do pierwszej ? renault 19 1.9D GTD z 1992 silnik model F8Q bo mój już umarł trzeci raz szczelił pasek 480tyś czas na nowy silnik ale kurde ciężko z takim więc czy można podmienić od nowszej generacji albo z chamade ? jak to jest z montażem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-01-2015 21:18 |
bej |
Dodany dnia 13-01-2015 21:27 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
kazdy silnik pasuje nawet od megane czy clio byle byl f8q
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-01-2015 21:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kamyk282 trzeba pilnować terminów wymiany paska Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Kamyk282 |
Dodany dnia 13-01-2015 21:33 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
wymieniany na czas tylko auta często używam w terenie bo działa zwyczajnie jak dwu tonowy czołg i wjedzie wszędzie =D tylko że pierwszym razem pękł u niemca dlatego trafił do polski drugi raz mamuśka zwyczajnie zapomniała o wymianie -.- a trzecim przez użytkowanie w terenie zatarła się rolka
Treść dodana dnia 13 styczeń 2015 20:34: mam zamiar wymienić silnik i przywrócić autu dawną świetność Treść dodana dnia 13 styczeń 2015 20:45: silniki turbinowe też będa pasować ? bo obecnie mam czysty diesel 65 km Edytowane przez Kamyk282 dnia 13-01-2015 21:45 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
jachu190 |
Dodany dnia 13-01-2015 22:36 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@Kamyk282 będzie ale czy warto też jestem w trakcie przekładania f8q. U mnie odwrotna sytuacja:silnik z phI wkładam do phII. Różnice to:inna pompa wtryskowa(wcześniej miałem Boscha,w nowym jest Lucas),inna oslona rozrządu,i odma wygląda innaczej. Po jutrze będe odpalal Z montażem nie ma problemu,jak ktoś już to robił. Najłatwiej chyba wywalić silnik bez skrzyni biegów. Jak już to zrobisz,przyjrzyj się gumowym osłonom magla i przegubów i je wymień jeśli tego wymagają. Lepsza okazja może się nie powtórzyć Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
bej |
Dodany dnia 14-01-2015 00:00 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Turbo tez podejdzie bez problemów.
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 14-01-2015 11:55 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Jak by się uparł to i benzyna podejdzie, tylko to już jest trochę zabawy, bo trzeba przede wszystkim dołożyć pompę paliwa i jej zasilanie.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kamyk282 |
Dodany dnia 14-01-2015 15:16 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
skoro już silnik padł i go wymieniam to mogę wstawić mocniejszy chodź nie wiem jak duża jest to różnica w jeździe
ogólnie chciałem przystosować mój mały czołg do poruszania się po terenie gdzie nawet w stanie oryginalnym się nadaje więc mocniejszy silnik i podwyższenie wchodzi w grę Treść dodana dnia 14 styczeń 2015 14:19: bo mechanicy mi mówią że będzie problem ze znalezieniem takiego samego silnika a montaż innego jest nierealny ze względu na inny system montowania silnika i miejsc na uchwyty go mocujące dlatego pytam Edytowane przez Kamyk282 dnia 14-01-2015 15:19 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-01-2015 16:11 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kamyk282 w dieslu masz dodatkowe mocowanie na łapę górną przed kielichem po stronie pasażera. wsadzając silnik benzynowy nie musisz tam mocować silnika. możesz wsadzić każdy silnik z R19, od 58KM do 140KM Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jachu190 |
Dodany dnia 14-01-2015 18:33 |
Postów: 405 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@Kamyk282 nie kombinuj z benzyniakami tylko ładuj diesla. W teren to najlepsza opcja. Pali najmniej,a odpłaca się momentem obrotowym Z kupnem nie powinno być problemu. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
Kamyk282 |
Dodany dnia 14-01-2015 18:40 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
no wiem tylko diesel =D ale szukam jakiejś 19 po dzwonie z tyłu ewentualnie chamade bo potrzeba mi troszku więcej części między innymi silnik chłodnicę bo cieknie serwo od hamulców cały okład ręcznego noi wydech a o amorach nie wspomne Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
Radson |
Dodany dnia 14-01-2015 18:49 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Warto wymieniać silnik nie wyjdzie lepiej i taniej kupić inna 19 w dieslu?
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 14-01-2015 18:55 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Kamyk282 jeździsz z cieknącym serwem
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-01-2015 20:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kamyk282 jak w teren to włóż skrzynię od benzyny, będziesz miał krótsze biegi, przyda ci to się Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 14-01-2015 20:13 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Bez problemu wsadzisz turboklekota i odczujesz dużą różnicę w porównaniu do wolnossaka, a jeżeli chcesz się bawić w offroad to im większy moment obrotowy i moc tym lepiej, tylko potrzebujesz kompletny silnik do swapu, sam słupek cię nie urządza, najlepiej szukaj kompletnego dawcy. Wersja nadwoziowa ani to czy buda jest przed czy po lifcie cię nie interesuje (pomijając, że raczej nie uświadczysz turboklekota w Ph1, bo fabrycznie pojawił się dopiero po liftingu).
Turboklekot poza tym ma inną skrzynię biegów (ta JB3028 od wolnossaka podejdzie, ale JC5001 od turboklekota ma lepsze przełożenia i jest znacznie bardziej wytrzymała). W R19 oba klekoty wiszą na łapie od góry, natomiast wszystkie benzyny siedzą od spodu na poduszce. Turboklekot w przeciwieństwie do wolnossaka był tylko i wyłącznie na pompie Lucasa (chociaż ktoś tam kiedyś próbował ożenić ten motor z pompą Bosha), która nie jest najwdzięczniejszym urządzeniem jeżeli chodzi o regulację. Wersja Ph1 od Ph2 tak naprawdę różni się wyglądem, a pod spodem to jedno i to samo auto, wyjątkiem jest obecność po liftingu mocowań do nowych reflektorów na pasie przednim (przedliftingowe są w dalszym ciągu). Poza tym z powodzeniem do R19 wsadza się silniki od: Renault Clio/Megane/Laguna/Clio Sport/Volvo 4?0. Nawet jeden anglik wsadził V6 3.0 na czterech wałkach w głowicy, które możesz spotkać na przykład w Renault Shafrane Ph2, tylko utknął na tym, że nie mógł zmieścić jakiejś chłodnicy z wentylatorem pod maską. Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile R19 jeździ po Polsce, gdzie 7 znak VINu (wskazuje na model i konkretny typ silnika) nie zgadza się z tym co faktycznie siedzi pod maską. Treść dodana dnia 14 styczeń 2015 20:18: @Kujtek Jak chcesz się konkretnie bawić w teren to nie skrzynia od benzyny, a LSD, chociaż i tak brakuje dwóch elementów, pod tytułem reduktor i napęd na cztery koła... Poza tym zakładając skrzynię od benzyny do klekota auto staje się praktycznie bezużyteczne w normalnych warunkach, szczególnie na trasie (a jakoś na te bezdroża trza wszak dojechać)... Edytowane przez dj_mafiozo dnia 14-01-2015 20:18 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-01-2015 21:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo że raczej nie uświadczysz turboklekota w Ph1, bo fabrycznie pojawił się dopiero po liftingu było, TurboDX, jedno auto w galerii na forum, do tego jakiś czas temu na olx się przewijał TurboDX szary a jak kolega chce teren to lepiej skrzynię z benzyny, lsd koszt około 900 funtów więc rzucanie tym tutaj jest bez sensu Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 14-01-2015 21:19 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Jakich funtów, przecież można normalnie w Polsce kupić, fakt, że kosztuje to pięć patyków...
TurboDX jest niezwykle rzadkie, więc znacznie prędzej znajdzie dawcę po lifcie... "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 14-01-2015 21:21 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Kujtek conajmniej 2 użytkowników miało tu turboDX
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 14-01-2015 21:24 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Wyszukiwarka wspomina o sześciu autach Ph1 z silnikiem 1.9dT...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-01-2015 21:35 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@gielab0019 @dj_mafiozo czytać uważnie co napisałem W GALERII funty czy złotówki nie ma różnicy, w ciul drogie, kolega będzie chciał się bawić w ekstremalny offroad to sobie znajdzie prawdziwe 4x4, chce się pobawić 19 w terenie to nadal twierdzę że najlepiej będzie skrzynię z pb Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |