16 Maj 2022 16:58:46
Zdjęcia użytkowników
Vietnam_762 chazy_chez
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

andrzej81 [off] 13-05-2022 21:10
Pozdrawiam Pleyke Grin Pfft

andrzej81 [off] 13-05-2022 20:18
Cool

lika [off] 20-03-2022 15:23
Jeśli ktoś zainteresowany to wyślę zdjęcia całości. Torba uszczelek, przełączniki, blachy przód nad kołem i masa innych części. Nowe amorki i półos

lika [off] 20-03-2022 14:50
Cena-1500 zł co nie przekracza wartości całości

lika [off] 20-03-2022 14:48
Hej....niestety już nie mam swojego łatka- 19 cabrio 1.8 1994r. ale zostało mi sporo części nowe i używane. Szyby przód, dźwignią biegów, półoska- nowa, amortyzatory i maaaaasa innych. Czy ktoś był by zainteresowany? Warunek- tylko calosc

ogr [off] 27-02-2022 18:27
Hej. Mam do sprzedania felgi aluminiowe 13. Cena do uzgodnienia

Deaver [off] 19-02-2022 20:13
Ja jeżdżę 19 prawie codziennie. Jest to moja piąta dziewiętnastka i po prostu lubię ją bardzo. Dzisiaj z okazji jej imienin (19 luty Grin) kupiłem jej nowe klocki hamulcowe i wkrótce je wymienię.

marcin90pl [off] 18-02-2022 09:32
No cóż, nie ma się co oszukiwać, że R19 to model już leciwy. Średnia wieku 30lat to większość już na żyletki oddane. Mój egzemplarz jeszcze jeździ 3 razy w roku jako zapasowe i staram się dbać. Przegląd przechodzi póki co ? ?

piomazi [off] 17-02-2022 22:55
pozdrawiam, miałem 15 lat F3N super autko

konradk [off] 30-01-2022 19:31
Witam. Też dawno mnie tutaj nie było. Mam do dziś R19. W tym roku stuknie jej 30 lat Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik z laguny 
AvenisR19
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 11:46
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Witam.

Padł mi silnik w renówce na wielopunkcie, głowica do roboty i inne sprawy, więc postanowiłem, że wymienię na inny.
Na szrocie znalazłem jedynie silnik z laguny, wydawał mi się taki sam bo głowica taka sama, różnił się tylko drobnymi szczegółami ale poczytałem w necie, że może to być 2.0 8v.

Czy ten silnik różni się tylko pojemnością czy są jeszcze jakieś szczegóły?
Czy nada się do niego skrzynia z renaty i czy mógłby (chociaż poprawnie, nie mówię o 100% sprawności) pracować na komputerze z 19 ?
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-02-2015 11:46
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 12:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@AvenisR19
1. nie bierz ze szrotu, auto prawdopodobnie nie znajduje się bez powodu

2. http://renault19....d_id=40204

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 12:33
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Nic ci nie da nawet kompletny silnik z laguny nawet z każdą duperelką z pod maski laguny jak masz padniętą głowicę w F3PM. Żeby wsadzić nie ważne, czy 1,8 8v czy 2,0 8v z laguny pod maskę R19 potrzebujesz głowicy od F3PM z R19 z wiązką i ECU. F3P i F3R mają głowice P&P, ale po pierwsze wiązka z laguny nie podłączysz w R19, chyba że utniesz kostki i będziesz łatać z wtyczkami od R19, a i tak nie silnik nie odpali, bo każda laguna ma imobilaizer, którego nie przeskoczysz bez założenia głowicy od F3PM z ECU od tego silnika połączonych wiązką od F3PMa

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6

Moje auto: Renault Scenic I RXi, Phase II, 2000r., F4R 2,0 16v (1998/140 KM), benzyna+LPG, 244000km
 
Lesiu11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 12:36
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@dj_mafiozo jak zawsze nie masz racji i szkoda tego czytać

po pierwsze to sprawdź na tabliczce silnika koło bagnetu (na bloku) co jest napisane. Jak F3P to masz problem z głowy a jak F3R to niewiele większy. Da się to wszysko ogarnąć. A do skrzyni wszystko pasuje, mocowania także. Jak masz osprzet z r19 to spokojnie to bedzie jeździć

Edytowane przez Lesiu11 dnia 13-02-2015 12:43
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
AvenisR19
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 13:48
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

A co musiałbym zrobić, żeby F3R był kompatybilny z R19 ?
Cała wiązka i wszystko inne jest z R19.
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 14:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@AvenisR19 a ten silnik który chcesz wziąć to sam słupek? głowica + blok?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
AvenisR19
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-02-2015 14:49
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Kompletny silnik z wtryskami, alternatorem itd.


Treść dodana dnia 14 luty 2015 15:19:

Lesiu11 napisał(a):

(...) a jak F3R to niewiele większy. Da się to wszysko ogarnąć (...)


Co masz na myśli?

Edytowane przez AvenisR19 dnia 14-02-2015 15:19
 
Lesiu11
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-02-2015 15:37
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

najpierw sprawdź co tam na tabliczce jest napisane (dokładny rodzaj silnika) jak powiedziałem wcześniej, żeby dwa razy nie pisać

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-02-2015 18:02
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

AvenisR19 napisał(a):

A co musiałbym zrobić, żeby F3R był kompatybilny z R19 ?
Cała wiązka i wszystko inne jest z R19.


zrobiłem dwa F3Ry ostatnio, jeden w 19stce, drugi w Clio 1.

potrzebujesz wyczyścić kompa z immo, i przerobić wiązke silnika. To wszystko. Robie to na poczekaniu Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
AvenisR19
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2015 13:35
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Mój to F3P, do tamtego będę miał dostęp dopiero za parę dni ale stawiam, że to F3R jednak.


Treść dodana dnia 16 luty 2015 13:38:

maestro napisał(a):
potrzebujesz wyczyścić kompa z immo, i przerobić wiązke silnika.


Mógłbyś mi podesłać jakiś link albo skrótowo wyjaśnić? Nigdy tego nie robiłem.

Edytowane przez AvenisR19 dnia 16-02-2015 13:38
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2015 13:51
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@AvenisR19
wyczyścić immo - musisz zawieźć sterownik silnika do magików od elektroniki którzy usuną immobilizer z pamięci, bo zawsze w lagunie był w sterowniku, i bez tego nie uruchomisz silnika

przerobić wiązkę - maestrowi chodzi o poprzekładanie kabelków na kostce wiązki silnika tak żeby podpiąć pod kostkę auta

ogólnie swap tu na forum przeprowadzony parę razy, nie ma problemu z brakiem wiedzy na ten temat Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
fed21
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 16-02-2015 17:37
Awatar


Postów: 943

Data rejestracji: 26.12.2008 17:39
Skąd: lubelskie
Krasnystaw

kolego skontaktuj sie zemną mam multi cale a masz do mnie tylko 60km nawet moge tobie go zalozyc

Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
 
AvenisR19
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2015 23:15
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

A jest taka możliwość aby F3R chodził na kompie od F3P ?
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2015 23:24
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nie. komputer jak i cała kostka jest zupełnie inna.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
AvenisR19
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2015 10:13
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Da rade żebym jakoś samemu mógł wyczyścić kompa laguny z immo?
Szukam wszędzie i nie mogę nic znaleźć o tym zabiegu.
 
maestro
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2015 10:15
Awatar


Postów: 42207

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nie.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
AvenisR19
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2015 12:44
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

A gdzie jest komputer w r19 ? bo nie chcę narobić sobie nie potrzebnej roboty jak wszystko porozkręcam. Czy ktoś wie na czym polega wyczyszczenie immo z kompa? Może jednak w warunkach domowych da radę to zrobić?
Nie jestem specem od samochodów, pierwszy raz robię taką operację wymiany silnika ale elektroniką się trochę bawię czasami.
 
Kujtek
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2015 12:50
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@AvenisR19 komputer jest przed kielichem od strony pasażera, takie czarne pudło

wyczyszczenie polega na odczytaniu pamięci komputera, usunięcia z niego immobilizera jakimś programem i zaprogramowanie pamięci komputera czystym wsadem

jak byś miał odpowiednie programy do czyszczenia immo z plików pamięci, do tego programator pamięci to tak, możesz kombinować

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
AvenisR19
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 18-02-2015 13:56
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 09.09.2013 16:32
Skąd: lubelskie
Chełm

Dzięki chłopaki za cenne porady, na razie temat uważam za zamknięty.
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: