Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2015 17:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Tak jak w temacie, jakie problemy mogą być?
Silnik dawca jest kompletny, razem ze sprzęgłem i skrzynią? Jest tam jakaś JB3 Ja mam JB1, nie powinno być problemów z półosiami? Pompa paliwowa powinna dać radę? Też jednopunkt. Łapy silnika i poduszki podejdą bez problemu? Będzie problem w postaci wydechu? Dawca chyba tam ma portki. Żadne śmieszki, żadne dywagacje "czy podejdzie". Decyzja podjęta i chętnie się bym od kogoś dowiedział co może sprawić kłopot. Wrzucam fotki moich obecnych łap i poduszek: Edytowane przez Kujtek dnia 30-03-2015 01:40 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-03-2015 17:31 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-03-2015 18:34 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wyciągasz jeden i wkładasz drugi. Łapy są te same, skrzynie pasują, nie wiem jak jest z półosiami bo nie widziałem na oczy jb1 ale chyba to samo. Weź chłodnicę z wężami i mocowaniami do sanek i przedniego pasa. Pompa paliwa powinna wystarczyc. Silnik musisz mieć z osprzętem na pasku. Chcę oddac komuś swój komplet praktycznie do swapa i nikt nie chce. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2015 18:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11 Dziękuję.
Nie da się pogodzić chłodnicy z C3J z F3P? Chcę oddac komuś swój komplet praktycznie do swapa i nikt nie chce. Biorę od Przema bo już dawno temu z nim się ugadałem że jak zmiana to na to co miał w cabie. Do tego mam w komplecie skrzynię, bo moja strzela tak jak opisałem w innym wątku i mimo zmiany półosi dalej tragedia. tomek1405 napisał że tak miał też i to skrzynia była powodem Zaraz mnie coś trafi chyba... Chyba prawą półoś będę musiał znaleźć... http://www.renaul...ost_357522 Edytowane przez Kujtek dnia 08-03-2015 19:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 08-03-2015 19:06 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Ktoś wie czy skrzynia jb1023 pasuje do f3p? Jeśli nie tofdlaczego?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 08-03-2015 19:33 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Skrzynie wszystkie są zamienne.półosie takie same wszędzie.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Snorky |
Dodany dnia 09-03-2015 10:27 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
W F3P masz większą chłodnicę i z tego, co pamiętam, ma inaczej ułożone wejścia. Przerabiałem temat Reszta tak, jak napisali chłopaki - P&P - wyciągasz jedno, wkładasz drugie. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
bej |
Dodany dnia 09-03-2015 10:53 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
cały wydech pewnie ma inną średnicę
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-03-2015 14:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mam sanki z 16v ze stabilizatorem
rozpórki raczej nie będzie, nie będą zmieniane hamulce, auto i tak po mieście jeździ tylko magiel ze wspomaganiem mam, jak będą węże od pompy do magla to pewnie i wspomaganie ruszy silnik idzie w komplecie z jb3, nic nie rozkręcam Treść dodana dnia 30 marzec 2015 02:24: Niestety muszę odświeżyć. Problemy z chłodzeniem: 1. Ma ktoś f3p mono z klimą? Jednak tragedia przy podpięciu układu chłodzenia, silnik miał gaz, były wstawiane trójniki do parownika i teraz kaplica. Jedyne co na 99% mam dobre to wąż z nagrzewnicy do zbiorniczka wyrównawczego. A reszta to dłubanie w ciemno i nie wiadomo czy dobrze jest... Problemy z podciśnieniami: 1. jak wyżej, poodpinane, tam tych odpowietrzaczy baku nie było i coś z tyłu wolne jest... Problemy elektryczne miało być radnosne wrzucenie wiązki boscha z klimą zamiast wiązki z automatu 1. wiązka od automatu ma mniejsze złącze na ten czarny czujnik z boku przepustnicy, ja mam z automatu ten czujnik, docelowa wiązka manual *dupa* 2. wiązka od manuala z klimą nie ma kabla plusowego do aku widziałem aby taką GRUBĄ wtyczkę żeńską, normalne? (tak ja to odkręcałem ale dla mnie było oczywiste że będzie gruby plus do aku a tu taki ch.) 3. mam teraz na silniku wiązkę z automatu. czemu jak zwieram wtyczkę od wentylatora to aby pyka przekaźnik a wentylator nie działa? kostka wentylatora zwykłego pasuje do wentyla z klimą Problemy z wtryskiem 1. silnik miał gaz, mikser był pomiędzy przepustnicą a wtryskiwaczem. chciałem go wywalić, ale bez miksera szczelina na 4mm, co tam powinno być? Edytowane przez Kujtek dnia 30-03-2015 02:26 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 30-03-2015 09:27 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak zakładali gaz to wywalili u Ciebie taki plastikowy dystans który ma jednak z pół centymetra grubości. podciśnienia wszystkie najlepiej pozaślepiaj, zostaw tylko to do mapsensora i serwa. Resztę typu zaworki od przewietrzania baku olej i wywal. Jaki masz problem z układem chłodzenia? nie masz tego czwórnika czy co? mało informacji. Napisałeś tylko że masz problem i nie wiadomo jaki. kostka Ci pasuje bo wtykasz nie tą kostkę co potrzeba. Do wentylatora z klimą jest taka zajebista z grubymi przewodami albo nie umiem inaczej tego wytłumaczyć czego nie działa Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 30-03-2015 13:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lesiu11
1. okej to na razie zostawię jak jest, będę jeździć z mikserem i ten dystans dokupię 2. podciśnienie z kolektora do serwa to taka wystająca rurka z kolektora, od strony akumulatora, taki jak by gwint ma na czubku, tak? 3. no właśnie, czwórnika brak, bo widziałem tam zaraz za termostatem trójnik redukcję z grubszego węża na cieńsze i kombinacje z wężami do parownika tam jest jakieś podgrzewanie kolektora ssącego czy się mylę? 4. okej wentylator jednak kręci po zwarciu przewodów we wtyczce, może przez to że mi jeden plus do rozrusznika uciekł przy skręcaniu' Lesiu mi powiedział że ta gruba wtyczka to jest od rozrusznika. Czyli są tak jakby dwie wiązki? Nie widziałem w mojej wiązce tego oczka do akumulatora... normalne? Nic nie odrywałem i nie ciąłem oprócz sondy z dawcy. Znalazłem fotkę zza grodzi: O ten czerwony chodzi? To bym zadzwonił do gościa od którego klimę brałem i go uprosił żeby mi wysłał go... To nie będzie jakoś połączone z wiązką spod deski? Z problemów znalazłem jeszcze inny czujnik położenia przepustnicy, dobrze mówię? Taka czarna kostka na wtrysku od strony kierowcy. Ja teraz mam na aucie z automatu i ma dużo pinów. Rozumiem że w manualu jest mniej. Nie wiecie może czy to jedyne co musiałbym zmienić żeby wrzucić wiązkę z manuala? Temat o zmianie z automatu na manual jest, ale tam tylko o przeróbce z MB3 jest, a ja mam problem z pozostałościami po AD4 Treść dodana dnia 31 marzec 2015 14:45: Znalazłem coś, taki był w automacie: 7 pinów a taki w manualu: 5 pinów, z czego 4 zajęte [img]http://klinikadzwieku.net/taile/monowtrysk/0438201142_6.jpg[/img] is not a valid Image. Treść dodana dnia 01 kwiecień 2015 22:49: silnik w manualu z wiązką z manuala odpali na kompie od automatu Edytowane przez Kujtek dnia 01-04-2015 10:49 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |