20 Kwietnia 2024 06:24:36
Zdjęcia użytkowników
ruli17 Pisek25
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Swap C3J na F3P bosch mono NOWE PROBLEMY 
Kujtek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2015 17:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Tak jak w temacie, jakie problemy mogą być?

Silnik dawca jest kompletny, razem ze sprzęgłem i skrzynią?

Jest tam jakaś JB3

Ja mam JB1, nie powinno być problemów z półosiami?

Pompa paliwowa powinna dać radę? Też jednopunkt.

Łapy silnika i poduszki podejdą bez problemu?

Będzie problem w postaci wydechu? Dawca chyba tam ma portki.

Żadne śmieszki, żadne dywagacje "czy podejdzie". Decyzja podjęta i chętnie się bym od kogoś dowiedział co może sprawić kłopot.

Wrzucam fotki moich obecnych łap i poduszek:

i.imgur.com/iGpXZyem.jpg

i.imgur.com/isgIRwnm.jpg

i.imgur.com/KQEprd9m.jpg

Edytowane przez Kujtek dnia 30-03-2015 01:40
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 08-03-2015 17:31
Awatar
Lesiu11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2015 18:34
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

wyciągasz jeden i wkładasz drugi. Łapy są te same, skrzynie pasują, nie wiem jak jest z półosiami bo nie widziałem na oczy jb1 ale chyba to samo. Weź chłodnicę z wężami i mocowaniami do sanek i przedniego pasa. Pompa paliwa powinna wystarczyc. Silnik musisz mieć z osprzętem na pasku. Chcę oddac komuś swój komplet praktycznie do swapa i nikt nie chce.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2015 18:49
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Lesiu11 Dziękuję.

Nie da się pogodzić chłodnicy z C3J z F3P?

Chcę oddac komuś swój komplet praktycznie do swapa i nikt nie chce.

Biorę od Przema bo już dawno temu z nim się ugadałem że jak zmiana to na to co miał w cabie. Do tego mam w komplecie skrzynię, bo moja strzela tak jak opisałem w innym wątku i mimo zmiany półosi dalej tragedia. tomek1405 napisał że tak miał też i to skrzynia była powodem


Zaraz mnie coś trafi chyba...

Chyba prawą półoś będę musiał znaleźć... http://www.renaul...ost_357522

Edytowane przez Kujtek dnia 08-03-2015 19:02
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
jonowaty
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2015 19:06
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Ktoś wie czy skrzynia jb1023 pasuje do f3p? Jeśli nie tofdlaczego?

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
misiek_Pt
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2015 19:33
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

Skrzynie wszystkie są zamienne.półosie takie same wszędzie.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
Snorky
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 10:27
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Kujtek napisał(a):
Nie da się pogodzić chłodnicy z C3J z F3P?


W F3P masz większą chłodnicę i z tego, co pamiętam, ma inaczej ułożone wejścia. Przerabiałem temat Smile
Reszta tak, jak napisali chłopaki - P&P - wyciągasz jedno, wkładasz drugie.

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
bej
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 10:53
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

cały wydech pewnie ma inną średnicę

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2015 14:29
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

mam sanki z 16v ze stabilizatorem
rozpórki raczej nie będzie, nie będą zmieniane hamulce, auto i tak po mieście jeździ tylko
magiel ze wspomaganiem mam, jak będą węże od pompy do magla to pewnie i wspomaganie ruszy
silnik idzie w komplecie z jb3, nic nie rozkręcam


Treść dodana dnia 30 marzec 2015 02:24:

Niestety muszę odświeżyć.

Problemy z chłodzeniem:

1. Ma ktoś f3p mono z klimą? Jednak tragedia przy podpięciu układu chłodzenia, silnik miał gaz, były wstawiane trójniki do parownika i teraz kaplica.

Jedyne co na 99% mam dobre to wąż z nagrzewnicy do zbiorniczka wyrównawczego.

A reszta to dłubanie w ciemno i nie wiadomo czy dobrze jest...

Problemy z podciśnieniami:

1. jak wyżej, poodpinane, tam tych odpowietrzaczy baku nie było i coś z tyłu wolne jest...

Problemy elektryczne

miało być radnosne wrzucenie wiązki boscha z klimą zamiast wiązki z automatu

1. wiązka od automatu ma mniejsze złącze na ten czarny czujnik z boku przepustnicy, ja mam z automatu ten czujnik, docelowa wiązka manual *dupa*

2. wiązka od manuala z klimą nie ma kabla plusowego do aku? widziałem aby taką GRUBĄ wtyczkę żeńską, normalne?
(tak ja to odkręcałem ale dla mnie było oczywiste że będzie gruby plus do aku a tu taki ch.)

3. mam teraz na silniku wiązkę z automatu. czemu jak zwieram wtyczkę od wentylatora to aby pyka przekaźnik a wentylator nie działa? kostka wentylatora zwykłego pasuje do wentyla z klimą

Problemy z wtryskiem

1. silnik miał gaz, mikser był pomiędzy przepustnicą a wtryskiwaczem. chciałem go wywalić, ale bez miksera szczelina na 4mm, co tam powinno być?

Edytowane przez Kujtek dnia 30-03-2015 02:26
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Lesiu11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2015 09:27
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

jak zakładali gaz to wywalili u Ciebie taki plastikowy dystans który ma jednak z pół centymetra grubości.

podciśnienia wszystkie najlepiej pozaślepiaj, zostaw tylko to do mapsensora i serwa. Resztę typu zaworki od przewietrzania baku olej i wywal.

Jaki masz problem z układem chłodzenia? nie masz tego czwórnika czy co? mało informacji. Napisałeś tylko że masz problem i nie wiadomo jaki.

kostka Ci pasuje bo wtykasz nie tą kostkę co potrzeba. Do wentylatora z klimą jest taka zajebista z grubymi przewodami albo nie umiem inaczej tego wytłumaczyć czego nie działa

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2015 13:05
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Lesiu11

1. okej to na razie zostawię jak jest, będę jeździć z mikserem i ten dystans dokupię

2. podciśnienie z kolektora do serwa to taka wystająca rurka z kolektora, od strony akumulatora, taki jak by gwint ma na czubku, tak?

3. no właśnie, czwórnika brak, bo widziałem tam zaraz za termostatem trójnik redukcję z grubszego węża na cieńsze i kombinacje z wężami do parownika

tam jest jakieś podgrzewanie kolektora ssącego czy się mylę?


4. wziąłem dwie wiązki, automat i klima, znalazłem w tej z automatem taką kostkę jak w tej z klimą do wentylatora. ta z automatem ma obok tej grubej kostki taką mniejszą, wygląda jak do czujnika temperatury w chłodnicy. jak zwierałem tą kostkę z zamiarem uruchomienia wentylatora to aby pykał przekaźnik w czarnej puszcze

okej wentylator jednak kręci po zwarciu przewodów we wtyczce, może przez to że mi jeden plus do rozrusznika uciekł przy skręcaniu'


Lesiu mi powiedział że ta gruba wtyczka to jest od rozrusznika.
Czyli są tak jakby dwie wiązki? Nie widziałem w mojej wiązce tego oczka do akumulatora... normalne? Nic nie odrywałem i nie ciąłem oprócz sondy z dawcy.

Znalazłem fotkę zza grodzi:

i.imgur.com/E0G1vyyl.jpg

O ten czerwony chodzi? To bym zadzwonił do gościa od którego klimę brałem i go uprosił żeby mi wysłał go...

To nie będzie jakoś połączone z wiązką spod deski? Z problemów znalazłem jeszcze inny czujnik położenia przepustnicy, dobrze mówię? Taka czarna kostka na wtrysku od strony kierowcy. Ja teraz mam na aucie z automatu i ma dużo pinów. Rozumiem że w manualu jest mniej. Nie wiecie może czy to jedyne co musiałbym zmienić żeby wrzucić wiązkę z manuala?

Temat o zmianie z automatu na manual jest, ale tam tylko o przeróbce z MB3 jest, a ja mam problem z pozostałościami po AD4


Treść dodana dnia 31 marzec 2015 14:45:

Znalazłem coś, taki był w automacie:
7 pinów
www.tav-autoverwertung.de/shop/bilder/produkte/gross/4429_5.jpg

a taki w manualu:
5 pinów, z czego 4 zajęte
[img]http://klinikadzwieku.net/taile/monowtrysk/0438201142_6.jpg[/img] is not a valid Image.


Treść dodana dnia 01 kwiecień 2015 22:49:

silnik w manualu z wiązką z manuala odpali na kompie od automatu?

Edytowane przez Kujtek dnia 01-04-2015 10:49
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: