Menu główne
Forum
Klubowicze
spaywer |
Dodany dnia 23-03-2015 05:53 |
Postów: 33 Data rejestracji: 11.05.2012 15:39 Skąd: łódzkie Radomsko |
Witam czy próbował ktoś przerobić zapłon z kopułki na tzw bez stykowy jak to ma się w lagunach w silnikach f3p mówie tu o lagunie 1 generacji przed liftem gdzie ma zastosowane dwie cewki wysokiego napięcia . Mam zamiar coś takiego zastosować tylko czy jest taka możliwość poradźcie coś
Łukasz
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 350000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-03-2015 05:53 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 23-03-2015 08:59 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Gra moim zdaniem nie warta świeczki, ale potrzebujesz obje cewki, całą wiązkę silnika, ECU, a następnie musisz pozbyć się z ECU immo, przerobić wiązkę pod R19, tak aby móc ją połączyć z wiązką deski, to absolutne minimum, tylko że sama wymiana układu zapłonowego nic ci nie da prócz faktu, że w razie, kiedy jedna z cewek strzeli to będą chodziły wciąż dwa pozostałe garki, chociaż wątpie, żeby ten silnik był w stanie uciągnąć to auto jedynie na dwóch cylindrach. Poza tym miej na uwadze, że może się okazać, że jeszcze coś trzeba będzie wymieniać. Poza tym pamiętaj, że w lagunie możesz się spotkać z MAF zamiast MAP, który masz w R19, a nie odpalisz silnika wówczas bez tego.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Przejdź do forum: |