Menu główne
Forum
Klubowicze
kimada |
Dodany dnia 25-03-2015 12:48 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Witam serdecznie. Zaplanowałem wiele prac na ten sezon wiosenny. Najpierw muszę pospawać uszkodzenie drobne na przednim zderzaku, a jako, że i tylko zaczyn zwisać nieestetycznie, to będę zdejmował oba. Wiem, już z Waszych postów jak je stargać, ale mam ogromną prośbę, do osób, które to robiły, a mianowicie zakładam, że większość śrub będzie do wywalenia, a jak mam tylko jedno auto, więc powiedzcie mi, jakie mam zakupić śruby, nówki sztuki, aby nie walić z buta do metalowego sklepu, bo jakiejś mi zabraknie. Macie wiedzę w tym temacie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-03-2015 12:48 |
lukasz609 |
Dodany dnia 25-03-2015 14:42 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@kimada ja u siebie spotkałem się z wkretami do farmerów podobnych fi 8mm na klucz ale możesz tam śrubki włożyć fi 8 długości do 2cm i będzie okey
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-03-2015 14:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
bez zderzaka da się jechać przecież na 99% do wymiany będą te mocujące nadkole do zderzaka, te za grillem raczej nie, po bokach dwie od środka też może do wymiany i od dołu na 99% też Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 25-03-2015 16:39 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@Kujtek tzw slizgi
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-03-2015 16:46 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek A myślisz, że jak jechałem do Miśka, żeby mi założył zderzak i parę innych elementów z przodu w Srebnej? Ze zderzakiem w bagażniku (ten, który był poprzednio po tym jak odpadł zupełnie i został przejechany przez to auto został w przypływie uczuć dodatkowo skopany przeze mnie)...
Też planuje na wiosnę ściągnąć zderzaki i coś z nimi zrobić, tylko ja będę miał w co ewentualnie wsiąść gdyby się okazało, że trzeba po coś jechać. @kimada Przedni bez problemu zdejmiesz i założysz z powrotem z użyciem tych samych śrub i nie powinieneś mieć większych problemów z ich odkręceniem, gdyż żadna z nich nie jest narażona na korozję, pytanie w jakim stanie są mocowania w budzie przy nadkolach, ale to widać bez ściągania, wystarczy zajrzeć pod maskę... Tylny natomiast to zupełnie inna historia, ponieważ jest przykręcany od spodu nie łudź się, że uda ci się odkręcić wszystkie śruby, żadnej nie urwiesz i żadnej nie będziesz musiał traktować wiertarką lub szlifierką kątową. Treść dodana dnia 25 marzec 2015 16:50: A propos, ślizgi są nitowane do błotników, więc jeżeli okaże się, że trzeba wymienić to wiertarka i nitownica. Te z przodu możnaby od biedy przykręcić zwykłymi śrubami, ważne aby łby nie przeszkadzały, natomiast te z tyłu nie da rady, bo nie ma jak dojśc pod blachę budy bez użycia bosha... Edytowane przez dj_mafiozo dnia 25-03-2015 16:50 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
milas92 |
Dodany dnia 25-03-2015 17:02 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
może pomóc
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
kimada |
Dodany dnia 25-03-2015 20:50 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@dj_mafiozo mocowania są, szczerze powiedziawszy, uwalone, a nie wiem, co jeszcze, zdejmę zderzak to zobaczę. Jak montowałem światłe dzienne, to byłem w szoku, zamiast śrub było stalowy, pordzewiały drut. Ale obiecuję jedno, wszystko udokumentuję na foto i zobaczycie cuda magików warsztatowych. Ale pytanie było zasadnicze, w jakie śruby się zaopatrzyć, żeby z buta nie łazić, i nie pisać proszę, że można jechać bez zderzaka, bo wyślę Wam mandat do zapłacenia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-03-2015 22:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@kimada oprócz śrub kup paczkę trytytek albo dwie tak na wszelki wypadek Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kimada |
Dodany dnia 26-03-2015 07:17 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@Kujtek zawsze je mam i o różnych długościach, a zresztą teraz z lewej strony jest jedną dociągnięty, bo jakiś baran mi go zerwał i wygiął ślizg. Co do mocowań przy nadkolach, to właśnie widać od środka, że oba uwalone, więc będę miał trochę zabawy z patentem na solidne zamocowanie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |