Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 17-04-2015 22:01 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, jest możliwość podłączenia wskazania LPG pod orgi wskaźnik bP Słyszałem, że ktoś na forum już tak miał posiadam instalację LPG STAG-100 z wskaźnikiem led Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-04-2015 22:01 |
Artutitu82 |
Dodany dnia 17-04-2015 22:18 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
@themati93r mój brat jak posiadał 19 to tak miał. silnik 1,4 e totalny golas . auto było ściągnięte z Holandii z holenderska instalacja.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
themati93r |
Dodany dnia 17-04-2015 22:23 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Artutitu82 , kurdę bo chciał bym zrobić tak u siebie i zastanawiam się czy jest to możliwe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 18-04-2015 10:49 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
W teorii przy wskaźniku na butli przy wielozaworze masz dwa przewody, które właśnie od tego są tylko problemem może być oczekiwany przez ori wskaźnik zakres rezystancji oznaczający pełny i pusty bak, sama sprawa przełączania wskazywania Pb i LPG to jeden zwykły przekaźnik, gdzie wejściem jest wyjście na wskazówkę natomiast wyjściami pływak w baku i czujnik poziomu LPG na wielozaworze, natomiast zasilanie cewki to zasilanie zaworu na butli. Przewód do pływaka masz w prawym progu i pod siedziskiem kanapy masz do niego dostęp pod wykładziną. Tylko pytanie na ile surowy sygnał nadaje się do sterowania wskazówką na zegarach, a na ile trzeba go modyfikować różnymi filtrami.
Treść dodana dnia 18 kwiecień 2015 10:52: Niektóre sterowniki instalacji LPG posiadają wyjście na wskaźnik paliwa i zazwyczaj posiadają regulację sygnału wyjściowego w takim wypadku, chociaż jest to zazwyczaj domena sterowników instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 18-04-2015 10:52 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
themati93r |
Dodany dnia 18-04-2015 18:31 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Kurdę, ciekawe czy moja posada taaki bajer, trochę roboty w tym jest i nie wiem czy się uda, ale na prawdę fajnie by to wyglądało. Też słyszałem, że te ori wskaźniki i tak kłamią więc nie wiem jak by to było z tą strzałką i na co ona reaguje, na pewno na jakąś oporność sygnału i chyba na tej zasadzie wyświetla stan paliwa no i może LPG, fajnie by było rozwinąć ten wontek i czy ktoś w ogóle to próbował, kiedyś jak miałem Astre to gdzieś coś takiego robili i to z pierwszą generacją gazu. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-04-2015 19:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r jak chcesz pogadać z gaziarzami to o ile pamiętam pełny bak to koło 10 ohm, a na pustym około 270 ohm Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 18-04-2015 19:10 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
a w naszych reniach jak to jest Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-04-2015 19:12 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r tak jak ci napisałem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 18-04-2015 19:16 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek, aha to teraz muszę się dowiedzieć jak jest w LPG Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
grzes70 |
Dodany dnia 18-04-2015 22:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@dj_mafiozo Ty jak coś napiszesz to nie wiadomo,płakać czy śmiać się. Standardowo masz jedynie wyprowadzone przewody kontaktronu rezerwy,o ile nie jest to holenderska instalacja. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
themati93r |
Dodany dnia 18-04-2015 22:14 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@grzes70 , jest to polska wersja założona nie całe 1.5 tygodnia temu. Więc powiesz jaśniej co mógł lub mogę zrobić? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
ecovector |
Dodany dnia 10-08-2015 23:03 |
Postów: 10 Data rejestracji: 13.07.2008 15:48 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Witam. Centralka Elpigaz Leonardo, sensor na wielozaworze 0 - 90 om, przełącznik z pełnym wskazaniem gazu i na wskaźniku poziomu paliwa mam wskazanie poziomu gazu. Trzeba mieć program komputerowy i doświadczalnie ustawić oporności do wybranego zbiornika. System pracuje od 2008 r. Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 212000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |