Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 18-04-2015 22:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mam kolejny problem
w końcu założyłem sondę lambda i auto po odpaleniu strasznie szarpie, utrzymanie prędkości na kazdym biegu wiąże się z szarpaniem. tak jakby brakło mu paliwa albo iskry przerywa przy przyśpieszaniu jak jest źle, stoję, dam na luz i chcę dać gazu tak na 2000 obr to obroty skaczą od 1000 do 2500 jak bym nie dodawał gazu to przy falowani na postoju potrafi zgasnąć po jakichś 2 kilometrach szarpanie ustaje i silnik zachowuje się stabilnie gdy jest ok silnik po zagrzaniu utrzymuje idealnie 900 obr/min można trzymać prędkość gdy już jest ok i ustanę i zgaszę auto to po nawet natychmiastowym zapaleniu problem wraca wystarczy że odepnę sondę i przestaje szarpać ale wtedy ciągle falują obroty Edytowane przez Kujtek dnia 18-04-2015 22:30 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-04-2015 22:06 |
ANDI |
Dodany dnia 19-04-2015 11:23 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Wygląda jak by sonda była walnieta , nie zawsze nowa jest sprawna .. postaraj się załatwić druga na podmiane
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-04-2015 12:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI ale to by po 3-5 minutach działało normalnie?
Treść dodana dnia 18 maj 2015 22:22: trzy sondy, na każdej problem nagrałem co się dzieje po około 30 sekundach od uruchomienia silnik zimny 1. bosch #1 YouTube Video https://www.youtu...JkEd6xd9y8 2. ntk YouTube Video https://www.youtu...Pr2KYCoqow 3. bosch #2 YouTube Video https://www.youtu...glTB2vlsMk nie wiem już... wiązka od manuala, tps od manuala... czujniki są okej... aby komp jest od automatu... zastanawiam się czy nie podjechać na szrot i pożyczyć kompa od manuala... Edytowane przez Kujtek dnia 18-05-2015 22:22 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 18-05-2015 22:30 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Jak wiesz gdzie taki stoi to podjedź i sprawdź, chociaż nie wydaje mi się, żeby to miało jakieś większe znaczenie, ale znając francuzów mogli coś namieszać...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-05-2015 22:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo numer kompa się niby różni oraz to że komp automatu powinien trzymać 850 obr na jałowych zamiast 750 jak manual w 19 i clio Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 18-05-2015 22:45 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek To to ja wiem, mówię, że normalnie powinno grać, ale ustaliliśmy już że we francuskich autach bywa daleko od "normalnie".
Gdybyś był bliżej to mógłbyś nawet mojego podpiąć i zobaczyć czy jest różnica, ale chwilowo nie mam czasu na wycieczki krajoznawcze mimo, że bym się chętnie przejechał, ale ostatnio jak to się ładnie mówi nie wiem w co mam ręce wsadzić... A tak BTW, nie masz może linki gazu do F3Pka od automatu tej z przełącznikiem kick-down? "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-05-2015 22:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
mam taki wichajster Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 18-05-2015 22:50 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek A wiela za niego byś sobie życzył? Jak co to klepię...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-05-2015 22:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo nie stać cię Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 19-05-2015 03:41 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Też sądzę, że dobrze by było podpiąć inny sterownik. U mnie było takie coś, że kupiłem z wsadzonym sterownikiem z auta, które jeszcze nie miało nawet sondy lambda. Dowiedziałem się o tym po roku jak zacząłem grzebać - a dowiedzieć się nie mogłem wcześniej bo żaróweczka z zegarów była wyjęta ;D Z tym sterownikiem pali się non stop kontrolka układu elektronicznego. Na sondzie lambda na tym sterowniku potrafię mieć nawet 4,6V gdzie max zakres sondy to 1,1V. Ale nie mieszał mi ten sterownik że były problemy z autem, przeciwnie, bardzo stabilnie wszystko. Ale jak się potem okazało (jak założyłem sterownik taki jak powinien być) to autko zyskało dużo mocy Na tamtym sterowniku była mieszanka uboga non stop, coś jakby tryb awaryjny. Na słabo płatne miesiące potrafiłem ten sterownik zakładać bo spalanie na nim spada i to sporo Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-05-2015 23:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tragedia moi drodzy...
byłem dziś na szrocie, wygrzebałem sobie elegancko komp który jeździł w 1.8s z klimą (idealny, sprawdziłem numery z serwisówką wtrysku) immo brak zapalam auto i dalej to samo z braku sił posprawdzałem wszystkie czujniki... i dupa czujnik temp powietrza - ~2000 ohm, akurat poniżej 20 stopni na dworze więc git czujnik cieczy dla kompa - 550 ohm - akurat silnik ma poniżej 80 stopni więc git wtrysk - 1.5 ohm - ok czujnik położenia wału - 240 ohm - ok podmieniłem na drugi silniczek wolnych obrotów - brak reakcji odepnę silniczek krokowy i zablokuję linkę na około 2000 obr - dalej faluje ale obroty wysokie to nie gaśnie odpiąłem na wszelki wypadek czujnik spalania stukowego - brak zmian podmieniłem mapsensor na ten z cleona - brak zmian na wszystkich trzech sondach takie same objawy jak na filmikach wyżej... na sondzie ntk chodzi najdłużej, potem na jednym boschu walczy ze zgaśnięciem, a drugi bosch to zaraz powoduje gaśnięcie... o dziwo jak odepnę sondę to trzyma 750 obrotów a nie powinien przecież powinny być cyrki z falowaniem ktoś coś doradzi? Treść dodana dnia 20 maj 2015 01:40: zrobiłem doszedłem co było źle, aż wstyd się przyznać jak lutowałem kostkę z megany od strony wiązki to pochrzaniłem kable i na sterowniku na pinie sygnału sondy było 12v... zamieniłem i jest okej... Edytowane przez Kujtek dnia 20-05-2015 01:40 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |